懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


921#
發表於 06-4-6 11:49 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi, all mami.
there are another Sept mami call MMS will join us soon.


大宅

積分: 4414


922#
發表於 06-4-6 12:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hihi~~各位靚媽...

嘩...冇上黎幾日...

睇post睇到傻呀!!

我俾老公禁止活動幾日...

悶到傻呀!!我依家冇事嫁啦~多謝大家關心~~

依幾日d天氣好熱呀!!

大家出街要小心d....飲返多d水呀!!

冷野飲小小好啦~~

飲冷野...對bb既氣管唔好嫁....


男爵府

積分: 6170


923#
發表於 06-4-6 14:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

知你冇事就安心啦
係呵 依幾日好熱 夜晚開冷氣訓囉.... :lol:
colourlu 寫道:
hihi~~各位靚媽...

嘩...冇上黎幾日...

睇post睇到傻呀!!

我俾老公禁止活動幾日...

悶到傻呀!!我依家冇事嫁啦~多謝大家關心~~

依幾日d天氣好熱呀!!

大家出街要小心d....飲返多d水呀!!

冷野飲小小好啦~~

飲冷野...對bb既氣管唔好嫁....


大宅

積分: 4531


924#
發表於 06-4-6 14:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期



大宅

積分: 1815


925#
發表於 06-4-6 16:16 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi PMbb & colourlu,

我一早就俾哂d家務老公做,成個大小姐咁,哈哈 :mrgreen: :mrgreen:

連洗碗都唔駛我做,不過我地都好少喺屋企開餐,所以我老公都會攪掂埋.


大宅

積分: 1815


926#
發表於 06-4-6 16:23 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi PMbb & Waikiki,

如果出街食我多數會叫小冰,一來無咁凍,二來怕d冰唔乾淨. [quote]
PMbb 寫道:
KIKI--MAMI & Waikiki:

我都覺得冇得飲凍嘢好慘呀
之前冇咁熱我都頂得住, 食完飯d餐飲都仲可以叫熱飲, 點知今日食完個焗意粉, 熱到爆 , 卒之都係叫咗柸凍飲, 夏天家陣先開始, 都唔知點算 :-( :-(


大宅

積分: 1815


927#
發表於 06-4-6 16:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi colourlu,

我都有聽人講過飲太多凍嘢,對bb既氣管唔好,但天氣咁熱,而家都仲可以勉強忍吓,但過多一排真係唔知點頂


男爵府

積分: 6170


928#
發表於 06-4-6 16:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我就淨係做燙衫既工作..
KIKI--MAMI 寫道:
Hi PMbb & colourlu,

我一早就俾哂d家務老公做,成個大小姐咁,哈哈 :mrgreen: :mrgreen:

連洗碗都唔駛我做,不過我地都好少喺屋企開餐,所以我老公都會攪掂埋.


大宅

積分: 1815


929#
發表於 06-4-6 16:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi demio,

嘩...你嘅飲品種類大多數都有深色素為主(可樂, 奶茶, 朱古力),你唔怕生黑B呀
楊枝金露都係我最愛飲嘅甜品,我都好想去飲呀.(留哂口水添).
我自己就有飲花膠湯同食花膠.而燕窩就唔知邊隻牌子好,所以無食.


大宅

積分: 1815


930#
發表於 06-4-6 16:45 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi JojoB,

我都係,我今朝都有同老公燙衫,佢已經好開心.


大宅

積分: 1815


931#
發表於 06-4-6 16:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma,

你食緊即食果種係嗎

是什麼牌子

wan-wan-ma 寫道:
demio:

以我對燕窩o既認識:
燕窩有助皮膚細胞生長,兼補氣。
靚媽食左,會更靚。發育中的 BB 吸收左會有益。
只係每天早上食一匙就夠。
此外,癌症病人不宜進食。

我o個未來坐月都有叫我得閒食o下! :-P


大宅

積分: 1815


932#
發表於 06-4-6 17:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi PMbb,

我都預咗係廣華照唔會有相,佢肯話我知係仔定女,我都已經好開心啦.

你而家都係在廣華做產檢,你會唔會在廣華生呀


大宅

積分: 4531


933#
發表於 06-4-6 17:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI ,

我重有飲牛奶,益力多同橙汁o架, 不過我都有朋友話我飲d咁黑的飲料. 其實我唔係飲晒架, 通常奶茶/朱古力飲半杯, 可樂飲1/3罐左右.

為左呀b skin 好d同骨骼強d, 所以我都開始食花膠同燕窩, 大約一星期一次花膠, 二次燕窩加早上燕窩牛奶 (係杯牛奶度加兩spoon燕窩), 唔知可唔可以對抗我所飲的黑色飲料呢? 不過朋友話即食d無咁好, 所以我自己整.


別墅

積分: 574


934#
發表於 06-4-6 17:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI :

計方便,梗係即食 o個隻。
若有人肯燉俾妳食,妳記住上 o黎晒下幸福 o播!
我本來想買「老x家」。由於太耐無生仔。臨買問下我 o個
六年抱三 o既妹,佢話「燕x家」比較好 o播。
有冇其他人俾下意見?


別墅

積分: 574


935#
發表於 06-4-6 17:14 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio:

miss 左我個 message係小事,唔洗自打,內咎 o既話,得閒煲開燕窩味分 D 俾我囉!(呢次得米 :mrgreen: )

數到鈣質,仲有沙甸魚,記住連骨食!


大宅

積分: 4531


936#
發表於 06-4-6 17:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma

哈哈 好呀, 你幾時得?

我唔係好鍾意食魚, 通常係我個仔食, 我食其他. 所以我飲奶同食維他命丸(c+開).


大宅

積分: 4414


937#
發表於 06-4-6 17:24 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI

飲水囉~~一樣者....
KIKI--MAMI 寫道:
Hi colourlu,

我都有聽人講過飲太多凍嘢,對bb既氣管唔好,但天氣咁熱,而家都仲可以勉強忍吓,但過多一排真係唔知點頂


大宅

積分: 1815


938#
發表於 06-4-6 17:26 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio & wan-wan-ma,

Demio 我有個朋友佢分別生咗兩個女,佢自己都非常鍾意飲可樂(我都好鍾意),生大女時佢無戒口,點之個女出細後真係好黑(皮膚),而細女就有戒口(見過鬼仲唔怕黑咩).而最終細女出世後真係好白淨.雖然兩個女皮膚都滑但膚色就真係相差好遠.所以佢都叫我戒口.不過朱古力奶我都有飲.如果你飲嘅份量唔係太多我唸都可以啩.

wan-wan-ma
我自己就唔識煮燕窩,所以多數都會去買現成試吓.
因為我媽媽都只係識煮花膠,燕窩就未煮過.


大宅

積分: 4531


939#
發表於 06-4-6 17:30 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI

你媽咪識煮花膠, 通常點煮? 因為我要自已煮, 有時都唔知點煮先好味道.


大宅

積分: 4531


940#
發表於 06-4-6 17:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI

通常我飲可樂係過口'引', 所以唔會成罐飲. 分左2/3 比工人飲

係屋企反而飲益力多同橙汁多. 而係公司就有時維他奶, 鮮奶 同朱古力奶, 奶茶係早餐先飲 (通常只飲半杯).

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo