立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20493
琥珀宮
積分: 192715
tupytupy 寫道: 酌媽發功~~~~溫書
sammifanlp 寫道: 唔係掛 kelly都係一張咋 [quote] tupytupy 寫道: 琴晚真係幾 酌b擒左5張被呀
tupytupy 寫道: 唔洗驚,所謂既5張被係1件背心衫被,1張毛巾,1張包被,1張好薄既氈同埋1張厚氈囉 其實酌b有張棉被架,不過果張棉被太厚喇,一擒左落去差少少就禽實晒成張床仔,連酌b係邊都搵唔到咁滯,所以我唔鍾意用果張被囉,寧願同佢擒多幾張都仲未有咁厚呀。
sammifanlp 寫道: 我反而覺得琴晚無前晚咁凍, 唔知係唔係識應左呢 [quote] tupytupy 寫道: 平日唔覺喎,琴日中午都ok架,但琴晚唔知點解就真係
水晶宮
積分: 58802
sammifanlp 寫道: $200 唔係掛 [quote] tupytupy 寫道: 米係囉,部tv好地地,酌爸真係激c我喇,部tv用左5年左右,仲非常好,佢戚起條根話換部LCD會對酌b好喎,我話無打算成日比酌b睇電視喎。 但係結果佢都係要換,仲先斬後奏添。 最激氣係舊果部搵人收,收得果兩舊水 部機5年前買番黎要4xxx架,折舊率唔洗低成咁呀麻 :-( :-( :-(
Mrswong1998 寫道: peggy 細b今早睇左醫生, 醫生話佢喉嚨發炎所以發燒. 各位 工人走個晚同孖b say goodbye, 大b好似知咩事係度喊, 細 b就好似冇事發生咁冷靜 (但平時細b是痴工人多d), 但晚上有小小搵工人, 已經3晚都係咁, 我&hb輪班制咁抱細b
joannelai930 寫道: 要架, 要合資格先可以咁稱呼 [quote] sammifanlp 寫道: 男朋友唔需要揀定先架 :mrgreen:
Mrswong1998 寫道: sammi 來呀!! 好在有婆婆, 唔係重慘[quote] sammifanlp 寫道: 咁今日婆婆會唔會來幫手 :-( :-( :-( [quote]
joannelai930 寫道: 咁你又講 [quote] BaByQ113 寫道: 我都去食飯囉~~
蝦蝦 寫道: [size=x-large]我地牛牛 gathering 改 1月28日好冇呀??? 酌媽有冇問題? 2月頭大家夾唔齊人.
蝦蝦 寫道: peggy, 你都谷唔出 3 版我已返黎啦
joannelai930 寫道: 但係冇得洗版 [quote] tupytupy 寫道: 酌媽發功~~~~溫書
sammifanlp 寫道: 都好似好多 [quote] tupytupy 寫道: 唔洗驚,所謂既5張被係1件背心衫被,1張毛巾,1張包被,1張好薄既氈同埋1張厚氈囉 其實酌b有張棉被架,不過果張棉被太厚喇,一擒左落去差少少就禽實晒成張床仔,連酌b係邊都搵唔到咁滯,所以我唔鍾意用果張被囉,寧願同佢擒多幾張都仲未有咁厚呀。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy