在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


941#
發表於 05-12-5 11:10 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

好啦, 要做d野先啦


侯爵府

積分: 23722


942#
發表於 05-12-5 11:15 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

有緣人

我好日唔入嚟, 一入嚟就見到你話你生日囉, 仲唔係有緣 你地個topic改名改到認唔返係上次個topic, 我呢d過路打個招呼ge唔敢亂入架嘛 講笑咋..........有時間我會自動入嚟同各位姐妹say個hi架啦。

昕昕咁叻女入左聖母, 你真係心想事成啦, 我都話你唔使咁擔心架啦


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


943#
發表於 05-12-5 11:21 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

alexismama,hihi,我同你就好似冇咩緣啦,次次都冇得同你傾呀!希望下次有機會啦!

tat,我仲未搬呀,因為d同事未有時間將我pack好d野搬落去呀,so,e+仲響舊位呀!


侯爵府

積分: 23722


944#
發表於 05-12-5 11:25 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

chingching

有緣有緣, 馬上打個招呼先

phibow

我同你就真係無咩緣啦, 入親嚟都未見過你,但又見你有係樹chat架喎, 快快蒲頭


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


945#
發表於 05-12-5 11:25 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching,tat我諗我仲嚴重過你哋好多好多呀
我係成日駡到佢喊到cc吓,過後又好後悔 但好快又有另一次,重覆又重覆呀


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


946#
發表於 05-12-5 11:28 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

有緣人,
好呀好呀,你記住啦,一有時間就入來同我哋傾吓啦. :mrgreen:


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


947#
發表於 05-12-5 11:30 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching,tat我哋一齊加油努力啦 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


948#
發表於 05-12-5 11:30 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,唉.....貞爸話見到貞晶用好無耐o既眼神望住貞爸跟住用手指指住我,好似想問貞爸我咩事咁呀!唉.......我真係好後悔好後悔好後悔好後悔好後悔好後悔好後悔呀!佢根本唔知我做咩,但又知我好嬲,又唔敢叫我,後來就對住我笑,響o個一刻我真係唔知點呀!總之我真係好後悔好後悔好後悔好後悔好後悔好後悔好後悔呀,點算呀!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


949#
發表於 05-12-5 11:32 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,我都希望我改到呀!一齊努力啦!(不過我覺得你地點都唔會好似我嚇到貞晶咁驚架)


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


950#
發表於 05-12-5 11:35 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching你唔好咁啦,你都係為佢好同緊張佢啫,我諗貞晶咁叻囡一定會明白你架.
你今晚返去狂鍚狂鍚狂鍚佢補返數啦 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 40434


951#
發表於 05-12-5 11:35 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

Alexismama 寫道:
chingching

有緣有緣, 馬上打個招呼先

phibow

我同你就真係無咩緣啦, 入親嚟都未見過你,但又見你有係樹chat架喎, 快快蒲頭


am
你搵我咩事呀


侯爵府

積分: 23722


952#
發表於 05-12-5 11:36 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

各位

你地而家都咁多個........後悔啦, 我咪仲c, 當阿女一做功課唔專心果時, 我d eq就去到0點, 一下下咁"鏗"佢都係咁啦, 我咪要後悔到c, 到佢地返左學要教功課時, d阿媽們ge eq就開始崩潰架啦, 真係趁而家多d享受親子時間啦, 我以前都好少話阿女, 但一有功課要跟進就出事, 我諗我都要同你地一齊努力啦


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


953#
發表於 05-12-5 11:36 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

係wor,tat呀?你係咪冇得放假喇?


侯爵府

積分: 23722


954#
發表於 05-12-5 11:37 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

phibow

叫你一定要有事架, 係呢個場同你打個招呼得唔得先 見你蒲頭得咁快, 算你啦


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


955#
發表於 05-12-5 11:38 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

有緣人,
我好同意你既講法呀
我諗我到時既eq係[size=xx-large]-------


珍珠宮

積分: 40434


956#
發表於 05-12-5 11:39 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

Alexismama 寫道:
phibow

叫你一定要有事架, 係呢個場同你打個招呼得唔得先 見你蒲頭得咁快, 算你啦


o岩o岩做完少少野, 見你叫我咪出現下law


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


957#
發表於 05-12-5 11:42 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

alexismama, i am fresh here.


珍珠宮

積分: 40434


958#
發表於 05-12-5 11:42 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

Alexismama 寫道:
各位

你地而家都咁多個........後悔啦, 我咪仲c, 當阿女一做功課唔專心果時, 我d eq就去到0點, 一下下咁"鏗"佢都係咁啦, 我咪要後悔到c, 到佢地返左學要教功課時, d阿媽們ge eq就開始崩潰架啦, 真係趁而家多d享受親子時間啦, 我以前都好少話阿女, 但一有功課要跟進就出事, 我諗我都要同你地一齊努力啦


教做功課, 真係會令eq崩潰架, 我當年教我姨甥女做功課, 日日都想殺左佢, 佢唔係唔識, 佢係唔願做, 你叫佢一下佢先寫一下, 所以佢寫一板生字, 要寫成個鐘 :evil: :evil:


侯爵府

積分: 23722


959#
發表於 05-12-5 11:46 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉燒媽咪

hi 我想問你個名來由係當個b係叉燒呀, 定你like叉燒呀

phibow

仲有一樣令eq崩潰ge係佢地係short term memory, 呢頭教完, 果頭就唔記得, 教左幾百次都係咁架


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


960#
發表於 05-12-5 11:47 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

alexismama,你都話e+先係咁oY,我?貞晶得o個16個月我已經攪成咁?我都真係唔知點算lu!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo