興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


941#
發表於 12-10-19 03:08 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

大家好呀

終於攪掂哂,聽朝十點開始搬喇,好期待新居



愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


942#
發表於 12-10-19 21:00 |只看該作者

引用:大家好呀+ 終於攪掂哂,聽朝十點開始搬喇

原帖由 kitwong 於 12-10-19 發表
大家好呀

終於攪掂哂,聽朝十點開始搬喇,好期待新居
搬好未呀




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


943#
發表於 12-10-19 21:18 |只看該作者

引用:大家好呀+ 終於攪掂哂,聽朝十點開始搬喇

原帖由 kitwong 於 12-10-19 發表
大家好呀

終於攪掂哂,聽朝十點開始搬喇,好期待新居
番嚟啦?好耐冇見!




複式洋房

積分: 497


944#
發表於 12-10-19 22:01 |只看該作者
Catrabbitc 發表於 12-9-15 01:33
老公d鼻寒聲嘈到瞓唔著
其實有沒有老婆有鼻寒聲,好似沒聽過


男爵府

積分: 8645


945#
發表於 12-10-19 22:04 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

我重以為依到無左添


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


946#
發表於 12-10-19 22:11 |只看該作者

引用:大家好呀+ 終於攪掂哂,聽朝十點開始搬喇

原帖由 kitwong 於 12-10-19 發表
大家好呀

終於攪掂哂,聽朝十點開始搬喇,好期待新居
Add oil ar




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


947#
發表於 12-10-19 22:13 |只看該作者

引用:我重以為依到無左添

原帖由 janet14 於 12-10-19 發表
我重以為依到無左添
我呢排病咗上星期入咗5日醫院所以少咗上嚟




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


948#
發表於 12-10-19 22:47 |只看該作者

引用:我重以為依到無左添

原帖由 janet14 於 12-10-19 發表
我重以為依到無左添
大家一直到在




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


949#
發表於 12-10-19 22:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janet14+於+12-10-19+發表我

原帖由 aubmaki 於 12-10-19 發表
我呢排病咗上星期入咗5日醫院所以少咗上嚟
你耳仔好返未??




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


950#
發表於 12-10-19 22:49 |只看該作者

引用:Quote:Catrabbitc+發表於+12-9-15+01:33+老

原帖由 Azzurro 於 12-10-19 發表
其實有沒有老婆有鼻寒聲,好似沒聽過
暫時未聽過




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


951#
發表於 12-10-19 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-10-19+發表我

原帖由 Catrabbitc 於 12-10-19 發表
你耳仔好返未??
好返少少了




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


952#
發表於 12-10-20 16:01 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

琴日已順利搬入了新居,但 . . .

成個貨倉咁,點算
myphoto.jpg



愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


953#
發表於 12-10-20 19:27 |只看該作者

引用:Quote:Catrabbitc+發表於+12-9-15+01:33+老

原帖由 Azzurro 於 12-10-19 發表
其實有沒有老婆有鼻寒聲,好似沒聽過
如果好累我會有,老公同囝囝都有,我瞓著左點嘈都聽唔到



愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


954#
發表於 12-10-20 19:27 |只看該作者

引用:我重以為依到無左添

原帖由 janet14 於 12-10-19 發表
我重以為依到無左添
點會呢



愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


955#
發表於 12-10-20 19:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janet14+於+12-10-19+發表我

原帖由 aubmaki 於 12-10-19 發表
我呢排病咗上星期入咗5日醫院所以少咗上嚟
冇事丫嘛



愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


956#
發表於 12-10-20 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-10-19+發表我

原帖由 kitwong 於 12-10-20 發表
冇事丫嘛
好返少少了。。。




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


957#
發表於 12-10-20 23:57 |只看該作者

引用:我重以為依到無左添

原帖由 janet14 於 12-10-19 發表
我重以為依到無左添
魚魚




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


958#
發表於 12-10-20 23:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janet14+於+12-10-19+發表我

原帖由 aubmaki 於 12-10-19 發表
我呢排病咗上星期入咗5日醫院所以少咗上嚟
好啲未呀?




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


959#
發表於 12-10-20 23:58 |只看該作者

引用:琴日已順利搬入了新居,但+.+.+. 成個貨倉

原帖由 kitwong 於 12-10-20 發表
琴日已順利搬入了新居,但 . . .

成個貨倉咁,點算
慢慢執啦!




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


960#
發表於 12-10-21 00:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-10-19+發表我

原帖由 hunny_master 於 12-10-20 發表
好啲未呀?
行路快咗少少,唔似機械人,仲有少少頭暈同噁心,間唔中有微燒,好轉咗啦。。兩星期要坐係到瞓。。。盡量唔好出街。。。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo