立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1815
積分: 4531
積分: 2240
demio 寫道: KIKI--MAMI 你媽咪識煮花膠, 通常點煮? 因為我要自已煮, 有時都唔知點煮先好味道.
別墅
積分: 574
demio: miss 左我個 message係小事,唔洗自打,內咎 o既話,得閒煲開燕窩味分 D 俾我囉!(呢次得米 :mrgreen: ) wan-wan-ma: 哈哈 好呀,妳幾時得?
積分: 4414
積分: 2426
民房
積分: 41
積分: 1339
wan-wan-ma 寫道: PMbb: 唔好意思,我應該講得清楚 D ! :mrgreen: 程序:「媽媽會所」→2006年個表按「9月」→找 colorlu 開 o既「9月o既靚媽…預產期… BB性別」 妳試下,有咩野記住話俾我知。例如:我得左喇!
KIKI--MAMI 寫道: Hi PMbb, 我都預咗係廣華照唔會有相,佢肯話我知係仔定女,我都已經好開心啦. 你而家都係在廣華做產檢,你會唔會在廣華生呀
Waikiki 寫道: PMbb: 我都係第一胎,and 我只想生一個,都唔知仔定女好?! 我自己緊係想要女啦,可以同佢扮靚,"女同媽咪close d" (agree), but 老爺奶奶都未有男孫, so 生仔可能好D?!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy