影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


921#
發表於 13-6-20 00:21 |只看該作者

引用:Quote:rainiemama+發表於+13-6-19+13:45+希

原帖由 cbeyond 於 13-06-19 發表
若果出年暑假香港有ss6, 利特未退役.
佢係服役23個月, 12年11月入伍,即是明年10月才退役.
唔係應該7月退役咩???


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


922#
發表於 13-6-20 00:24 |只看該作者
本帖最後由 yuyu.c 於 13-6-20 00:26 編輯

大家今日睇佐未 . 原來Henry 爸爸係香港人, 佢都識好多種語言


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


923#
發表於 13-6-20 00:30 |只看該作者
rainiemama 發表於 13-6-20 00:21
唔係應該7月退役咩???
sorry sorry, 記錯左,希澈先係服役23個月.
特哥係7月29日退伍.


子爵府

積分: 10811


924#
發表於 13-6-20 07:25 |只看該作者
回覆 yuyu.c 的帖子

我嗰邊好多人帶!


伯爵府

積分: 19030


925#
發表於 13-6-20 10:07 |只看該作者

引用:大家今日睇佐未+.+原來Henry+爸爸係香港人,

原帖由 yuyu.c 於 13-06-20 發表
本帖最後由 yuyu.c 於 13-6-20 00:26 編輯

大家今日睇佐未 . 原來Henry 爸爸係香港人, 佢都識好多種語言 ...
媽是台灣人


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


926#
發表於 13-6-20 10:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+13-06-20+發表本帖

原帖由 JohnKeats 於 13-06-20 發表
媽是台灣人
我之前意為佢爸媽 都是台灣人。




伯爵府

積分: 19030


927#
發表於 13-6-20 10:15 |只看該作者

回覆:yuyu.c 的帖子

好似是屏東


子爵府

積分: 13388

虎到金來勳章


928#
發表於 13-6-20 13:07 |只看該作者
gigisjmin 發表於 13-6-20 07:25
回覆 yuyu.c 的帖子

我嗰邊好多人帶!

你係企位? 迫唔迫?


大宅

積分: 3366


929#
發表於 13-6-20 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mist320+於+13-06-19+發表咁

原帖由 mcdullyiu 於 13-06-19 發表
Everysing 唔係只賣周邊?有dvd的嗎?
會唔會去KTR 和TLJ? (當左景點)
我知everysing有CD賣,仲諗住順便掃埋DVD添TLJ係咩?其實我仲未plan我個潮聖之旅,不過everysing/ sapo/ kona beans cafe/ 神話炸雞一定會去,希望下年仲係SJ代言啦,KTR我怕無時間去,因為我同屋企人去,廢事佢地太悶




大宅

積分: 3366


930#
發表於 13-6-20 13:21 |只看該作者

引用:Quote:mist320+發表於+13-6-19+22:06+有blo

原帖由 JohnKeats 於 13-06-19 發表
Everysing 買碟係唔計銷量,今年我都去了2次,沒有DVD,日本場有啲youtube 有,但唔齊 ...
唔係化,唔計銷量




伯爵府

積分: 19030


931#
發表於 13-6-20 13:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JohnKeats+於+13-06-19+發表E

原帖由 mist320 於 13-06-20 發表
唔係化,唔計銷量
所以每次comeback, 飯都只會去唱片鋪訂


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


932#
發表於 13-6-20 13:30 |只看該作者
mist320 發表於 13-6-20 13:21
唔係化,唔計銷量

係呀, 唔計銷量的.
只有從Hanteo, hottracks & Synnara 店買入, 會有小票提供, 先會計入銷量.


公爵府

積分: 28204


933#
發表於 13-6-20 15:15 |只看該作者
helenchanz 發表於 13-6-20 13:07
你係企位? 迫唔迫?

我見好前 d 人先迫, 後面好多吉位


公爵府

積分: 28204


934#
發表於 13-6-20 15:19 |只看該作者
雖然 616 過咗好幾日, 但個心仲係未抽離到, 有病嗎?
成日聽 so i 黎懷念當日, 好唔捨得~
你地會唔會好似我咁?
希望 ss6 一定係香港攪, 唔好咁難買飛


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


935#
發表於 13-6-20 16:13 |只看該作者

引用:雖然+616+過咗好幾日,+但個心仲係未抽離到,

原帖由 mypineapple 於 13-06-20 發表
雖然 616 過咗好幾日, 但個心仲係未抽離到, 有病嗎?
成日聽 so i 黎懷念當日, 好唔捨得~
你地會唔會好似我 ...
有呀,為有上網睇下片。




子爵府

積分: 10811


936#
發表於 13-6-20 16:20 |只看該作者
回覆 mypineapple 的帖子

我都係未回魂!日日上網睇視頻!我中哂毒!


子爵府

積分: 10811


937#
發表於 13-6-20 16:22 |只看該作者
今期Yes係SJ做封面!


大宅

積分: 1151


938#
發表於 13-6-20 16:36 |只看該作者
yuyu.c 發表於 13-6-20 00:24
大家今日睇佐未 . 原來Henry 爸爸係香港人, 佢都識好多種語言

...
我噚晚都睇左呀, 佢都似香港人...但係估唔到佢可以去韓國發展, 佢真係好勁~


大宅

積分: 1151


939#
發表於 13-6-20 16:39 |只看該作者
gigisjmin 發表於 13-6-20 16:22
今期Yes係SJ做封面!
幾十歲...唔係幾夠膽買YES~~!!!


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


940#
發表於 13-6-20 16:41 |只看該作者

引用:Quote:yuyu.c+發表於+13-6-20+00:24+大家今

原帖由 dadadeerdeer 於 13-06-20 發表
我噚晚都睇左呀, 佢都似香港人...但係估唔到佢可以去韓國發展, 佢真係好勁~ ...
係呀,仲可以個人出碟,覺得佢好叻仔




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo