立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2625
hinhin_ma 發表於 12-10-13 01:13 你用邊個MODE?? 26 OR 13??
tp168 發表於 12-10-13 01:20 bread pan 過熱?
公爵府
積分: 26949
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 邊到買有咁平我係澳海城Taste都無盒裝賣
積分: 2247
原帖由 natalielin 於 12-10-13 發表 早幾個月前有員工團購優惠,所以咁平!
翡翠宮
積分: 81530
natalielin 發表於 12-10-13 01:24 之前見你嗰度成日比我地用多5至10g水既,我記錯咩
lhtruby 發表於 12-10-13 01:26 但係用麵糰mode都會令到佢過熱? 之前我無開過
原帖由 lhtruby 於 12-10-13 發表 但係用麵糰mode都會令到佢過熱? 之前我無開過
原帖由 tp168 於 12-10-13 發表 麵糰mode,好似係有加熱發酵架
積分: 4342
tp168 發表於 12-10-13 01:32 你無記錯呀,我都唔知點解會比你地用多咁多水 可能我個度真好好乾燥 ...
瑪瑙宮
積分: 135797
wyfpoon 發表於 12-10-12 20:24 下次叫埋我同半人魔,你應該會買埋枝香水
wyfpoon 發表於 12-10-12 20:26 唔係即食果d,係為樽樽果d,仲有盒糊仔
珍珠宮
積分: 46523
吉蒂小豬 發表於 12-10-13 01:18 要睇水
tp168 發表於 12-10-13 01:18 我個度特別乾燥
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 老實講我做嘅老麵種同你情況一模一樣,勁痴手係手上面根本分唔開佢,之後又係問首領地d高人啦,佢地教可以 ...
原帖由 tp168 於 12-10-13 發表 你無記錯呀,我都唔知點解會比你地用多咁多水 可能我個度真好好乾燥 ...
natalielin 發表於 12-10-13 01:20 咁你G多D,快D玩熟佢,我先請教你
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 我都係用麵團mode行晒成個程式之後分開包,因為首領係咁寫就係咁做囉,死跟 即係話下次用烏冬mode會 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy