想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


921#
發表於 11-9-8 17:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-08+發表J

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
好想驗
冷靜呀angel!
忍多幾日啦




男爵府

積分: 6375


922#
發表於 11-9-8 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-08+發表

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
冷靜呀angel!
忍多幾日啦
真係差幾日其實我呢幾晚已經睇卡通片令自己唔好諗




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


923#
發表於 11-9-8 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-08+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
真係差幾日其實我呢幾晚已經睇卡通片令自己唔好諗
我反而係返工時間稔得多d
不過因為過左晨尿,想驗都要等多日,咁就無得稔lu




男爵府

積分: 6375


924#
發表於 11-9-8 17:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-08+發表

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
我反而係返工時間稔得多d
不過因為過左晨尿,想驗都要等多日,咁就無得稔lu



...
wakakaka可以買定





大宅

積分: 2307


925#
發表於 11-9-8 18:00 |只看該作者
努力D忍多幾日呀!!!!!
始終過多幾日先驗會準D...呢家驗左,換係我...無論結果係點,我都會形住唔知個result係咪準架!!!!


複式洋房

積分: 109


926#
發表於 11-9-8 18:04 |只看該作者
你地好ar...我都係等緊...應該星期日來m...不過今次有d 唔同..我係day20-25 個肚都好痛...好似攪肚痛咁...你地有無ga...而家keep 住高溫...這兩day又暈又想嘔.......不過驗clearblue 白雪雪......... 而家好頭痛..


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


927#
發表於 11-9-8 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-08+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
wakakaka可以買定
上個月買左啦




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


928#
發表於 11-9-8 18:18 |只看該作者

引用:你地好ar...我都係等緊...應該星期日來m...

原帖由 wallis137 於 11-09-08 發表
你地好ar...我都係等緊...應該星期日來m...不過今次有d 唔同..我係day20-25 個肚都好痛...好似攪肚痛咁... ...
我除左胸漲外都好似無特別




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


929#
發表於 11-9-8 18:21 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我m前幾日通常去便便都容易d,今日又係咁Lu!睇黎唔中多喇




大宅

積分: 3575


930#
發表於 11-9-8 19:04 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今日係高溫day 11 , 之前cycle都係升溫後day12就跌, 跟住之後果日就來m,好準! 今日又有d似來m feel,又有肚痛又yuen yuen痛, 好唔想有呢d feel呀




男爵府

積分: 6375


931#
發表於 11-9-8 19:09 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今次冇痛




大宅

積分: 3575


932#
發表於 11-9-8 19:09 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-9-8+07:46+我c6

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
咁快d 捉佢同你去2人世界啦~
我都想,但佢成日話放唔倒假, 所以到而家都未試過2人世界




男爵府

積分: 6375


933#
發表於 11-9-8 20:23 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

digital $89




男爵府

積分: 7798


934#
發表於 11-9-8 21:55 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

有JM 話bingo 尿尿會黃d同混濁d和尿味會濃d, 係咪真的




男爵府

積分: 6375


935#
發表於 11-9-8 22:56 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我買咗但唔敢驗,算啦




男爵府

積分: 6375


936#
發表於 11-9-8 22:57 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

頭先check紅d, 有淺水印,超淺




大宅

積分: 1279


937#
發表於 11-9-8 23:04 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

我驗到喇....bingo左....xd"


男爵府

積分: 6375


938#
發表於 11-9-8 23:09 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-8 23:04
回覆 siuangel1 的帖子

我驗到喇....bingo左....xd"
congrat!!!!


男爵府

積分: 6375


939#
發表於 11-9-8 23:10 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-8 23:04
回覆 siuangel1 的帖子

我驗到喇....bingo左....xd"
你day 幾? cycle幾多? 用乜check?


大宅

積分: 1279


940#
發表於 11-9-8 23:12 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

DAY28......day15-16有哈哈笑...CYCLE26-33....CLEARBLUE....呢幾日都不停作嘔,暈暈地,腰酸酸地,燥底,d分泌似水,白x好浠

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo