跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7420


941#
發表於 06-8-4 09:25 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

white

Welcome 啦, 唔好咁客氣啦, 你鍾意個袋就好啦!
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


子爵府

積分: 12006


942#
發表於 06-8-4 09:28 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

[size=large]kkpp

[size=large]Happy Birthday

該用戶已被刪除

943#
發表於 06-8-4 09:29 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12006


944#
發表於 06-8-4 09:30 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

[size=x-large]我都未講 ~~Good Morning~~ 添


子爵府

積分: 12006


945#
發表於 06-8-4 09:33 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

各位,

唔駛客氣啦, 多謝你地欣賞個蛋糕, 都會到你地整既.


子爵府

積分: 12006


946#
發表於 06-8-4 09:34 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

我都upload左o的相啦, 你地上去看下啦.

white,

你部相機係咪setting有問題呀, o的相好似怪怪咁.


大宅

積分: 4227


947#
發表於 06-8-4 09:41 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

RC

我覺得我部相機對焦唔好, 所以早排都想買過部架啦, 真係唔好意思




大宅

積分: 4227


948#
發表於 06-8-4 09:43 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

CC

你都好啦, 今朝有得見阿仔, 我起身個女都未醒, 無得見 :-( 唔知點解, 今次特別掛住個女



別墅

積分: 526


949#
發表於 06-8-4 09:54 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

kkpp,

Happy Birthday !!

rc,
thanks the yummy yummy bd cake

white,
when I came home, my 2 kids still not sleep yet le, 重折磨我到1 o'clock.
[img align=left]http://www.jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0045702.gif[/img]


大宅

積分: 4227


950#
發表於 06-8-4 10:07 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

bashful

你對仔女梗係等你返去講故仔啦 今日係唔係旺角lunch




珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


951#
發表於 06-8-4 10:12 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

All,

睇晒d相喇, 個個都好正


大宅

積分: 4227


952#
發表於 06-8-4 10:17 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

kwan

想問你上星期日有無去secret house? 多唔多人呀 唔該你比張做布丁receipt我, 得閒就整比囡囡食先



珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


953#
發表於 06-8-4 10:22 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

white,

上星期同外甥去了睇戲, 冇去到, 我可能會去澳門個個kitty's secret house


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


954#
發表於 06-8-4 10:27 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

white,

另外整布甸時, 首先要把啫喱粉同魚膠粉攪埋一齊先, 再加熱水, 凍水, 否則d魚膠粉會起粒粒架.


大宅

積分: 4227


955#
發表於 06-8-4 10:30 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

kwan

唔講唔知添, 謝謝指教




珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


956#
發表於 06-8-4 10:33 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

white,

妳唔好咁客氣喇, 有唔明就打俾我啦


男爵府

積分: 9584


957#
發表於 06-8-4 11:06 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

kkpp,

[img align=left]http://www.maxims.com.hk/image/bakery/cake/B145.jpg[/img]

祝青春常駐, 身體健康, 個個聽哂你話


男爵府

積分: 9584


958#
發表於 06-8-4 11:13 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

all,

睇左d相啦, 個個都笑得好開心 昨晚真係開心.............

係火車度好大雨, 好彩落車又冇雨 返去d kids訓晒, 正

rc個cake又好好味, 真係5該晒喇


男爵府

積分: 9584


959#
發表於 06-8-4 11:17 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

話說女女咪好夜先番ok, 原來老師又帶左佢去睇電影"多拉a夢" 佢今個暑假2套電影都係老師同佢睇tim

原來個冰彫好多人排隊, 佢地等左都幾耐喎


大宅

積分: 4227


960#
發表於 06-8-4 11:19 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

chuma

咪好囉, 有人同你揍女 chu女真係幸運, 遇到咁有愛心又好既老師



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo