立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10674
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:37 發表 其實我整黎整去都係果幾味架咋....今次有christie教呢個"送", 又多左樣野食囉
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:38 發表 咁咪好囉, 可以出去一家三口咁開心下, 又無唔舒服喎, 係咪好高興, 好開心呢~~~~~ OH? 係咪皓皓係梳化度跳, 跳到無哂彈力呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:42 發表 佢包o左3次中醫上門診症.. 同埋一個月o既中藥包..比我用o黎燉野食補身.. 同加埋代茶同埋食療餐單...
伯爵府
積分: 18922
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:43 PM 發表 有時老公唔講, 我都覺得整黎整去都係果d......但係放工返到黎, 去到街巿都無乜野揀, 同埋都無乜時間去整lu..... 所以而家放假都盡可能係屋企煮飯㷛湯, 去街都小左喇....... ...
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:44 發表 唔係呀~ 係張sofa o的皮太化學... o的邊位甩晒..一坐上去,就好"hi"腳.. 而家仲越甩越多..好肉酸.. 我實在頂唔順呀!!
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:41 發表 咁其實呢d療程同請一個陪月係咪一樣?
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:41 發表 我次次感冒都係喉嚨痛.........仲要一痛無耐就發炎, 唉 都跖知點解會咁
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:46 發表 係識煲湯都話好丫, 我都唔識, 黎黎去去都係果幾款...我好想煲d老火湯架...但又唔係樣樣識囉!!!
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:46 PM 發表 個療程係有張餐單o架.. 每日跟住張餐單去煮、去燉 所以如果係咩都唔識都唔緊要.. 只要跟住做就可以了... 佢冇陪月跟的..如果要陪月要另外比錢.. 咁我冇需要陪月嘛~ ...
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:46 發表 個療程係有張餐單o架.. 每日跟住張餐單去煮、去燉 所以如果係咩都唔識都唔緊要.. 只要跟住做就可以了... 佢冇陪月跟的..如果要陪月要另外比錢.. 咁我冇需要陪月嘛~ ...
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:47 發表 我都係o個喎~ 一感冒就會喉嚨發炎... 我都唔知點解o個喎~
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:49 PM 發表 我自己都唔係好識o架.. 慢慢煲多幾次就ok... 又或者.你買o的湯包煲都好呀~ 都好好飲呀!!
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:48 發表 陪月果d整埋比你就唔洗自己整, 不過陪月都幾貴囉!!! 你99係完全咩都唔識整, 同唔識燉野架?
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:51 發表 我都試過湯包, 都真係ok~ 買舊肉同雞返黎就煲喇~~
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:52 PM 發表 你地買邊d湯包架?
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:51 PM 發表 陪月好貴呀, 我表姐上年請左個陪月要萬一蚊呀
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:52 發表 好好笑呀, 呢幾日....wallace成日無啦啦叫我爸爸做老公...真係笑死我地, 之後我地話係爸爸呀, 講講下佢又彈句老公出黎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy