跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


941#
發表於 09-4-27 13:43 |只看該作者
有時老公唔講, 我都覺得整黎整去都係果d......但係放工返到黎, 去到街巿都無乜野揀, 同埋都無乜時間去整lu.....

所以而家放假都盡可能係屋企煮飯㷛湯, 去街都小左喇.......
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:37 發表



其實我整黎整去都係果幾味架咋....今次有christie教呢個"送", 又多左樣野食囉


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


942#
發表於 09-4-27 13:44 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:38 發表
咁咪好囉, 可以出去一家三口咁開心下, 又無唔舒服喎, 係咪好高興, 好開心呢~~~~~

OH? 係咪皓皓係梳化度跳, 跳到無哂彈力呀?

唔係呀~
係張sofa o的皮太化學...
o的邊位甩晒..一坐上去,就好"hi"腳..
而家仲越甩越多..好肉酸..
我實在頂唔順呀!!


子爵府

積分: 10674


943#
發表於 09-4-27 13:45 |只看該作者
哦~~~~~~

我見我阿嫂都係坐到咁上下先睇中醫, 不過個個人唔同, 如果你睇開呢個中醫, 就跟返佢會好d, 起碼佢佑道你個底係點, 可以點清同點補麻
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:42 發表

佢包o左3次中醫上門診症..
同埋一個月o既中藥包..比我用o黎燉野食補身..
同加埋代茶同埋食療餐單...


伯爵府

積分: 18922


944#
發表於 09-4-27 13:46 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:43 PM 發表
有時老公唔講, 我都覺得整黎整去都係果d......但係放工返到黎, 去到街巿都無乜野揀, 同埋都無乜時間去整lu.....

所以而家放假都盡可能係屋企煮飯㷛湯, 去街都小左喇....... ...



係識煲湯都話好丫, 我都唔識, 黎黎去去都係果幾款...我好想煲d老火湯架...但又唔係樣樣識囉!!!


子爵府

積分: 10674


945#
發表於 09-4-27 13:46 |只看該作者
oh, 佢本身d皮唔靚呀
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:44 發表

唔係呀~
係張sofa o的皮太化學...
o的邊位甩晒..一坐上去,就好"hi"腳..
而家仲越甩越多..好肉酸..
我實在頂唔順呀!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


946#
發表於 09-4-27 13:46 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:41 發表
咁其實呢d療程同請一個陪月係咪一樣?

個療程係有張餐單o架..
每日跟住張餐單去煮、去燉
所以如果係咩都唔識都唔緊要..
只要跟住做就可以了...
佢冇陪月跟的..如果要陪月要另外比錢..
咁我冇需要陪月嘛~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


947#
發表於 09-4-27 13:47 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:41 發表
我次次感冒都係喉嚨痛.........仲要一痛無耐就發炎, 唉 都跖知點解會咁

我都係o個喎~
一感冒就會喉嚨發炎...
我都唔知點解o個喎~


子爵府

積分: 10674


948#
發表於 09-4-27 13:48 |只看該作者
煲湯唔難架, 仲易過煮送架, 我都係見到咩靚就買咩煲, 如果諗唔到煲咩, 就仲簡單, 煲花膠, 簡單又方便
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:46 發表



係識煲湯都話好丫, 我都唔識, 黎黎去去都係果幾款...我好想煲d老火湯架...但又唔係樣樣識囉!!!


伯爵府

積分: 18922


949#
發表於 09-4-27 13:48 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:46 PM 發表

個療程係有張餐單o架..
每日跟住張餐單去煮、去燉
所以如果係咩都唔識都唔緊要..
只要跟住做就可以了...
佢冇陪月跟的..如果要陪月要另外比錢..
咁我冇需要陪月嘛~ ...



陪月果d整埋比你就唔洗自己整, 不過陪月都幾貴囉!!!

你99係完全咩都唔識整, 同唔識燉野架?


子爵府

積分: 10674


950#
發表於 09-4-27 13:49 |只看該作者
咁ok喎, 最主要係佢可以上門睇症麻
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:46 發表

個療程係有張餐單o架..
每日跟住張餐單去煮、去燉
所以如果係咩都唔識都唔緊要..
只要跟住做就可以了...
佢冇陪月跟的..如果要陪月要另外比錢..
咁我冇需要陪月嘛~ ...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


951#
發表於 09-4-27 13:49 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:46 發表
係識煲湯都話好丫, 我都唔識, 黎黎去去都係果幾款...我好想煲d老火湯架...但又唔係樣樣識囉!!!

我自己都唔係好識o架..
慢慢煲多幾次就ok...
又或者.你買o的湯包煲都好呀~
都好好飲呀!!


子爵府

積分: 10674


952#
發表於 09-4-27 13:50 |只看該作者
係呀, 其他咩病徵都未發, 喉嚨就一定發先, 所以我一覺得喉嚨出事就第一時間睇左醫生先
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:47 發表

我都係o個喎~
一感冒就會喉嚨發炎...
我都唔知點解o個喎~


伯爵府

積分: 18922


953#
發表於 09-4-27 13:51 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:49 PM 發表

我自己都唔係好識o架..
慢慢煲多幾次就ok...
又或者.你買o的湯包煲都好呀~
都好好飲呀!!



我都試過湯包, 都真係ok~ 買舊肉同雞返黎就煲喇~~


子爵府

積分: 10674


954#
發表於 09-4-27 13:51 |只看該作者
陪月好貴呀, 我表姐上年請左個陪月要萬一蚊呀
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:48 發表



陪月果d整埋比你就唔洗自己整, 不過陪月都幾貴囉!!!

你99係完全咩都唔識整, 同唔識燉野架?


子爵府

積分: 10674


955#
發表於 09-4-27 13:52 |只看該作者
你地買邊d湯包架?
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:51 發表



我都試過湯包, 都真係ok~ 買舊肉同雞返黎就煲喇~~


伯爵府

積分: 18922


956#
發表於 09-4-27 13:52 |只看該作者
好好笑呀, 呢幾日....wallace成日無啦啦叫我爸爸做老公...真係笑死我地, 之後我地話係爸爸呀, 講講下佢又彈句老公出黎


伯爵府

積分: 18922


957#
發表於 09-4-27 13:52 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:52 PM 發表
你地買邊d湯包架?


東方紅咋....我都唔知仲有邊d好~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


958#
發表於 09-4-27 13:53 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:48 發表
陪月果d整埋比你就唔洗自己整, 不過陪月都幾貴囉!!!

你99係完全咩都唔識整, 同唔識燉野架?

我99佢識煮野食..
不過...坐月時要注意o的乜..
唔食得乜..又或者應該補o的乜..
佢就應該唔係好識...

我一胎..佢竟然煲o左一大煲蔘湯比我飲..
個份量係=5-6個人的..
如果佢識,就唔會咁煲啦...係咪?!


伯爵府

積分: 18922


959#
發表於 09-4-27 13:53 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:51 PM 發表
陪月好貴呀, 我表姐上年請左個陪月要萬一蚊呀


我就係聽過話要過萬...咁我果時生wallace, 我99黎煮野我食, 又煲野我飲...所以都ok, 不過如果再生就唔知點喇, 以前我住元朗就話近d, 依家我地住九龍, 都唔知叫邊個黎整野我食好!


子爵府

積分: 10674


960#
發表於 09-4-27 13:54 |只看該作者
佢聽到你咁叫老公麻, 你下次咪叫老公做honey添呀, 佢跟住你叫呀
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:52 發表
好好笑呀, 呢幾日....wallace成日無啦啦叫我爸爸做老公...真係笑死我地, 之後我地話係爸爸呀, 講講下佢又彈句老公出黎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo