烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


941#
發表於 12-10-13 02:02 |只看該作者
本帖最後由 tp168 於 12-10-13 02:03 編輯
lhtruby 發表於 12-10-13 01:54
首領,我地係米唔係機入面發酵會好d丫

我有3個方法架,你參考下:
1. 用麵糰mode,打好麵糰後拎出黎排氣及分割,每個小麵糰約 50 gm ,用保鮮紙包好,再用 lock & lock 保鮮盒或袋放入冰格。放入冰格可保存一個月。

2. 亦可以用烏冬MODE打好麵糰,留在機內發酵至兩倍大 (時間多久會受溫度影響,所以不能一概而論),之後拎麵糰出黎,排氣,分割細份,包好後,直接入冰格儲存便可以。

3. 如果你無時間的話,又可以用烏冬MODE打好麵糰,之後一整個麵糰粗略滾圓,放入器皿內並蓋上保鮮紙,直接放入雪櫃普通格,到第2日再拎出黎分割成細份,包好後,再入冰格儲存便可以。



珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


942#
發表於 12-10-13 02:03 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-10-13 01:44
而家追完了,好耐未試過。首領,我都用到170ml以上咁多水的!
係未摸熟之前都以為160ml夠水,其實學你逐少 ...


做吐司OK, 不過用來造型, 可能會濕左D....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


943#
發表於 12-10-13 02:05 |只看該作者
maylam65 發表於 12-10-13 01:59
點解我地d新丁咁多問題嘅,睇怕d高人都怕晒我地


...禁要問下高人當年佢地有無禁多問題先....
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2247


944#
發表於 12-10-13 02:08 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

咁其實機搓好之後係咪應該似正常麵團咁先岩架





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


945#
發表於 12-10-13 02:09 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-13 02:05
...禁要問下高人當年佢地有無禁多問題先....
你呢?當年有無咁多問題呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


946#
發表於 12-10-13 02:09 |只看該作者
maylam65 發表於 12-10-13 02:08
咁其實機搓好之後係咪應該似正常麵團咁先岩架
係呀


大宅

積分: 2247


947#
發表於 12-10-13 02:09 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

唔該咁多位高人先
夜了,要早抖




大宅

積分: 4342


948#
發表於 12-10-13 02:13 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-13 02:03
做吐司OK, 不過用來造型, 可能會濕左D....
手搓包我就唔會去到咁盡的,不過係黏d架,用油搽手都ok的!
出來的包真是好軟仲去到day4都唔乾


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


949#
發表於 12-10-13 02:17 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-10-13 02:13
手搓包我就唔會去到咁盡的,不過係黏d架,用油搽手都ok的!
出來的包真是好軟仲去到day4都唔乾
...


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


950#
發表於 12-10-13 02:18 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-10-13 01:44
而家追完了,好耐未試過。首領,我都用到170ml以上咁多水的!
係未摸熟之前都以為160ml夠水,其實學你逐少 ...


水晶宮

積分: 64904


951#
發表於 12-10-13 06:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lhtruby+於+12-10-13+發表但

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
老實講我做嘅老麵種同你情況一模一樣,勁痴手係手上面根本分唔開佢,之後又係問首領地d高人啦,佢地教可以 ...
浸下先洗咪冇問題囉!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 37201


952#
發表於 12-10-13 06:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maylam65+於+12-10-13+發表老

原帖由 Cayee 於 12-10-13 發表
浸下先洗咪冇問題囉!
唔水做都咁早起身?叫醒你個愛妻號




水晶宮

積分: 64904


953#
發表於 12-10-13 06:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-13+發表浸下

原帖由 吉蒂小豬 於 12-10-13 發表
唔水做都咁早起身?叫醒你個愛妻號
係啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


954#
發表於 12-10-13 08:12 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

噚晚你哋咁好傾,吼我忙住整野傾咗咁多板,想追死我咩!mouth:




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


955#
發表於 12-10-13 08:18 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

決定唔追 post 喇!

噚晚無整包,就整咗幾樽自製酵素
myphoto.jpg




大宅

積分: 2625


956#
發表於 12-10-13 09:02 |只看該作者

引用:點解我地d新丁咁多問題嘅,睇怕d高人都怕晒

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
點解我地d新丁咁多問題嘅,睇怕d高人都怕晒我地
我都係咁話 煩請高手要指教指教阿 無限感激




侯爵府

積分: 20309


957#
發表於 12-10-13 09:24 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-13+01:24+

原帖由 tp168 於 12-10-13 發表
你無記錯呀,我都唔知點解會比你地用多咁多水
可能我個度真好好乾燥
...
我幾乎一直都係用180奶添喎




侯爵府

積分: 20309


958#
發表於 12-10-13 09:26 |只看該作者

引用:+本帖最後由+tp168+於+12-10-13+02:03+編輯

原帖由 tp168 於 12-10-13 發表
本帖最後由 tp168 於 12-10-13 02:03 編輯
首領,你好勁呀




侯爵府

積分: 20309


959#
發表於 12-10-13 09:29 |只看該作者

引用:+本帖最後由+tp168+於+12-10-13+02:03+編輯

原帖由 tp168 於 12-10-13 發表
本帖最後由 tp168 於 12-10-13 02:03 編輯
其實我好好奇,咁即係佢哋整唔到造包如果用麵團mode會黏成咁嘅話




侯爵府

積分: 20309


960#
發表於 12-10-13 09:30 |只看該作者

引用:Quote:maylam65+發表於+12-10-13+01:59+點

原帖由 hinhin_ma 於 12-10-13 發表
...禁要問下高人當年佢地有無禁多問題先....
咁要睇番之前咁多part先知




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo