懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1815


941#
發表於 06-4-6 17:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi demio ,

佢多數鍾意攞嚟煲湯多,有時都會加其他配料炒,等我今晚問吓佢先再話你知啦.


大宅

積分: 1815


942#
發表於 06-4-6 17:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi demio,

我前一排一日飲最少兩罐,維持咗都有一至兩星期,因為我早排成日嘔,但好奇怪飲完可樂就唔會嘔,仲好舒服添.無咗作悶嘅感覺,但而家好咗好多啦,嘔少咗所以都唔敢飲.忍得好辛苦呀. :-( :-(

你飲嘅飲品我都有飲,除咗奶茶同咖啡(一向都無飲),而且仲有利賓納.


大宅

積分: 4531


943#
發表於 06-4-6 17:54 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI

利賓納 ~ 冬天愛熱飲, 夏天愛凍飲, 我個仔都好鍾意飲.

奶茶 ~ 係我再讀書時養成的習慣, 現在有時都會改飲阿華田, 因為好立克夏天飲唔好味, 冬天飲會好飲d.

花膠食譜 ~ thank you 先.


大宅

積分: 2240


944#
發表於 06-4-6 17:57 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Demio,
(Hello, 我都係9月媽咪, 不過淨睇好少講).

我之前老公有皮外傷,我成日煲花膠 (佢日日飲), 極簡單 :-

1. 花膠加 ginger 出水 (癖腥)
2. 花膠+紅蓮子+淮山+瘦肉 煲 2 hr

飲得.
不過買d靚d既花膠, 我媽咪幫我買d叫 "白花膠".


demio 寫道:
KIKI--MAMI

你媽咪識煮花膠, 通常點煮? 因為我要自已煮, 有時都唔知點煮先好味道.


大宅

積分: 4531


945#
發表於 06-4-6 17:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

virgobb

thank you.


大宅

積分: 1815


946#
發表於 06-4-6 18:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi demio,

我對茶有敏感,所以小飲.
奶茶會令我肚瀉,咖啡會令我無覺好訓.

你對飲品都好有研究喎.好多飲品你都會飲.


別墅

積分: 574


947#
發表於 06-4-6 18:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio:
miss 左我個 message係小事,唔洗自打,內咎 o既話,得閒煲開燕窩味分 D 俾我囉!(呢次得米 :mrgreen: )

wan-wan-ma:
哈哈 好呀,妳幾時得?


demio:
I love you!
我聽到都覺自己好幸福!


大宅

積分: 1815


948#
發表於 06-4-6 18:14 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi virgobb,

點解唔一齊Chat 吓,只係睇呀
我地9月嘅媽媽已經好靜,Chat 多D先可以Keep 住係Page 1 見到呢個Topic.

原來花膠都唔難煮,不過成日有媽媽煲,所以自己就懶.

[quote]
virgobb 寫道:
Demio,
(Hello, 我都係9月媽咪, 不過淨睇好少講).


大宅

積分: 4414


949#
發表於 06-4-6 18:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI

嘩...keep住第一版...好似有d難喎...

因為有好多post...我地9月既靚媽係斯文個"咋"

真係要講多野先得...


大宅

積分: 1815


950#
發表於 06-4-6 19:26 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi colourlu,

你放監啦!(總共休息咗幾多日呀


大宅

積分: 2426


951#
發表於 06-4-6 19:39 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

sorry, 乜野係白花膠?
My mum said 花膠有好多價錢,from $1xx to over a thousand dollars 一斤都有,but she does not know what is 白花膠, please help!


大宅

積分: 2426


952#
發表於 06-4-6 20:05 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

easonkinki:

我都有係聯合產檢,EDD係9月24號,but 我多數去私家生,because 我想開刀.

你下次check up 幾時?


大宅

積分: 2426


953#
發表於 06-4-6 20:09 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio:

我今日feel 到肚仔陰D陰D痛, but 好快無jor, 是否bb的movement? 唔知係味跳?


大宅

積分: 2426


954#
發表於 06-4-6 20:14 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb:

我畢漏都鐘意飲凍嘢,so 我而架都keep 注飲,無介口,only 唔飲coke, 得唔得呢?!


大宅

積分: 2426


955#
發表於 06-4-6 20:20 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb:

我都係第一胎,and 我只想生一個,都唔知仔定女好?!
我自己緊係想要女啦,可以同佢扮靚,"女同媽咪close d" (agree), but 老爺奶奶都未有男孫, so 生仔可能好D?!


民房

積分: 41


956#
發表於 06-4-6 21:15 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

我同你都一 樣 ,都係第一胎又只想生一個, 我又想要女, 但係我老公係獨生子, 有時想可能生仔好D, 不過仔女其實都一 樣, 最緊要係 BB健康, 活潑, 聽話.....


大宅

積分: 1339


957#
發表於 06-4-6 21:38 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma:

我已經加咗入9月既媽媽會啦, 唔該曬

wan-wan-ma 寫道:
PMbb:

唔好意思,我應該講得清楚 D ! :mrgreen:
程序:「媽媽會所」→2006年個表按「9月」→找 colorlu 開 o既「9月o既靚媽…預產期… BB性別」
妳試下,有咩野記住話俾我知。例如:我得左喇!


大宅

積分: 1339


958#
發表於 06-4-6 21:46 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

ivybeyond:

咪就係老人家迷信, 叫我唔好講住, 等人家自己發現喎
不過我都有d忍唔住, 講咗比d熟朋友知!!


[quote]
ivybeyond 寫道:
dear PMbb :

多謝你的回應, 我本身真係唔係肥, 依家都只是重左3磅,
下週三去廣華覆診law,
再下week 照結構性u/s la, 到時再check
點解仲未同d同事講有


大宅

積分: 1339


959#
發表於 06-4-6 22:08 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI:

我家陣政府同c+兩邊睇, 政府就會喺廣華, c+就喺法國, 不過家陣未決定邊度生呀?? ?-( ?-(

你呢??

KIKI--MAMI 寫道:
Hi PMbb,

我都預咗係廣華照唔會有相,佢肯話我知係仔定女,我都已經好開心啦.

你而家都係在廣華做產檢,你會唔會在廣華生呀


大宅

積分: 1339


960#
發表於 06-4-6 22:30 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

如果比我揀, 只係生一個, 我諗我會揀女啦, 可以有乜都同你傾嘛, 不過只係得一個, 我會覺得bb好悶, 生多一個陪佢玩會開心d嘛!!

所以我想生一仔一女, 湊成一個好字!!

Waikiki 寫道:
PMbb:

我都係第一胎,and 我只想生一個,都唔知仔定女好?!
我自己緊係想要女啦,可以同佢扮靚,"女同媽咪close d" (agree), but 老爺奶奶都未有男孫, so 生仔可能好D?!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo