Re: 基督徒的姊妹小產過後之"再戰江湖--生仔篇"(Part 3)
米水媽
努力,加油。媽媽唔真易做,而且每日都有新野學。無論帶bb定餵人奶都係個challenge,盡力已經好好。每天你的知識多左就易d handle 架啦!
bb黃最緊要飲夠水。姑娘教我每次餵完奶就加水俾佢飲。水份夠唔會禁易黃。
人奶有幾多餵幾多,飲多d水,体息多d,飲木瓜魚湯,章魚湯,好上奶架!
bb大得好快,而初初摸索是辛苦d。加油呀。千萬要記住有困難要禱告呀。我當年自已有困難空著急,真係唔記得禱告架。
你炒左個陪月,如果真的太辛苦,我可以介紹當年我個仔的陪月俾你。勝在摸索中有個人幫下。我知佢剛做完一個等下一個,可能可以幫一陣。
耶和華是我的牧者.我必不至缺乏。Thanks God for my lovely family.