跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21251


921#
發表於 06-11-22 08:12 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

早早早小白兔 & bb
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


922#
發表於 06-11-22 08:51 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

morning


公爵府

積分: 29432


923#
發表於 06-11-22 09:01 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
morning



公爵府

積分: 29432


924#
發表於 06-11-22 09:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
早早早小白兔 & bb


早早早早早早早 nok nok ma and nok nok bb


公爵府

積分: 29432


925#
發表於 06-11-22 09:03 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

maggie

嘩, 小雪返學後真係有好大進步喎 認知多左好多 真係值得高興

破壞力亦强左好多


公爵府

積分: 29432


926#
發表於 06-11-22 09:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita

熹樂lee 排食dinner 又差左 真係一時一樣

不過最開心係每天早上熹樂好開心咁同我地bye bye

熹樂e+都有功課做架, 每日都有, 只係好簡單的跟指示簡arm 的公仔塗下顏色, or 圈下, 貼下野咁 lee d 佢大部份在校已做過架啦, 只係回家又再做一次

熹樂都係學下常規同認知, 老師同佢地做下新聞分享咁law, 最正咪唱歌, 表演law, 係佢favourite, 好開心架


侯爵府

積分: 21251


927#
發表於 06-11-22 09:12 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

noknok一歲lu , 已不是bb la , 係小朋友ga la
noknok到時可以叫你個仔做bb la
noknok係哥哥 [quote]
rabbitpiggy 寫道:

早早早早早早早 nok nok ma and nok nok bb
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


928#
發表於 06-11-22 09:17 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9


恭喜小雪越大越百厭
babymaggieleung 寫道:
今日我去同雪雪上堂,我地唱歌既時間每次都會同佢拍手,今日唱完之後,佢自己拍左幾吓手呀!真係開心死我,雖然唔係d咩特別事,不過都夠我開心左大半日!!!

夜晚返到屋企,仲踩住架學行車四圍去,結果仲將我個茶几上面d嘢攞晒黎玩,又攞搖控器黎熄冷風機,轉電視台,熄電視,仲倒晒d芒果乾落地,又摷報紙,掃晒梳化d嘢落地 :lol: :lol: 不過雖然係咁,但係我反而覺我好開心,我諗我真係傻傻地呀!


公爵府

積分: 29432


929#
發表於 06-11-22 09:23 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
noknok一歲lu , 已不是bb la , 係小朋友ga la
noknok到時可以叫你個仔做bb la
noknok係哥哥


係喎, NOK NOK 大個仔啦喎

NOK NOK 小朋友, 哥哥 nice to meet you


侯爵府

積分: 23046


930#
發表於 06-11-22 09:24 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit
希希食飯都係一時好d, 一時又....
希希返學都無扭計勒, but如果我地係道又乍下嗲囉 熹樂好乖, 肯同你地bye bye, 希希睇心情, 間中會byebye, 但通常好串, 叫極都唔采 :evil:
原來希希手冊有叫我地帶d咩回校, 好似前幾日, 原來要認識"媽媽", 要帶下有關媽媽既野, 但我地無留意 二來上week佢無返學嘛


公爵府

積分: 29432


931#
發表於 06-11-22 09:32 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita

原來個個小朋友都係咁, 一時一樣

其實間間學校教d 野都係差唔多, 好似上一兩個week 熹樂的單元都係家中的人

你記得每日要同希希睇手冊啦, 唔好大頭蝦

聯合每日都會email 課室日誌比家長, 要帶乜野呀, 食d 乜呀, 做過d 乜呀, 趣事都會寫晒上去, 都幾好


侯爵府

積分: 23046


932#
發表於 06-11-22 09:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你記得每日要同希希睇手冊啦, 唔好大頭蝦 ===>我會架勒

e-mail 比家長好正bor, 有機會我同嘉福提議下先
rabbitpiggy 寫道:
hihirita

原來個個小朋友都係咁, 一時一樣

其實間間學校教d 野都係差唔多, 好似上一兩個week 熹樂的單元都係家中的人

你記得每日要同希希睇手冊啦, 唔好大頭蝦

聯合每日都會email 課室日誌比家長, 要帶乜野呀, 食d 乜呀, 做過d 乜呀, 趣事都會寫晒上去, 都幾好


公爵府

積分: 29432


933#
發表於 06-11-22 09:39 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:

e-mail 比家長好正bor, 有機會我同嘉福提議下先


你成個n1班的家長代表咁喎

係呀, 提議下, 睇下是否可行law, 幾好架 如果你須要, 我可以email 聯合一份比你做sample, 睇下 聯合commit 每日6點前會email比parents, 有時我放左工都未收到, 就要去會所收啦, 你知啦, 我home 好落後, 冇computer 架


侯爵府

積分: 21251


934#
發表於 06-11-22 09:41 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

e-mail 都幾好, 等d 老師唔駛逐個打電話比d學生家長
你知啦, 而家d父母, 好鬼緊張又多野問ga ma
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


935#
發表於 06-11-22 09:42 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

叫希希帶mama個bar返學校lor [quote]
hihirita 寫道:

原來希希手冊有叫我地帶d咩回校, 好似前幾日, 原來要認識"媽媽", 要帶下有關媽媽既野, 但我地無留意 二來上week佢無返學嘛
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


936#
發表於 06-11-22 09:44 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit,

我連家教會都無參加呀, 點會係代表呀, 而且上saturday因要帶我呀婆去北區e院急症室, 家長會都無去

其實我覺得你買番部computer方便d wor, 熹樂第日做功課都方便d啦, 我老公有時放假都要在家做野, 上次我公司換機, 比左部舊機我呀哥, 但佢地又唔用


侯爵府

積分: 21251


937#
發表於 06-11-22 09:45 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

會所上網唔駛$ ga
又幾好bor
我諗你遲早都要整返部ga la
乜唔係第日有d功課要上網做ga 咩
我知我表妹話要上網做" 每日一篇"
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:

e-mail 比家長好正bor, 有機會我同嘉福提議下先


你成個n1班的家長代表咁喎

係呀, 提議下, 睇下是否可行law, 幾好架 如果你須要, 我可以email 聯合一份比你做sample, 睇下 聯合commit 每日6點前會email比parents, 有時我放左工都未收到, 就要去會所收啦, 你知啦, 我home 好落後, 冇computer 架

[/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


938#
發表於 06-11-22 09:45 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

一定令女人妒忌, 男人想入非非 [quote]
catymw 寫道:
叫希希帶mama個bar返學校lor


侯爵府

積分: 23046


939#
發表於 06-11-22 09:46 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

之後, 會越來越唔緊張架
catymw 寫道:
e-mail 都幾好, 等d 老師唔駛逐個打電話比d學生家長
你知啦, 而家d父母, 好鬼緊張又多野問ga ma


公爵府

積分: 29432


940#
發表於 06-11-22 09:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
會所上網唔駛$ ga
又幾好bor
我諗你遲早都要整返部ga la
乜唔係第日有d功課要上網做ga 咩
我知我表妹話要上網做" 每日一篇"


club house 上網唔駛錢架 管理費包埋家居無線broad band 上網, 只要有computer 就得啦.

我都有唸過買computer 不過想想等真係要用先, 否則e+買左, 又冇乜用, 到要用時又outdate 晒

e+熹樂每week 都有d powerpoint 既遊戲email 比我, 我只係print 出呢比佢玩炸

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo