跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20995


941#
發表於 06-2-27 15:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

佢要update d member, 等我地呢d低等member忍唔住自己走
CarMan 寫道:
bk 攪咩, 究竟佢要upgrade d 咩野呀???
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 8305


942#
發表於 06-2-27 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

HOHOHOHO.....好抵死呀......有"家課"
5) 家課 - 種牙菜


伯爵府

積分: 17618


943#
發表於 06-2-27 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

我唔止想睇相,好想玩埋一份tim
:cry: :cry:
chingyung 寫道:
你地昨天玩得咁開心,幾時有相睇呀?
我可唔可以睇呀?


琥珀宮

積分: 165356


944#
發表於 06-2-27 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

醒咩!!
係芝姐姐推開琴比佢彈
咁見到人推係咪又推囉
我驚佢整爛個琴我就

[quote]
ritaor66 寫道:
cc
anson同子昂一樣都係鍾意走去個琴shu
不過佢就唔識推開個蓋咁醒,淨係攝隻手指入去jor


公爵府

積分: 27329


945#
發表於 06-2-27 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


valerie 兜蠶豆同子昂個兜 1 樣
乜動靜都無, 我唔得打開個蓋
唔知會唔會焗 c 左呢

SZEYUEN 寫道:
唔係喎
我將個盒放係bb車到
因為唔記得拎番出來
第二朝佢已經發芽啦


侯爵府

積分: 23951


946#
發表於 06-2-27 15:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

你諗番琴日valerie 同老yiu既活動, 換轉我同你, 訓3日都唔止
Valeriemama 寫道:

valerie 尋日玩得好攰
尋晚搭 taxi 返到婆婆度 9:30 左右
佢已經攰到吊緊魚
洗完面, 食埋支 9, 就去左揾 mr chau
訓到今朝 10:30 先起身
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


947#
發表於 06-2-27 15:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

ar...我唔記得首新歌點唱tim
Valeriemama 寫道:

sat 個日教左首新歌
e 2 日係咁同佢唱
唱到蜜蜂嗡嗡叫咪义腰擰腰既
valarie 唔曉义腰, 但就不停地擰腰
好搞笑


琥珀宮

積分: 165356


948#
發表於 06-2-27 15:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 



Valeriemama 寫道:

sat 個日教左首新歌
e 2 日係咁同佢唱
唱到蜜蜂嗡嗡叫咪义腰擰腰既
valarie 唔曉义腰, 但就不停地擰腰
好搞笑


公爵府

積分: 27329


949#
發表於 06-2-27 15:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


侯爵府

積分: 23951


950#
發表於 06-2-27 15:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

叻,
琴日聽到你唱已經好like, 打隻歌詞比我呀
Valeriemama 寫道:

sat 個日教左首新歌
e 2 日係咁同佢唱
唱到蜜蜂嗡嗡叫咪义腰擰腰既
valarie 唔曉义腰, 但就不停地擰腰
好搞笑
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


951#
發表於 06-2-27 15:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

子昂醒咗lu~~


公爵府

積分: 27329


952#
發表於 06-2-27 15:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


公爵府

積分: 27329


953#
發表於 06-2-27 15:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

唔係好記得係咪咁唱
(我有時都未必記得哂成首歌, 有時會自己作 d 字落去 )

fra la la, fra la la
春天來了 蝴蝶飛
花兒開 樹葉綠 蜜蜂嗡嗡叫


尋晚搭車返婆婆度時
唱到花兒開, 要用對手托頭扮花
valerie 佢都係用雙手扮花呀, 不過就雙手打自己塊面


ritaor66 寫道:
ar...我唔記得首新歌點唱tim


琥珀宮

積分: 165356


954#
發表於 06-2-27 17:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

***妳地去過嗎?????***

專家推介 2006年2月27日

【明報專訊】兩名專家推介以下兩個公園的遊樂場,認為是他們在香港見過最有趣的設計,甚至比其他國家的更出色﹕

屯門老鼠洲遊樂場 中國特色+環保

這個在2004年8月啟用的遊樂場,以環保為題,利用舊輪胎、空膠瓶築成兒童樂園,有漁船形的遊戲組件(上圖)、中國式涼亭與欄杆等。

Peter表示,整個遊樂場以中國傳統帆船為主,深具文化基礎,而且不同層設置不同的設備。

坪石公園遊樂場 龍滑梯+海世界

Peter認為遊樂場以「龍」為主題,年紀稍長的孩子,可以滑「龍滑梯」(下圖)﹔幼兒則有「海底世界」,有貝殼、珍珠、蚌等,很具特色。


男爵府

積分: 8305


955#
發表於 06-2-27 17:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

bk short short 地...


侯爵府

積分: 21537


956#
發表於 06-2-27 17:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


琥珀宮

積分: 165356


957#
發表於 06-2-27 17:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

karen....梓謙好嗎


琥珀宮

積分: 165356


958#
發表於 06-2-27 17:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

吹到啤啤聲


Lovelycat 寫道:
bk short short 地...


伯爵府

積分: 17947


959#
發表於 06-2-27 17:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

今日bk 真係對摺得 ...


伯爵府

積分: 17947


960#
發表於 06-2-27 17:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

eee... karen,
梓謙好返d 未呀 ?

SZEYUEN 寫道:
karen....梓謙好嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo