跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27329


941#
發表於 06-8-15 16:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



CarMan 寫道:



elise 都跟工人叫震 "阿sir"
跟我叫震 "老公"


大宅

積分: 3065


942#
發表於 06-8-15 16:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)


[quote]
Valeriemama 寫道:
我叫 "靚女" 呀
mr yip 教曉 valerie, 靚女=媽媽
e+ 每次問靚女係邊個, 佢會指住我


珍珠宮

積分: 33190


943#
發表於 06-8-15 16:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

Valeriemama 寫道:
我叫 "靚女" 呀
mr yip 教曉 valerie, 靚女=媽媽
e+ 每次問靚女係邊個, 佢會指住我


大宅

積分: 3065


944#
發表於 06-8-15 16:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



Valeriemama 寫道:


[quote]
CarMan 寫道:



elise 都跟工人叫震 "阿sir"
跟我叫震 "老公"
[/quote]


侯爵府

積分: 24553


945#
發表於 06-8-15 16:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

[quote]
Valeriemama 寫道:
我叫 "靚女" 呀
mr yip 教曉 valerie, 靚女=媽媽
e+ 每次問靚女係邊個, 佢會指住我

[quote]


侯爵府

積分: 23951


946#
發表於 06-8-15 16:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

一上黎就見到呢個post
Valeriemama 寫道:
我叫 "靚女" 呀
mr yip 教曉 valerie, 靚女=媽媽
e+ 每次問靚女係邊個, 佢會指住我

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
c啦.. 甘你叫mr yip唔好叫你英文名啦..
[/quote]


公爵府

積分: 27329


947#
發表於 06-8-15 16:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



happy_mother 寫道:
一上黎就見到呢個post [quote]
Valeriemama 寫道:
我叫 "靚女" 呀
mr yip 教曉 valerie, 靚女=媽媽
e+ 每次問靚女係邊個, 佢會指住我

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
c啦.. 甘你叫mr yip唔好叫你英文名啦..
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 23951


948#
發表於 06-8-15 16:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

nat,
使唔使幫你買hat


大宅

積分: 3065


949#
發表於 06-8-15 16:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

今朝同樂樂講,
媽咪要返工喇!
跟住去著鞋,
佢走過黎同我講"樂樂返工"


公爵府

積分: 27329


950#
發表於 06-8-15 16:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

5 駛啦, 我都 5 一定要買既
因為 valerie 都有 3 頂帽
thx

happy_mother 寫道:
nat,
使唔使幫你買hat


珍珠宮

積分: 33190


951#
發表於 06-8-15 16:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

佢講野都好叻叻
紅孩兒 寫道:
今朝同樂樂講,
媽咪要返工喇!
跟住去著鞋,
佢走過黎同我講"樂樂返工"


侯爵府

積分: 23951


952#
發表於 06-8-15 16:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

CarMan 寫道:
佢講野都好叻叻 [quote]
紅孩兒 寫道:
今朝同樂樂講,
媽咪要返工喇!
跟住去著鞋,
佢走過黎同我講"樂樂返工"
[/quote]


侯爵府

積分: 24553


953#
發表於 06-8-15 16:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

CarMan 寫道:
佢講野都好叻叻 [quote]
紅孩兒 寫道:
今朝同樂樂講,
媽咪要返工喇!
跟住去著鞋,
佢走過黎同我講"樂樂返工"
[/quote]


大宅

積分: 3065


954#
發表於 06-8-15 16:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

佢講野ok, but 擔子細呢
[quote]
CarMan 寫道:
佢講野都好叻叻


珍珠宮

積分: 33190


955#
發表於 06-8-15 16:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

南, 越睇越like pump呢張相, 好excited咁


侯爵府

積分: 24553


956#
發表於 06-8-15 16:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我工人教泵講..

mommy works
daddy works
pump pump plays
josie cleaning..


侯爵府

積分: 24553


957#
發表於 06-8-15 16:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

佢甘細就有擔子拿 :-( [quote]
紅孩兒 寫道:
佢講野ok, but 擔子細呢
[quote]


侯爵府

積分: 23951


958#
發表於 06-8-15 16:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

:-( :-( :-( :-(
Pumpkin_mama 寫道:
佢甘細就有擔子拿 :-( [quote]
紅孩兒 寫道:
佢講野ok, but 擔子細呢
[quote]


侯爵府

積分: 24553


959#
發表於 06-8-15 16:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

同好肉緊
CarMan 寫道:
南, 越睇越like pump呢張相, 好excited咁


珍珠宮

積分: 33190


960#
發表於 06-8-15 16:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

:-( :-( :-( :-( :-(
happy_mother 寫道:
:-( :-( :-( :-( [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
佢甘細就有擔子拿 :-( [quote]
紅孩兒 寫道:
佢講野ok, but 擔子細呢
[quote]
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo