烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


大宅

積分: 2625


921#
發表於 12-10-13 01:25 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-13 01:13
你用邊個MODE?? 26 OR 13??
我係用103T的, 麵糰mode


大宅

積分: 2625


922#
發表於 12-10-13 01:26 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-13 01:20
bread pan 過熱?
但係用麵糰mode都會令到佢過熱? 之前我無開過


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


923#
發表於 12-10-13 01:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-10-13+發表上

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
邊到買有咁平我係澳海城Taste都無盒裝賣
早幾個月前有員工團購優惠,所以咁平!




[/url]


大宅

積分: 2247


924#
發表於 12-10-13 01:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maylam65+於+12-10-13+發表邊

原帖由 natalielin 於 12-10-13 發表
早幾個月前有員工團購優惠,所以咁平!
哦,明白鳥





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


925#
發表於 12-10-13 01:32 |只看該作者
natalielin 發表於 12-10-13 01:24
之前見你嗰度成日比我地用多5至10g水既,我記錯咩
你無記錯呀,我都唔知點解會比你地用多咁多水
可能我個度真好好乾燥 mouth:


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


926#
發表於 12-10-13 01:34 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-13 01:26
但係用麵糰mode都會令到佢過熱? 之前我無開過
麵糰mode,好似係有加熱發酵架


大宅

積分: 2247


927#
發表於 12-10-13 01:37 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+12-10-13+01:20+bread+

原帖由 lhtruby 於 12-10-13 發表
但係用麵糰mode都會令到佢過熱? 之前我無開過
老實講我做嘅老麵種同你情況一模一樣,勁痴手係手上面根本分唔開佢,之後又係問首領地d高人啦,佢地教可以落手粉或者用油搽手,所以第二次做就用油就好易分開佢地,不過就勁痴張保鮮紙囉,我一直以為係嘅添,原來又係錯,我只做過兩次,個pan洗到我死死下




大宅

積分: 2247


928#
發表於 12-10-13 01:41 |只看該作者

引用:Quote:lhtruby+發表於+12-10-13+01:26+但係

原帖由 tp168 於 12-10-13 發表
麵糰mode,好似係有加熱發酵架
我都係用麵團mode行晒成個程式之後分開包,因為首領係咁寫就係咁做囉,死跟
即係話下次用烏冬mode會好d




大宅

積分: 4342


929#
發表於 12-10-13 01:44 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-13 01:32
你無記錯呀,我都唔知點解會比你地用多咁多水
可能我個度真好好乾燥
...
而家追完了,好耐未試過。首領,我都用到170ml以上咁多水的!
係未摸熟之前都以為160ml夠水,其實學你逐少逐少加,我好多時加多20ml
個麵団都受到,自此就唔駛食乾包了


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


930#
發表於 12-10-13 01:46 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-10-12 20:24
下次叫埋我同半人魔,你應該會買埋枝香水
一定啦 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


931#
發表於 12-10-13 01:47 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-10-12 20:26
唔係即食果d,係為樽樽果d,仲有盒糊仔
ic


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


932#
發表於 12-10-13 01:51 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-13 01:18
要睇水


....係要...要睇水....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


933#
發表於 12-10-13 01:52 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-13 01:18
我個度特別乾燥


.....只知你果度用水量係多D...
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2625


934#
發表於 12-10-13 01:52 |只看該作者

引用:Quote:lhtruby+發表於+12-10-13+01:26+但係

原帖由 tp168 於 12-10-13 發表
麵糰mode,好似係有加熱發酵架
但係應該唔足以令佢過熱?




大宅

積分: 2625


935#
發表於 12-10-13 01:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lhtruby+於+12-10-13+發表但

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
老實講我做嘅老麵種同你情況一模一樣,勁痴手係手上面根本分唔開佢,之後又係問首領地d高人啦,佢地教可以 ...
原來你都係一樣真係痴到呢... 我都洗左好耐




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


936#
發表於 12-10-13 01:53 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-13+01:24+

原帖由 tp168 於 12-10-13 發表
你無記錯呀,我都唔知點解會比你地用多咁多水
可能我個度真好好乾燥
...
仲以為我記錯添




[/url]


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


937#
發表於 12-10-13 01:54 |只看該作者
natalielin 發表於 12-10-13 01:20
咁你G多D,快D玩熟佢,我先請教你



....好AR
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2625


938#
發表於 12-10-13 01:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-10-13+發表麵糰m

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
我都係用麵團mode行晒成個程式之後分開包,因為首領係咁寫就係咁做囉,死跟
即係話下次用烏冬mode會 ...
首領,我地係米唔係機入面發酵會好d丫




大宅

積分: 2247


939#
發表於 12-10-13 01:59 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

點解我地d新丁咁多問題嘅,睇怕d高人都怕晒我地




珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


940#
發表於 12-10-13 02:01 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-13 01:26
但係用麵糰mode都會令到佢過熱? 之前我無開過


麵糰mode....即是行1HR ....打連發酵.., 佢有加熱發酵, 不過本身應該係個麵團水多...

若果個麵團係好濕但成團, 用D 手粉搓佢幾下, 方便分割....
Stay Hungry , stay foolish !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo