想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


941#
發表於 11-8-11 12:46 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 11:50
唔駛驚喎,b豬個陣去左六次東區抽血check黃,差啲都要入院照燈,人奶b退黃係慢啲,所以一定要準時餵奶,等 ...

check黃要抽血架?媽媽見到咪好心痛。點解果時bb唔係健康院check,要去醫院?唔係太高先要轉介返e院咩?我唔想帶bb返醫院check,咁鬼遠wow!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


942#
發表於 11-8-11 12:47 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-11 12:42
所以我覺得你地真係好叻.....加油呀

因為我有工人...成日都仲係覺得周身唔得閒....工人忙時我都唔 ...

Katie咁大個,係咪唔怕佢會返身?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


943#
發表於 11-8-11 12:49 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-11 12:11
agree!
佢唔訓覺時我要睇住佢,仍成日轉身
等佢訓覺時我要整"送",做家務,執屋, 沖涼....

放係high chair用安全帶扣住會唔會好d??
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


944#
發表於 11-8-11 12:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 12:46
check黃要抽血架?媽媽見到咪好心痛。點解果時bb唔係健康院check,要去醫院?唔係太高先要轉介返e院咩?我 ...

個日出院,姑娘而經俾張紙我,話要約聽日返黎醫院CHECK黃,
係醫院CHECK就會抽血,跟住等兩個鐘就有結果,
如果唔OK,就會繼續叫你返醫院,
如果OK,就可以轉去健康院,
健康院只係有個野CHECK,我諗冇咁準掛


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


945#
發表於 11-8-11 12:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 12:49
放係high chair用安全帶扣住會唔會好d??

其實係怕佢醒左會嘔奶,
所以先要睇住佢


伯爵府

積分: 17022


946#
發表於 11-8-11 13:01 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-11 12:41
你係c+生.... 佢會叫返你返醫院check

不過你可以選擇唔check or返健康院check....
咁係咪續次計錢?


侯爵府

積分: 21177


947#
發表於 11-8-11 13:12 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 12:52
個日出院,姑娘而經俾張紙我,話要約聽日返黎醫院CHECK黃,
係醫院CHECK就會抽血,跟住等兩個鐘就有結果,
如果 ...

嘩!仲要係醫院等驗血報告,坐月都坐得幾辛苦架wow!希望我bb唔會太黃啦!否則我去一次都幾倦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7967


948#
發表於 11-8-11 13:21 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-10 23:32
有咩咪上黎呻囉,唔好屈住,
我坐月最開心,因為有99照顧同幫手,
我淨係餵奶同換片,反而返到屋企,

之前真係無時間呀, 而家可以多D上來... 不過要追POST先~


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


949#
發表於 11-8-11 13:21 |只看該作者
本帖最後由 黃二少奶 於 11-8-11 13:22 編輯
悅同 發表於 11-8-11 13:12
嘩!仲要係醫院等驗血報告,坐月都坐得幾辛苦架wow!希望我bb唔會太黃啦!否則我去一次都幾倦! ...

因為每次都有幾多人,
所以每次都要搞半日,
因為報告出左,仲要見醫生,
邊個話坐月唔出得街,
我都要照出


侯爵府

積分: 21177


950#
發表於 11-8-11 13:24 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 13:21
因為每次都有幾多人,
所以每次都要搞半日,
因為報告出左,仲要見醫生,

我以為可以好似飲糖水咁樣,回家等電話出驗血報告。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


951#
發表於 11-8-11 13:26 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 13:24
我以為可以好似飲糖水咁樣,回家等電話出驗血報告。

佢要即時知結果,睇下個指數,
跟住睇下駛唔駛再約你返黎,
佢即刻出紙嫁


侯爵府

積分: 21177


952#
發表於 11-8-11 13:26 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 12:52
其實係怕佢醒左會嘔奶,
所以先要睇住佢

打側訓會唔會安全d?不過咁大個,都唔到你幫佢打側定打平。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


953#
發表於 11-8-11 13:28 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 13:26
打側訓會唔會安全d?不過咁大個,都唔到你幫佢打側定打平。

B豬家下好有主見嫁,
就算我幫佢,佢自己都會周身郁


男爵府

積分: 7967


954#
發表於 11-8-11 13:38 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-11 07:33
琴日去完健康院檢查發現bb 仲黃左又冇開始增磅wor, 所以要即刻上瑪麗抽血檢查, 真係好驚喊左出黎!!! ...

唔好太擔心, 我BB都有類似,
之前佢都照左一日燈,
食奶食得好差, 食得少, 重得慢, 輕左,
我好驚呀, 都係要護士指導我餵奶, 我都好唔開心,
所以之後我情願比奶粉佢食, 因為唔知人奶夠唔夠, 我一定要比佢食多D,
自比奶粉之後就好好多了,
所以你可以諗諗...

我當時都成日喊, 因為覺得自己唔識TAKE CARE佢, D陪月又無用, 比咁多錢都係晒GAS ...

但點解你地成日都去健康院檢查??? 係唔係自己REQUEST架??
上次CHECK完無再同我約期啦~~~



伯爵府

積分: 17022


955#
發表於 11-8-11 13:41 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 12:44
下,咪咁衰架,又寫名話無味精!

係你先會信


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


956#
發表於 11-8-11 13:43 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 13:38
唔好太擔心, 我BB都有類似,
之前佢都照左一日燈,
食奶食得好差, 食得少, 重得慢, 輕左,

你有冇打算係健康院打針,
如果會,每次打完針都要自己去COUNTER約下次打針時間嫁


伯爵府

積分: 17022


957#
發表於 11-8-11 13:45 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 13:21
因為每次都有幾多人,
所以每次都要搞半日,
因為報告出左,仲要見醫生,
如果係咁....
我寧願去C+到
開完刀仲要咁頻撲
咪搞我


男爵府

積分: 7967


958#
發表於 11-8-11 13:46 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 08:09
如果你唔去健康院打4合1,就direct去私家打6合1,如果你只想bb去私家打13價,肺炎鍊球菌針,你就照去打滿 ...

我真係好蠢...

其實我只係想去健康院打, 而無既就全部去年C+補返,

但10同13價分別大唔大??? 係咪一定要打13價??

咁打完4合1, 係咪唔洗打6合1?? 係咪淨返2合1去C+補??

唔好意思, 我真係唔明呀~~~


伯爵府

積分: 17022


959#
發表於 11-8-11 13:51 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 13:46
我真係好蠢...

其實我只係想去健康院打, 而無既就全部去年C+補返,

10同13價分別 ---- 13價全面D

咁打完4合1, 係咪唔洗打6合1 ---- 6合1都係全面D


睇下以丁website:

http://www.kinetics.hk/medical-service-vaccine2.html

http://www.kinetics.hk/download/bb2.pdf


男爵府

積分: 7967


960#
發表於 11-8-11 13:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 12:46
check黃要抽血架?媽媽見到咪好心痛。點解果時bb唔係健康院check,要去醫院?唔係太高先要轉介返e院咩?我 ...

係要架, 血睇指數先準, 我BB向仁安都抽左2次,
真係好好好心痛....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo