想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10404


941#
發表於 11-7-28 12:08 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 12:04
我個產期又前佐啦,平安夜呀!

預產期可以成日改既咩?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


942#
發表於 11-7-28 12:09 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 12:04
食埋野返公司,岩岩填佐一啲bb會表格,有啲禮物同媽媽奶粉!
究竟香港有幾多個BB會, 好似好多咁喎

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4867


943#
發表於 11-7-28 12:09 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-7-28+12:0

原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表
咁你要學習主動D同人傾計, 唔係第時個小朋友學左媽媽咁咪大件事
佢學佢爸爸咪得囉,我細個俾人蝦得太勁,到大左係驚左同女仔相處



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 4447


944#
發表於 11-7-28 12:18 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 12:04
我個產期又前佐啦,平安夜呀!

yeah, 我最鍾意平安夜


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


945#
發表於 11-7-28 12:19 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-7-28 12:09
佢學佢爸爸咪得囉,我細個俾人蝦得太勁,到大左係驚左同女仔相處



...

有冇咁奇怪, 剩係女仔

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


946#
發表於 11-7-28 12:20 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-7-28 11:45
自己想要,好似係人生既其中一個目標咁,如果唔生下半世就好似冇野忙,牛下牛下咁等死



...

其實都係嫁,我依家就係成日無無聊聊,年紀大左,節目小左,星期六日又響屋企牛菇,!我都成日唸,如果有小朋友,就會忙好多,淨係唸帶佢去邊到玩都有排煩!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4867


947#
發表於 11-7-28 12:23 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-7-28+12:0

原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表
有冇咁奇怪, 剩係女仔
女仔太可怕,佢地成曰講事非,男仔係有咩都會唔出聲



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


948#
發表於 11-7-28 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+buzztigger+於+11-07-28+發表

原帖由 siuheijoeblack 於 11-07-28 發表
平安夜係個好日子
但老公想佢再早一個星期,同佢一日!



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


949#
發表於 11-7-28 12:25 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-7-28+12:04+我

原帖由 K.K.NG 於 11-07-28 發表
預產期可以成日改既咩?
根據亞邊個大細呀!



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


950#
發表於 11-7-28 12:26 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-7-28+12:04+食

原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表
究竟香港有幾多個BB會, 好似好多咁喎
其實我入晒啦,咁有野羅咪再填羅!
啲亞姐都要交差!



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


951#
發表於 11-7-28 12:26 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-7-28+12:04+我

原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表
yeah, 我最鍾意平安夜
我爸爸同亞大伯都係平安夜呀!



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


952#
發表於 11-7-28 13:02 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 12:04
我個產期又前佐啦,平安夜呀!



子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


953#
發表於 11-7-28 13:04 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 12:04
食埋野返公司,岩岩填佐一啲bb會表格,有啲禮物同媽媽奶粉!

我諗住拎埋醫生證明之後都可以開始入會啦!!~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


954#
發表於 11-7-28 13:36 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 13:04
我諗住拎埋醫生證明之後都可以開始入會啦!!~

如果你睇個醫生到有, 你經醫生到入, 多d禮物呀!
我睇個醫生咩都無呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


955#
發表於 11-7-28 13:54 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-28 13:56 編輯
buzztigger 發表於 11-7-28 13:36
如果你睇個醫生到有, 你經醫生到入, 多d禮物呀!
我睇個醫生咩都無呀!

你返到公司啦??

等我下次去檢查時問下醫生先!!~~~

我頭先計過, 我今個星期應該係5 wk, 第一次檢查已經係8 wk lu...會唔會太遲呢?


大宅

積分: 1739


956#
發表於 11-7-28 14:00 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 11:09
見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB??
係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家?? ...
最初係老公鐘意, 而我又怕就黎高齡, o係心理狀況未係好 ready 時開始試... 試下試下唔得, 過程中先發覺原來我自己都好想. 我好愛我老公, 有小朋友好似有延續咁!


大宅

積分: 4447


957#
發表於 11-7-28 14:32 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 14:00
最初係老公鐘意, 而我又怕就黎高齡, o係心理狀況未係好 ready 時開始試... 試下試下唔得, 過程中先發覺原來 ...

嗯, 同你差唔多, 其實我自知心理未ready好, 但又怕就黎高齡, 所以唯有早幾個月開始試下..., 我相信當神跡出現時, 我應該ready好

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


958#
發表於 11-7-28 14:36 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 13:54
你返到公司啦??

等我下次去檢查時問下醫生先!!~~~

wayway, 我想問下你個胸開始有脹痛感覺未??

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


959#
發表於 11-7-28 14:37 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 13:54
你返到公司啦??

等我下次去檢查時問下醫生先!!~~~

點解咁快5wk, 你點計

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


960#
發表於 11-7-28 14:39 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 14:36
wayway, 我想問下你個胸開始有脹痛感覺未??

我上個星期已經漲左啦!~~~但係冇特別痛, 鍊佢先有少少痛...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo