立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75475
原文章由 carollam310 於 08-11-25 10:42 發表 阿女話...麻麻地咋:;pppp:
原文章由 carollam310 於 08-11-25 10:47 發表 尋日睇新地...見到有一段仔寫住.. 姣佘本能誘子華... 講到阿佘好似引誘子華.. 但子華掛住食cake.. 望都唔望佢 D雜誌看圖作文好叻
原文章由 carollam310 於 08-11-25 11:41 發表 Last Friend 都ok架...幾好睇.. 我好鍾意睇日劇..就係鍾意佢地題材好廣.意識又大膽.. HK一定唔夠膽拍呢D電視劇...因為HK人好保守...又喜歡投訴... 所以我好鍾意日劇...季季追睇幾套... 日本D電視節目都好好睇架...HK好鍾意抄佢地架...mouth:
原文章由 goodday228 於 08-11-25 12:03 發表 我成日覺得冬天整親少少就痛到cc下, 尤其公司比紙界 mouth:
原文章由 goodday228 於 08-11-25 13:50 發表 嘩, 好0丫, 女仔做下呢d唔錯, d男人最鍾意女人識整野食
原文章由 goodday228 於 08-11-25 15:19 發表 新地我無買好耐, 佢真係作到離晒譜, 好鬼C無品 :;pppp:
原文章由 goodday228 於 08-11-25 15:34 發表 我以前就好鍾意睇架, 尤其係木村做既, 不過後期睇又無咁好睇, 所以都無點追日劇lu; 我都覺得日本的劇集好好睇, 製作又認真, 景又令人又正, 香港的下下都計錢, 唔識望遠d, btw, 我都認同你所講真係好多人好鍾意乜都投訴, 有時小小事都要new出黎講, 有乜為
原文章由 carollam310 於 08-11-25 17:18 發表 我買新地主要係為左書入面果兩本野.. 果兩本就唔錯
原文章由 carollam310 於 08-11-25 17:24 發表 做左吊飾一樣...仲有兩樣未做...要做個粵劇面譜... 仲要設計一副環保康樂棋....
原文章由 laamling 於 08-11-26 07:53 發表 咁你睇啲乜嘢劇~~~
原文章由 laamling 於 08-11-26 07:56 發表 吓~~咁都麻麻, 咁佢想要點樣架, 咁不如下次你叫佢自己做, 又睇下佢做成點~~~
原文章由 laamling 於 08-11-26 07:57 發表 可能佢真係驚我會咁呢~~~
原文章由 laamling 於 08-11-26 08:06 發表 咪多你地一個咁囉~~~
原文章由 laamling 於 08-11-26 08:32 發表 阿陳X雲真係好有表演慾, 我諗佢真係好想架, 唔係既話都唔洗成日都見到佢啦, 就算唔見人到要聽到佢把聲~~~
原文章由 laamling 於 08-11-26 08:38 發表 咁我諗我真係似一個男人, 我好少同人講心事架, 由細到大都係咁, 啲 fd 都話過我, 佢地既事我就知, 而我既事就唔同佢地講~~~
原文章由 laamling 於 08-11-26 08:44 發表 唔煮邊有得食呀, 好彩啲嘢我一早攪點好晒, 返黎真係淨係煮啫~~~
原文章由 laamling 於 08-11-26 08:54 發表 佢地咪鐘意睇人點樣扑X囉, 唔知你地仲記唔記得子華講過 lee 句, 有時我真係覺得佢睇嘢睇得好透~~~
原文章由 goodday228 於 08-11-26 14:42 發表 都諗到你睇果兩本啦, 以前我期期都買忽周架, 但佢加到15蚊太貴了, 佔左半本都係廣告, 依家上網睇算
原文章由 goodday228 於 08-11-26 15:33 發表 係囉, 好似欣宜果單就慘d, 你唔鍾意睇咪轉台或者熄左電視囉, 做咩講埋d咁羞辱說話0者, 人地都有阿媽生嘛
原文章由 goodday228 於 08-11-26 16:53 發表 我以前少咪電視架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy