跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


941#
發表於 06-2-16 10:35 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

佢真係講得好o岩呀, 妳一定後悔走得咁遲呀

tszyau2000 寫道:
我今日先比果個女人潤我咋..."你就好la...吾駛做返去做少奶奶...我老公話你(指我ar)將來實後悔ka"...你話佢e d 人係米多餘ar...講埋d廢話 :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 20954


942#
發表於 06-2-16 10:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

妳o係星期一二唔得, 定係呢 2日唔得呀, 不如改 306 or
307 得唔得

karencircle 寫道:
車車>>我301 & 302都唔得ar 你地約左食飯先啦


伯爵府

積分: 17542


943#
發表於 06-2-16 10:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

車車,
其實我之後的時間都唔係好清楚 ....我要睇下星期媽咪做完手術再睇報告....之後先知係點.....所以.....我暫時預唔到schedule....你地約左先....我得ga就唔客氣迫埋過來同你地一齊happy下 :mrgreen:
cherrybibi 寫道:
妳o係星期一二唔得, 定係呢 2日唔得呀, 不如改 306 or
307 得唔得


水晶宮

積分: 54392


944#
發表於 06-2-16 11:10 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我d同事都係甘講ar :mrgreen: :mrgreen: [quote]
cherrybibi 寫道:
佢真係講得好o岩呀, 妳一定後悔走得咁遲呀



水晶宮

積分: 54392


945#
發表於 06-2-16 11:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

karen ~~ 祝你地一切順利ar


伯爵府

積分: 17559


946#
發表於 06-2-16 11:22 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

OO
你媽咪一定無事,我算過ga la!

cherrybibi
唔會咁耐都搵唔到 EE 呀 , 婆婆係唔係會o黎幫住手先呀..........下星期婆婆湊la 頂住先


伯爵府

積分: 17542


947#
發表於 06-2-16 11:27 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

wensi,
有你神算子算過....我放心啦
婆婆食唔食得住天兒ga?
wensi 寫道:
OO
你媽咪一定無事,我算過ga la!

cherrybibi
唔會咁耐都搵唔到 EE 呀 , 婆婆係唔係會o黎幫住手先呀..........下星期婆婆湊la 頂住先


侯爵府

積分: 20954


948#
發表於 06-2-16 11:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

OO >> 妳可以o黎, 我地坐埋少少就比到位妳喇, 妳有幾肥呀


大宅

積分: 2366


949#
發表於 06-2-16 11:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

午安~~午安~~ 又到送飯比排骨仔既時間喇~~ :mrgreen:


水晶宮

積分: 54392


950#
發表於 06-2-16 11:58 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

仲close d tim la...hehe
cherrybibi 寫道:
OO >> 妳可以o黎, 我地坐埋少少就比到位妳喇, 妳有幾肥呀


侯爵府

積分: 20954


951#
發表於 06-2-16 12:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

Nata >> Hello , 排骨仔要食妳的愛心飯盒,
唔肯食學校的飯呀 :mrgreen:


大宅

積分: 2366


952#
發表於 06-2-16 12:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

唔係呀..車車
係我覺得送飯可以慳番d錢咋~~
天晴大個又遠少少就話o者..天朗食得幾多丫
好似今日咁..尋晚留起d炸菜豬肉..加幾條菜..煮半杯米
就係佢既lunch
好過日日十幾蚊啦~


侯爵府

積分: 20954


953#
發表於 06-2-16 12:24 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

Nata >> 妳真精打細算呀, 底讚


水晶宮

積分: 54392


954#
發表於 06-2-16 12:38 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

cherry ~~ E 家 OR 下午方便CALL 你AR MA


侯爵府

積分: 20954


955#
發表於 06-2-16 14:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

妳 CALL 我喇, 冇問題
tszyau2000 寫道:
cherry ~~ E 家 OR 下午方便CALL 你AR MA


水晶宮

積分: 54392


956#
發表於 06-2-16 15:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

各位姊妹 ~~~

吾好意思ar ....我想問下如果tszyau 305(sun)攪生日會...時間約1-2:30pm...吾知大家抽吾抽到時間賞面lai參加呢...而我未book 時間ka...我想睇下如何...我至預場地大小ar..麻煩晒大家ar


子爵府

積分: 12441


957#
發表於 06-2-16 15:43 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

油媽>>你響邊間老麥搞呀?? chloe o個日要去同學仔生日會係1530-1700..... 未必來到.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


水晶宮

積分: 54392


958#
發表於 06-2-16 15:47 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

jennie ~~ 屯門ar


水晶宮

積分: 54392


959#
發表於 06-2-16 15:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

cherry ~~ 頭先吾該晒你解答我kei問題ar


伯爵府

積分: 17559


960#
發表於 06-2-16 16:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我ok 一大一小

tszyau2000 寫道:
各位姊妹 ~~~

吾好意思ar ....我想問下如果tszyau 305(sun)攪生日會...時間約1-2:30pm...吾知大家抽吾抽到時間賞面lai參加呢...而我未book 時間ka...我想睇下如何...我至預場地大小ar..麻煩晒大家ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo