立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10404
buzztigger 發表於 11-7-28 12:04 我個產期又前佐啦,平安夜呀!
預產期可以成日改既咩?
大宅
積分: 4447
buzztigger 發表於 11-7-28 12:04 食埋野返公司,岩岩填佐一啲bb會表格,有啲禮物同媽媽奶粉!
積分: 4867
原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表 咁你要學習主動D同人傾計, 唔係第時個小朋友學左媽媽咁咪大件事
siuheijoeblack 發表於 11-7-28 12:09 佢學佢爸爸咪得囉,我細個俾人蝦得太勁,到大左係驚左同女仔相處 ...
siuheijoeblack 發表於 11-7-28 11:45 自己想要,好似係人生既其中一個目標咁,如果唔生下半世就好似冇野忙,牛下牛下咁等死 ...
其實都係嫁,我依家就係成日無無聊聊,年紀大左,節目小左,星期六日又響屋企牛菇,!我都成日唸,如果有小朋友,就會忙好多,淨係唸帶佢去邊到玩都有排煩!
原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表 有冇咁奇怪, 剩係女仔
積分: 13667
原帖由 siuheijoeblack 於 11-07-28 發表 平安夜係個好日子
原帖由 K.K.NG 於 11-07-28 發表 預產期可以成日改既咩?
原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表 究竟香港有幾多個BB會, 好似好多咁喎
原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表 yeah, 我最鍾意平安夜
積分: 11711
waynewy827 發表於 11-7-28 13:04 我諗住拎埋醫生證明之後都可以開始入會啦!!~
buzztigger 發表於 11-7-28 13:36 如果你睇個醫生到有, 你經醫生到入, 多d禮物呀! 我睇個醫生咩都無呀!
積分: 1739
lilichan 發表於 11-7-28 11:09 見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB?? 係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家?? ...
dapdap126 發表於 11-7-28 14:00 最初係老公鐘意, 而我又怕就黎高齡, o係心理狀況未係好 ready 時開始試... 試下試下唔得, 過程中先發覺原來 ...
waynewy827 發表於 11-7-28 13:54 你返到公司啦?? 等我下次去檢查時問下醫生先!!~~~
lilichan 發表於 11-7-28 14:36 wayway, 我想問下你個胸開始有脹痛感覺未??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy