基督家庭

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18262


921#
發表於 06-1-4 12:49 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

早~!

今日羊咩咩正式返番工,陪月又無左,阿ma 11點幾先黎到,於是我就由7點幾攪米水bb,餵佢奶,食左成粒鐘,又痾屎又嘔奶,我彎住條腰,倦到爆,好彩攪完米水bb正好阿ma黎到,米水又sleep左,我就綿左一綿~舒服晒~!






伯爵府

積分: 18262


922#
發表於 06-1-4 12:51 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

ypt...我好番d啦,多謝晒~!妳呢? 妳要小心,仲有1個多月妳就生la~! [quote]
ypt 寫道:
早晨啦~ everybody~

米水媽....咁你身體好番d 未~ 好好休息呀~


子爵府

積分: 12340


923#
發表於 06-1-4 14:19 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽.....呢個幾月對我來講, 好難捱~ 個肚條韌帶仲好痛, 扯住隻左腳, 行路咭吓咭吓咁, 好痛~ 頭先lunch出去行左一個鐘, 返到公司, 痛到 :-( ~

尋日去健康院產檢, 姑娘比左張數胎動次數的form比我, 叫我返來數胎動次數, 好大壓力~ 好怕小b郁得少, 你知啦, 我不嬲都唔係好feel到小b成日郁, 攪到我好鬼驚青tim~ :cry: [quote]
米水 寫道:
ypt...我好番d啦,多謝晒~!妳呢? 妳要小心,仲有1個多月妳就生la~! [quote]


子爵府

積分: 12340


924#
發表於 06-1-4 14:33 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽....你好叻呀~ 一個人都攪得掂米水...勁喎~
米水 寫道:
早~!

今日羊咩咩正式返番工,陪月又無左,阿ma 11點幾先黎到,於是我就由7點幾攪米水bb,餵佢奶,食左成粒鐘,又痾屎又嘔奶,我彎住條腰,倦到爆,好彩攪完米水bb正好阿ma黎到,米水又sleep左,我就綿左一綿~舒服晒~!


伯爵府

積分: 18262


925#
發表於 06-1-4 19:54 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

今日好唔開心~!

首先,中午阿媽黎左,我地幫bb沖涼,上水抹乾,諗住洗肚臍之際,發現bb臍帶果度流晒血,嚇到我死死下,羊咩咩剛返到屋企,我忍唔住, !

好la,下午帶bb去左健康院,點知發現佢仲輕過出院果陣,因為睇黎我唔夠奶俾佢,我又唔補太多 dr.話最好今wk追返d磅, 對唔住呀,囡囡~!

仲有,bb好黃,健康院轉介左去瑪嘉烈抽血test,唉~琴日已經俾私家針完,今日又針多兩個針孔,最後229,240就要照燈,所以可以帶bb返屋企,聽日又要去健康院~! 再次sorry呀,米水bb

真係沮喪到我想喊, 不過,算,我努力埋this wk,如果bb仲係追唔返d磅數,我就唔餵人奶~!

今日我終於真真正正明白到,養大一個小生命,唔好話1歲,1個月,1wk都已經好難~~~,真係勞心勞力~~!




大宅

積分: 1646


926#
發表於 06-1-4 23:11 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽

努力,加油。媽媽唔真易做,而且每日都有新野學。無論帶bb定餵人奶都係個challenge,盡力已經好好。每天你的知識多左就易d handle 架啦!

bb黃最緊要飲夠水。姑娘教我每次餵完奶就加水俾佢飲。水份夠唔會禁易黃。

人奶有幾多餵幾多,飲多d水,体息多d,飲木瓜魚湯,章魚湯,好上奶架!

bb大得好快,而初初摸索是辛苦d。加油呀。千萬要記住有困難要禱告呀。我當年自已有困難空著急,真係唔記得禱告架。

你炒左個陪月,如果真的太辛苦,我可以介紹當年我個仔的陪月俾你。勝在摸索中有個人幫下。我知佢剛做完一個等下一個,可能可以幫一陣。
耶和華是我的牧者.我必不至缺乏。Thanks God for my lovely family.


子爵府

積分: 12340


927#
發表於 06-1-5 09:26 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

早晨啦~ 各位

好驚, 今朝我遇到件好恐怖的事, 我今朝搭地鐵返工, 係佐敦站出時, 排隊搭電梯, 有個女人, 佢個樣望落去有d似精神病人, 或者係傻傻地果隻人, 佢突然bear住我, 跟住話 : "晒大肚呀, 好叻咩~ " 跟住就自言自語咁, 一路行一路鬧我, 跟住拎起佢個手袋想打落我個肚度, 我即刻閃開, 有一位女士即刻上前護住我, 喝停佢~ 跟住呢個瘋婦一邊行, 一邊bear住我, 一邊話: "有得大肚好把閉咩" .... 好驚~ 好驚, 好彩我閃得快, 冇比佢個袋打中, 好彩有位女士好人護住我, 擋住佢~ 唔係都唔知點算~ 後尾呢位好心女士仲陪我係度等,安慰我, 話佢傻架, 唔洗理佢, 陪我等個瘋婦走遠d, 先陪我出站~ 好驚呀~ :-(


子爵府

積分: 12340


928#
發表於 06-1-5 09:35 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽......sorry,我冇經驗, 我唔知點安慰你, 又唔知點幫你好, 但我精神上支持你, 加油, 唔好放棄, 米水會好乖, 唔會蝦你架, 你要努力, 要祈禱, 求神賜你智慧去湊bb, 我會為你祈禱打氣, 努力, 努力~


男爵府

積分: 7908

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


929#
發表於 06-1-5 10:04 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

Ypt,

唔係麻, 咁得人驚

咁你係咪日日都會有機會見到佢? 你真係要小心d呀, 不如叫form 7 送你番工啦, 等佢可以保護你...
3/3 ~ 2.85kg 48cm, 4/4 ~ 3.76kg, 13/5 ~ 5.17kg 60cm, 8/7 ~ 6.73kg 65cm, 9/9 ~ 8.2kg, 16/12 ~ 8.96kg


男爵府

積分: 7908

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


930#
發表於 06-1-5 10:10 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水ma,

唔緊要啦, 初初係咁架啦, 好快你就會成為一個expert, 仲可以教我地哩班新手媽咪添 只要你繼續努力, 不要只往壞方面想, 我們嘅上帝一定會看顧我地同小b的, 仲有bk一大班媽咪支持你麻
3/3 ~ 2.85kg 48cm, 4/4 ~ 3.76kg, 13/5 ~ 5.17kg 60cm, 8/7 ~ 6.73kg 65cm, 9/9 ~ 8.2kg, 16/12 ~ 8.96kg


男爵府

積分: 7908

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


931#
發表於 06-1-5 10:13 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

jen,

sat睇左醫生, 終於都磅左啦 小ko 29.5 week, 1.4kg (3磅), 醫生話同佢估計一樣
3/3 ~ 2.85kg 48cm, 4/4 ~ 3.76kg, 13/5 ~ 5.17kg 60cm, 8/7 ~ 6.73kg 65cm, 9/9 ~ 8.2kg, 16/12 ~ 8.96kg


子爵府

積分: 12340


932#
發表於 06-1-5 10:34 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

koko......form 7 送唔到我返工, 因為佢返 7:30am, 勁早架~ 又唔順路~

我諗係我今日唔好彩架, 我真係第一次見到呢個瘋婦咋, 希望聽日唔好再撞到佢啦~ 我會打醒12分精神, 我聽日可能會行遠d, 由第二個出口出~ :cry: :-(
PochaccoKoKo 寫道:
Ypt,

唔係麻, 咁得人驚

咁你係咪日日都會有機會見到佢? 你真係要小心d呀, 不如叫form 7 送你番工啦, 等佢可以保護你...


伯爵府

積分: 18262


933#
發表於 06-1-5 11:17 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

早~

ypt...嘩~好驚bor~! 妳以後要小心d,一見到哩個人,閃開la~! 可能哩個女人有過唔開心經驗,所以見到妳大肚就咁囉~~!

多謝大家鼓勵! 我會努力架la~!其實已經好感恩,因為除左係餵奶問題,bb其實好乖,唔肚餓係唔會cry,只會勁瞓,我可以好得閒咁綿下,上下網咁,所以,只要我刻服到餵奶問題,我諗,一切會黎得舒服好多!


伯爵府

積分: 18262


934#
發表於 06-1-5 11:19 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

jen...多謝妳先~! 我阿媽依家日日中午上黎幫我煮飯,同bb沖涼,煮埋dinner先走,基本上無問題架la~!


子爵府

積分: 12340


935#
發表於 06-1-5 11:23 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽......我會打醒12分精神, 下次見到呢個女人, 我會即刻閃開架啦~ 真係比佢嚇到我三魂唔見七拍~ 今朝都未驚完, 個心都震緊~

你要努力呀, 唔好放棄, 你好快可以上手架啦, 慢慢來~ 米水b都好乖呀, 食飽就瞓, 唔扭計呀~ 乖豬豬喎~ :mrgreen: 係喎, 米水媽改好名未, finall 決定用邊個名呀~


伯爵府

積分: 18262


936#
發表於 06-1-5 11:27 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

ypt...係呀,暫時睇,米水bb都好乖,所以只要我攪掂餵奶問題,我諗佢會好好湊~!

um....都決定架la,叫鄭陶, 我叫緊佢陶陶豬~!

ypt 寫道:

你要努力呀, 唔好放棄, 你好快可以上手架啦, 慢慢來~ 米水b都好乖呀, 食飽就瞓, 唔扭計呀~ 乖豬豬喎~ :mrgreen: 係喎, 米水媽改好名未, finall 決定用邊個名呀~


子爵府

積分: 12340


937#
發表於 06-1-5 12:11 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

米水媽......鄭陶好名呀, 陶陶豬好cute~ [quote]
米水 寫道:
ypt...係呀,暫時睇,米水bb都好乖,所以只要我攪掂餵奶問題,我諗佢會好好湊~!

um....都決定架la,叫鄭陶, 我叫緊佢陶陶豬~!


男爵府

積分: 6905

陪月勳章


938#
發表於 06-1-5 17:07 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

各位~HI~~~~~~

我呢輪已經屋企啦~因為條腰實在太痛啦~ :-( :-(

米水ma
餵人奶係要恆心同耐性架,唔夠奶就比BB啜多D,同埋用熱毛巾"夫"下個胸,或者會好D,如果BB黃,聽人講哂下太陽都OK,但記得係朝頭早的太陽呀~你屋企有無陽光呀?anyway,願主與你同行

ypt~

好得人驚呀~你出入都要小心D呀

koko
小B咁重就好啦~上星期去睇C+,dr. Liu都話我隻洋娃娃有5.5磅,出世應該有3-3.3kg屬於中碼B,唔會太難生喎

各位~我呢輪要趕工(織起件背心比老公呀)可能會少D上黎,希望大家繼續all the best~
我家有毛豆,毛毛家姐長長的,豆豆妹妹圓圓的,我愛毛豆。


子爵府

積分: 12340


939#
發表於 06-1-5 17:08 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

all.......我做埋d手尾, 執野閃啦, 明天bk見~

希望一陣放工, 唔好再見到個傻婆啦, 我好驚~


子爵府

積分: 12340


940#
發表於 06-1-5 17:10 |只看該作者

Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)

queenie....你好叻, 識織冷衫, 我連開針都唔識~
queeniechung 寫道:
各位~我呢輪要趕工(織起件背心比老公呀)可能會少D上黎,希望大家繼續all the best~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo