想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


941#
發表於 11-8-10 18:30 |只看該作者
我只係得一日低溫日,我一日就排左,上一胎我都係靠CHECK體溫知道自己BINGO左,之後M無來幾日先用棒棒CHECK


翡翠宮

積分: 87403


942#
發表於 11-8-10 19:06 |只看該作者
其實,你地成日講體溫持續升高12日以上就有機BINGO,究竟係以排卵之後計OR成功著床之後計呀???


大宅

積分: 3575


943#
發表於 11-8-10 19:39 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-8-10+18:05+我計跌

原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表
呢個cycle咁樣… 其實我都唔知幾時先m come
正常排卵後十四至十六日倒會來m




大宅

積分: 3315


944#
發表於 11-8-10 22:06 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-10 18:09
呢個cycle咁樣… 其實我都唔知幾時先m come
排卵就唔知幾時會排同有無排, 但MC, 應該會排後14-18日內, 除非bingo左~~~


男爵府

積分: 6375


945#
發表於 11-8-10 22:07 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-10+18:09+呢

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
排卵就唔知幾時會排同有無排, 但MC, 應該會排後14-18日內, 除非bingo左~~~
咁我等到20號啦




大宅

積分: 3315


946#
發表於 11-8-10 22:07 |只看該作者
小manman 發表於 11-8-10 19:06
其實,你地成日講體溫持續升高12日以上就有機BINGO,究竟係以排卵之後計OR成功著床之後計呀??? ...
梗係排後啦, 除非check到bingo, 如果唔係無人會知自己有無著床架!


男爵府

積分: 6375


947#
發表於 11-8-10 22:08 |只看該作者

引用:其實,你地成日講體溫持續升高12日以上就有

原帖由 小manman 於 11-08-10 發表
其實,你地成日講體溫持續升高12日以上就有機BINGO,究竟係以排卵之後計OR成功著床之後計呀??? ...
排卵後計




男爵府

積分: 6375


948#
發表於 11-8-10 22:09 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我食飽飽,又開始眼瞓




大宅

積分: 3315


949#
發表於 11-8-10 22:12 |只看該作者
siuangel1, 你今日第幾日高溫呀? 我今日都12日喇... 你早我2日, 你不如check下紅d啦, 睇下有無深粗先都好呀~~~


男爵府

積分: 6375


950#
發表於 11-8-10 22:15 |只看該作者

引用:siuangel1,+你今日第幾日高溫呀?+我今日都1

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
siuangel1, 你今日第幾日高溫呀? 我今日都12日喇... 你早我2日, 你不如check下紅d啦, 睇下有無深粗先都好呀 ...
我今日第10日高溫,因為紅d深線後第三日先升溫




男爵府

積分: 6375


951#
發表於 11-8-10 23:02 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

check咗紅d, 白雪雪的。但我吃飯時飲咗好多水




大宅

積分: 4874


952#
發表於 11-8-10 23:04 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-8-10+16:09+甘你

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
我計跌溫果日排, 因為一升就已經排左, 而且紅d說明書都話深粗後12-48小時內排, 唔係深粗就排。
...
如果系甘的話,我應該系day19深粗,day20淺線,體溫36.1only,day21 36.4,升左但未算高溫!到day23先升到36.7,甘我系幾時怕?




子爵府

積分: 10404


953#
發表於 11-8-10 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-10+發表我計

原帖由 scytsin 於 11-08-10 發表
如果系甘的話,我應該系day19深粗,day20淺線,體溫36.1only,day21 36.4,升左但未算高溫!到day23先升到3 ...
Day 20!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4874


954#
發表於 11-8-10 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scytsin+於+11-08-10+發表如

原帖由 K.K.NG 於 11-08-10 發表
Day 20!
謝謝妳!我還以為排egg後會立刻升到36.7!點知等左2日!




子爵府

積分: 10404


955#
發表於 11-8-10 23:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-10+發表Day+

原帖由 scytsin 於 11-08-10 發表
謝謝妳!我還以為排egg後會立刻升到36.7!點知等左2日!
唔係人人一樣,有d人係會逐d上升到高溫期



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


956#
發表於 11-8-10 23:15 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我諗我都係靠量體溫+綠d...... 用紅d反而有壓力




子爵府

積分: 10404


957#
發表於 11-8-10 23:25 |只看該作者

引用:我諗我都係靠量體溫+綠d......+用紅d反而有

原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表
我諗我都係靠量體溫+綠d...... 用紅d反而有壓力
放鬆d輕鬆d,唔好俾太大壓力自己呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


958#
發表於 11-8-10 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-10+發表

原帖由 K.K.NG 於 11-08-10 發表
放鬆d輕鬆d,唔好俾太大壓力自己呀!
其實我覺得今次應該衰咗




子爵府

積分: 10404


959#
發表於 11-8-10 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-10+發表放鬆

原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表
其實我覺得今次應該衰咗
一日未黎m一日都有機會,而且你仲係高溫,俾d信心啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


960#
發表於 11-8-10 23:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-10+發表

原帖由 K.K.NG 於 11-08-10 發表
一日未黎m一日都有機會,而且你仲係高溫,俾d信心啦!
其實胸漲痛應該對中唔中冇關係,對嗎?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo