跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3656


941#
發表於 04-12-15 12:31 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

3﹐ benben
我都有比lunlun食豬潤﹐都一星期食一次。


大宅

積分: 4348


942#
發表於 04-12-15 12:46 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

I'm backkkkkkk~~~

亞3,
<------For you!!!

re:Fri lun池
heee......我又來!

我要又出去lu.....晏d再傾過...


大宅

積分: 2398


943#
發表於 04-12-15 13:04 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

[size=medium]快D~~~~快D.....欠兩個.............有買襯手.............早買早著.....遲買就訓唔著......................

[/quote][size=medium]Anybody interesting in
those books..if order over 10 pcs, have 20% discount....the prices is NT


[size=large]<<你那什麼態度啊?!: 小孩態度差,怎麼辦?>>
1. 二代
2. cwy
3. Mike
4. BMF
5. Yuma
6. 豬媽
7. bblong
8. happy3


[size=large]<<讓孩子2歲就很迷人 ~ ESPECIALLY FOR GIRLS>>
1. 二代
2. BMF


伯爵府

積分: 15218

畀面勳章


944#
發表於 04-12-15 13:21 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

好辛苦呀.......嘔到我就死啦! :cry: 今晚公司仲聚餐食buffet..........我唸都係得個睇字。 :cry: 唔知食唔食到生蠔呢? 好想食!

http://www.edu-kingdom.com/?10928
教育王國個人空間


子爵府

積分: 10471


945#
發表於 04-12-15 13:34 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

[/quote][size=medium]Anybody interesting in
those books..if order over 10 pcs, have 20% discount....the prices is NT


[size=large]<<你那什麼態度啊?!: 小孩態度差,怎麼辦?>>
1. 二代
2. cwy
3. Mike
4. BMF
5. Yuma
6. 豬媽
7. bblong
8. happy3
9. rabbit

[size=large]<<讓孩子2歲就很迷人 ~ ESPECIALLY FOR GIRLS>>
1. 二代
2. BMF


大宅

積分: 3656


946#
發表於 04-12-15 13:40 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

silvia_ng
嘔真係好辛苦﹐有冇帶定d膠袋出街﹐唔係嘔起上黎就慘。你掛住生蠔﹐即係仲有食念啦﹐不過唔好食住啦﹐忍忍忍。
有肥齊時有冇嘔﹖


大宅

積分: 2398


947#
發表於 04-12-15 13:54 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas


[size=medium]快D~~~~快D.....欠一個.............有買襯手.............早買早著.....遲買就訓唔著......................

[/quote][size=medium]Anybody interesting in
those books..if order over 10 pcs, have 20% discount....the prices is NT


[size=large]<<你那什麼態度啊?!: 小孩態度差,怎麼辦?>>
1. 二代
2. cwy
3. Mike
4. BMF
5. Yuma
6. 豬媽
7. bblong
8. happy3
9. Rabbit

[size=large]<<讓孩子2歲就很迷人 ~ ESPECIALLY FOR GIRLS>>
1. 二代
2. BMF


男爵府

積分: 9117


948#
發表於 04-12-15 14:17 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

hello,
OK...THANKSSSSS!

SIL,
食乜生蠔丫,忍埋呢幾個月啦

二代,
如果今晚放工來tko拎鞋,有冇問題?因我想1218著 :mrgreen:

puppy,
re:食豬潤
其實我唔係唔比cc食.但main point係我阿媽比唔熟的豬潤/其他野cc食呀 :evil:


大宅

積分: 2398


949#
發表於 04-12-15 14:24 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

3..

tko 太遠.......tks就無問題


大宅

積分: 4348


950#
發表於 04-12-15 14:30 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

Sisters! Pls confirm!

[size=large]1216 TKO 影貓影兔大行動(飲茶 + 影相)

1. 2 doy (OK)
2. cwy (OK)
3. new (OK)
4. BMF (OK)
5. yuma (ok)
6. cocobb (ok)

Schedule:
12:30pm DimSum Lunch (美心)
2:00pm 影貓影兔大行動


大宅

積分: 3914


951#
發表於 04-12-15 14:32 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

hellohello
Any斬獲 for Kelly ?

Elly,
Canada d 福利真係好, 有d 叫community nurse 可以問.
你聽日係咪join 我地 ? 間美心o係新都城2期商場, 好易搵, 你有無我地d手提 ?

3,
似乎應該係叫你個工人"看"住你阿媽wor ?-(


大宅

積分: 1963


952#
發表於 04-12-15 14:32 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

[/quote][size=medium]Anybody interesting in
those books..if order over 10 pcs, have 20% discount....the prices is NT


[size=large]<<你那什麼態度啊?!: 小孩態度差,怎麼辦?>>
1. 二代
2. cwy
3. Mike
4. BMF
5. Yuma
6. 豬媽
7. bblong
8. happy3
9. Rabbit
10. OscarMa

[size=large]<<讓孩子2歲就很迷人 ~ ESPECIALLY FOR GIRLS>>
1. 二代
2. BMF[/quote]
Oscar's Studio Portrait影樓相
http://www.babydreamland.com/oscar/main.html


大宅

積分: 4348


953#
發表於 04-12-15 14:34 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

亞3,
你鐘意就好喇!

rabbit & mike,
唔好意思...我想問之前你地講果隻MF base...
係o米"全新無瑕透紗粉底"?......thanks!

yuma,
re:斬獲for 囡囡
heeee.....帽仔, toys & books ! :mrgreen:
re:茶煲TWO...
都差唔多時候來la...大家請努力......加油啊!!!


男爵府

積分: 9117


954#
發表於 04-12-15 14:47 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

oscarma,
好耐冇見!

yauma,
今日放假happy啦,可以輕鬆下
yes...u are right! 我成日都叫工人睇住我阿媽,不過佢地2個都係蛇鼠一窩 所以moon變成咁,多多小小都同mother有關 我叫佢做/洗野clean d, mother背住我地就成日叫佢求其d.所以真係.... :evil:

hello,
你換大屋呀 :mrgreen:

二代,
re: tko/tks
打錯野姐,唔駛咁呀 唔幫你收書丫啦


大宅

積分: 4348


955#
發表於 04-12-15 14:49 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

h3,
hahaha~~~係真就好lu!!!
間屋咁鬼大......個個weekend都可以呼朋喚友law...
re:99/亞媽
唉......個個都係咁上下架la......嚴重代溝呀!!!
有時真係無辨法都要good聲吞o左去...........


子爵府

積分: 10471


956#
發表於 04-12-15 14:49 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

hello
re : base
Ms. Karen Mox's adv "like snow"!

(係o米"全新無瑕透紗粉底"?......thanks! )


大宅

積分: 2917


957#
發表於 04-12-15 14:52 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

[size=medium]Anybody interesting in
those books..if order over 10 pcs, have 20% discount....the prices is NT


[size=large]<<你那什麼態度啊?!: 小孩態度差,怎麼辦?>>
1. 二代
2. cwy
3. Mike
4. BMF
5. Yuma
6. 豬媽
7. bblong
8. happy3
9. Rabbit
10. OscarMa
11. DaveMum

[size=large]<<讓孩子2歲就很迷人 ~ ESPECIALLY FOR GIRLS>>
1. 二代
2. BMF


大宅

積分: 4348


958#
發表於 04-12-15 14:53 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

rabbit,
Got it......thanksssssssssss!!!


伯爵府

積分: 15807


959#
發表於 04-12-15 14:54 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

puppy & 3
re:食豬潤
Maybe I don't like to eat la. . . so don't want to give b to eat lor!!

silvia
re : 生蠔
of course don't eat la.
but I still eat 魚生, ice cream, milk tea.

oscarma
hi!! did you go to OP on Mon?


大宅

積分: 4348


960#
發表於 04-12-15 14:57 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

[size=medium]1217 Fri Lunch 韓國野

1. Happy3
2. Puppy
3. 二當家
4. cocobb
5. mike
6. bblong
7. hello


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo