跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5465


941#
發表於 09-5-4 10:50 |只看該作者
好彩暫時唔洗停學, 唔係要又要搵人湊佢就麻煩喇.

[quote]原帖由 klam 於 09-4-30 13:05 發表


大宅

積分: 1455


942#
發表於 09-5-4 13:55 |只看該作者
我而家同你一樣, 有同樣問題呀~
或者送佢入婆婆度啦~

點解我叫12唱"世上只有"...佢唱吾出嘅....
不過佢就久吾久自己講:請細心欣賞!

原帖由 cl76215 於 09-5-4 10:50 發表
好彩暫時唔洗停學, 唔係要又要搵人湊佢就麻煩喇.

[quote]原帖由 klam 於 09-4-30 13:05 發表


男爵府

積分: 5465


943#
發表於 09-5-4 14:59 |只看該作者
希望流感唔好有新個案, 唔係就麻鬼煩喇!

希希都係自己口up up唱, 我帶佢唱吓, 慢慢佢自己唱到一段喇! 唔通12淨係做mc, 所以佢講"請細心欣賞"?

原帖由 klam 於 09-5-4 13:55 發表
我而家同你一樣, 有同樣問題呀~
或者送佢入婆婆度啦~

點解我叫12唱"世上只有"...佢唱吾出嘅....
不過佢就久吾久自己講:請細心欣賞!


大宅

積分: 1455


944#
發表於 09-5-5 13:26 |只看該作者
其實, 你地講既"世上只有", 係咪即係國語唱既世上只有媽媽好?
尋晚我又問12, 點唱"世上只有", 佢景然唱:世上只有, 世上只有, 世上只有.......

原帖由 cl76215 於 09-5-4 14:59 發表
希望流感唔好有新個案, 唔係就麻鬼煩喇!

希希都係自己口up up唱, 我帶佢唱吓, 慢慢佢自己唱到一段喇! 唔通12淨係做mc, 所以佢講"請細心欣賞"?


男爵府

積分: 5465


945#
發表於 09-5-5 14:49 |只看該作者
嘩! 12MA, 國語嗰首好OUT架喇! 係容祖兒嗰首呀! "望著你講, 也許更易…" 原來你聽唔出希希唱緊咩架?


原帖由 klam 於 09-5-5 13:26 發表
其實, 你地講既"世上只有", 係咪即係國語唱既世上只有媽媽好?
尋晚我又問12, 點唱"世上只有", 佢景然唱:世上只有, 世上只有, 世上只有.......


男爵府

積分: 7703


946#
發表於 09-5-5 15:27 |只看該作者

原帖由 cl76215 於 09-5-5 14:49 發表
嘩! 12MA, 國語嗰首好OUT架喇! 係容祖兒嗰首呀! "望著你講, 也許更易…" 原來你聽唔出希希唱緊咩架?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


947#
發表於 09-5-6 14:37 |只看該作者
其實我响office冇開"speaker"架, 我冇聽希希唱....
我邊諗到容祖兒吖~....
我同12講個歌名, 佢都冇反應!

原帖由 cl76215 於 09-5-5 14:49 發表
嘩! 12MA, 國語嗰首好OUT架喇! 係容祖兒嗰首呀! "望著你講, 也許更易…" 原來你聽唔出希希唱緊咩架?

[ 本帖最後由 klam 於 09-5-7 00:41 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


948#
發表於 09-5-6 17:24 |只看該作者
12ma, 你少擔心啦, 12咁醒, 到時會比個意外驚喜你呢!
希希咁鬼怕醜, 到時又見到咁多人肯定又驚到縮埋. 上次生日會一見我行開又喊, 好鬼"蛇呱".

原帖由 klam 於 09-5-6 14:37 發表
其實我响office冇開"咪"架, 我冇聽希希唱....
我邊諗到容祖兒吖~....
我同12講個歌名, 佢都冇反應!


大宅

積分: 1455


949#
發表於 09-5-7 00:50 |只看該作者
唉!我頭先開容祖兒既"世上只有"MV, 俾12睇, 同佢一齊唱, .....但佢都冇反應....

後尾, 我搵D人地小朋友唱果D片俾佢睇, 佢就識唱兩句, 原來佢近成日嗡住果幾句, 吾似英文又吾知係咪中文既野, 就係唱緊其中幾句....
聽到耳都則埋!~
希MA, 你點發現/聽得出希希唱乜架?(呢隻:世上只有)?

原帖由 cl76215 於 09-5-6 17:24 發表
12ma, 你少擔心啦, 12咁醒, 到時會比個意外驚喜你呢!
希希咁鬼怕醜, 到時又見到咁多人肯定又驚到縮埋. 上次生日會一見我行開又喊, 好鬼"蛇呱".


男爵府

積分: 5465


950#
發表於 09-5-7 10:29 |只看該作者
其實係睇到N2嗰邊話老師教佢哋唱依首歌, 但無諗住N1都會教, 咪試吓同佢一齊唱, 見佢斷斷續續唱到D, C6又播吓MV比佢聽, 整整吓咪唱得好D囉.

整左勞作未? 尋晚同希希粗粗哋整左架的士, 但車頂未做, 因為太眼瞓喇.


原帖由 klam 於 09-5-7 00:50 發表
唉!我頭先開容祖兒既"世上只有"MV, 俾12睇, 同佢一齊唱, .....但佢都冇反應....

後尾, 我搵D人地小朋友唱果D片俾佢睇, 佢就識唱兩句, 原來佢近成日嗡住果幾句, 吾似英文又吾知係咪中文既野, 就係唱緊其中 ...


大宅

積分: 1455


951#
發表於 09-5-7 12:57 |只看該作者
交左一架巴士,
...係之前12同papa整既~(响街買$10份果d紙模式..), 交左, 老師又冇話要再做....我就當整左架喇,....

我都要播多d俾12聽, 同佢唱多d先得....咪星期六要表演既時侯出忸...(我估咋)

原帖由 cl76215 於 09-5-7 10:29 發表
其實係睇到N2嗰邊話老師教佢哋唱依首歌, 但無諗住N1都會教, 咪試吓同佢一齊唱, 見佢斷斷續續唱到D, C6又播吓MV比佢聽, 整整吓咪唱得好D囉.

整左勞作未? 尋晚同希希粗粗哋整左架的士, 但車頂未做, 因為太眼瞓喇.
...


男爵府

積分: 5465


952#
發表於 09-5-7 14:09 |只看該作者
c6好少幫手做勞作, 佢話寧願做哂全屋嘅家務, 所以都係我攪掂.

12點會出醜呀, 我諗佢哋係成班一齊唱, 就算唱得麻麻地都唔覺喇. 我就覺得只要希希嗰日唔失控, 我都心滿意足啦!


原帖由 klam 於 09-5-7 12:57 發表
交左一架巴士,
...係之前12同papa整既~(响街買$10份果d紙模式..), 交左, 老師又冇話要再做....我就當整左架喇,....

我都要播多d俾12聽, 同佢唱多d先得....咪星期六要表演既時侯出忸...(我估咋)

...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


953#
發表於 09-5-7 20:41 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-5-7 14:09 發表

12點會出醜呀, 我諗佢哋係成班一齊唱, 就算唱得麻麻地都唔覺喇. 我就覺得只要希希嗰日唔失控, 我都心滿意足啦!



溫馨提示:
如果唔想小朋友失控, 奉勸家長唔好坐最前排~
(呢度有過來人做人版 )
唔好諗住坐最前有so睇得清楚啲...
係小朋友睇你睇得清楚啲, 即時點穴變咗碌葛 mouth:
            


男爵府

積分: 5465


954#
發表於 09-5-7 21:18 |只看該作者
咦! 過來人即係你呀? 好似好有經驗喎!

我就係諗住坐最前排架, 以為坐佢近D, 佢會有安全感D嘛.
我又有近視, 又無帶眼鏡, 諗住睇得清楚D.

不過你講得無錯, 希希見唔到我時係無問題架, 但一見到我而我又離佢太遠佢就癲.

原帖由 小倩 於 09-5-7 20:41 發表



溫馨提示:
如果唔想小朋友失控, 奉勸家長唔好坐最前排~
(呢度有過來人做人版 )
唔好諗住坐最前有so睇得清楚啲...
係小朋友睇你睇得清楚啲, 即時點穴變咗碌葛 mouth:mouth:" />
...


大宅

積分: 1455


955#
發表於 09-5-7 23:02 |只看該作者
咦咦~真係有表演睇?

坐前面既則邊得吾得呀?

原帖由 cl76215 於 09-5-7 21:18 發表
咦! 過來人即係你呀? 好似好有經驗喎!

我就係諗住坐最前排架, 以為坐佢近D, 佢會有安全感D嘛.
我又有近視, 又無帶眼鏡, 諗住睇得清楚D.

不過你講得無錯, 希希見唔到我時係無問題架, 但一見到我而我又離佢 ...


男爵府

積分: 7703


956#
發表於 09-5-7 23:22 |只看該作者
小倩... 個次係x'mas黎架.. 舊年母親節連奧運, 係玩遊戲,無得坐架 :;pppp:
原帖由 小倩 於 09-5-7 20:41 發表



溫馨提示:
如果唔想小朋友失控, 奉勸家長唔好坐最前排~
(呢度有過來人做人版 )
唔好諗住坐最前有so睇得清楚啲...
係小朋友睇你睇得清楚啲, 即時點穴變咗碌葛 mouth:mouth:" />
...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


957#
發表於 09-5-7 23:39 |只看該作者
大家都未瞓喎, 啱啱先攪掂架的士, 我做勞作真係無咩天份!

坐前面嘅側面佢都見到你架, 係咪要"呢"入人群當中先最安全? 但唔係我哋10點同小朋友一齊去到學校咩, 佢一齊都會跟住我, 我點"賣甩"去喎!

原帖由 klam 於 09-5-7 23:02 發表
咦咦~真係有表演睇?

坐前面既則邊得吾得呀?


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


958#
發表於 09-5-8 13:28 |只看該作者
原帖由 tantaub 於 09-5-7 23:22 發表
小倩... 個次係x'mas黎架.. 舊年母親節連奧運, 係玩遊戲,無得坐架 :;pppp:


我無點名喎, 係你對號入座之嘛
BTW, 嗰日著唐裝喎... 係新年嚟㗎 :;pppp:
同埋我講表演之嘛, 又無話邊一次...
我嗰件無論睇唔睇到我哋, 夠係一碌杉啦

[ 本帖最後由 小倩 於 09-5-8 13:30 編輯 ]
            


男爵府

積分: 7703


959#
發表於 09-5-8 13:35 |只看該作者
x'mas.黎架. 佢扮中國人o丫o麻.

原帖由 小倩 於 09-5-8 13:28 發表


我無點名喎, 係你對號入座之嘛
聽日應該係玩架喇. 要家長著長褲防走光.
BTW, 嗰日著唐裝喎... 係新年嚟㗎 :;pppp:
同埋我講表演之嘛, 又無話邊一次...
我嗰件無論睇唔睇到我哋, 夠係一碌杉啦 ...

[ 本帖最後由 tantaub 於 09-5-8 13:36 編輯 ]
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


960#
發表於 09-5-10 00:02 |只看該作者
12今日既表現, 真係醜怪.. mouth:
仲攪到海晴,都周身吾自在....真係吾好意思

晏晝去街, 佢又勁唱喎, 我同佢一齊唱,佢就吾準我唱,要自己唱.......................

今日咁多個活動, 我最鐘意, 許老師同陳老師既:唱遊活動....老師又落力, 兩位老師都好"勁"呀, 同小朋友玩到嗦哂氣,..... 個個小朋友都玩得開心, 家長又有得參與....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo