跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29432


941#
發表於 06-11-22 09:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
之後, 會越來越唔緊張架



侯爵府

積分: 21251


942#
發表於 06-11-22 09:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9


[quote]
hihirita 寫道:
之後, 會越來越唔緊張架
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


943#
發表於 06-11-22 09:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

lee 兩條友真係好3級
hihirita 寫道:
一定令女人妒忌, 男人想入非非 [quote]
catymw 寫道:
叫希希帶mama個bar返學校lor


公爵府

積分: 29432


944#
發表於 06-11-22 10:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita

做乜唔join 家教會呀 佢地好好架喎, 搞好多function, 你join 左可以提議見麻, 上年園長話家教會搞左好多班比小朋友學, 當然要比錢, 但好平law, 我覺得好好喎

我老公lee 幾日咪話想在家打report law, but no computer, 不過講真我唔想佢在家做公司野, 個人會太緊張啦, 工作同公司分開d 好, 佢又訓得麻麻喎

ai ya, 你下次有lee d 舊computer 通知聲我呀, 如果有d 舊野, 平既, 我都想要一部, 到第成日要用時, 可以先買部新既

我公司d 舊机全部要拎返大陸再用, 唔好晒

我怕e+買左new computer 又唔係幾多時用, 到將來真係要用時, 會out date 麻, 咪成日唔想買law


侯爵府

積分: 21251


945#
發表於 06-11-22 10:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

wah !正ar , how much 管理費先?
唔知收得好唔好呢 [quote]
rabbitpiggy 寫道:

club house 上網唔駛錢架 管理費包埋家居無線broad band 上網, 只要有computer 就得啦.

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


946#
發表於 06-11-22 10:10 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
wah !正ar , how much 管理費先?
唔係收得好唔好呢


會所收得ok 架, home 就唔知, 未用過

管理費唔貴, HKD 1 多D LAW


侯爵府

積分: 21251


947#
發表於 06-11-22 10:11 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

超 !你冇咩 ! 第日你仲勁ar, 唔係邊有奶奶飲呀 [quote]
rabbitpiggy 寫道:
lee 兩條友真係好3級
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


948#
發表於 06-11-22 10:25 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
超 !你冇咩 ! 第日你仲勁ar, 唔係邊有奶奶飲呀


訓走廊餵奶奶


侯爵府

積分: 21021


949#
發表於 06-11-22 10:26 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
會所收得ok 架, home 就唔知, 未用過

管理費唔貴, HKD 1 多D LAW



侯爵府

積分: 23046


950#
發表於 06-11-22 10:28 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

RABBIT,

我係JOIN左家教會, 但無參與

下次我公司有, 我比你都得, 睇下邊個好采壞機先

我老公都唔想係HOME做野, 但有時唔做唔得, 佢放假公司都不停有奪命追魂CALL架


侯爵府

積分: 21251


951#
發表於 06-11-22 10:46 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

乜真係咁多野做ga Bobby ?
我老公一放假就唔聽公司d來電ga la
[quote]
hihirita 寫道:


我老公都唔想係HOME做野, 但有時唔做唔得, 佢放假公司都不停有奪命追魂CALL架
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


952#
發表於 06-11-22 10:51 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

尋日見報紙, 有威耳斯E護可能中愛滋, 好擔心我係威院做2個助產士FD, D 大陸大肚婆
訓走廊餵奶奶


侯爵府

積分: 21251


953#
發表於 06-11-22 10:55 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

唉 :cry: :cry: :cry:
d 醫護人員真係好辛苦[quote]
hihirita 寫道:
尋日見報紙, 有威耳斯E護可能中愛滋, 好擔心我係威院做2個助產士FD, D 大陸大肚婆
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


954#
發表於 06-11-22 10:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

係, 尤其係pwh 和qe, 佢地要commit 總之去到醫院, 即使full 晒, 都要收, 其他e院可以關門, 佢地唔得.

搞到我有d 怕, 真係要唸唸係咪去c+生
catymw 寫道:
唉 :cry: :cry: :cry:
d 醫護人員真係好辛苦[quote]
hihirita 寫道:
尋日見報紙, 有威耳斯E護可能中愛滋, 好擔心我係威院做2個助產士FD, D 大陸大肚婆


公爵府

積分: 29432


955#
發表於 06-11-22 10:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
RABBIT,

我係JOIN左家教會, 但無參與

下次我公司有, 我比你都得, 睇下邊個好采壞機先

我老公都唔想係HOME做野, 但有時唔做唔得, 佢放假公司都不停有奪命追魂CALL架


ic, 咁你得閒咪參與下law, 都係為希希好

thanks

bobby 真係好busy :cry: :cry:


公爵府

積分: 29432


956#
發表於 06-11-22 11:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
訓走廊餵奶奶


我唔介意架, 亦唔覺embarrass, 即使有小小走光, 都冇有怕

以前熹樂bb 時, 我都係行到邊, 餵到邊, bb 要食奶係好正常, 有乜好怕


公爵府

積分: 29432


957#
發表於 06-11-22 11:03 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
超 !你冇咩 ! 第日你仲勁ar, 唔係邊有奶奶飲呀


我有, but 唔會拎出呢比人睇麻


侯爵府

積分: 23046


958#
發表於 06-11-22 11:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

知你有奶勒
rabbitpiggy 寫道:

我有, but 唔會拎出呢比人睇麻


侯爵府

積分: 23046


959#
發表於 06-11-22 11:11 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

聽講C + 都矛位 [quote]
rabbitpiggy 寫道:

搞到我有d 怕, 真係要唸唸係咪去c+生
]


侯爵府

積分: 21021


960#
發表於 06-11-22 11:14 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
我唔介意架, 亦唔覺embarrass, 即使有小小走光, 都冇有怕

以前熹樂bb 時, 我都係行到邊, 餵到邊, bb 要食奶係好正常, 有乜好怕


訓走廊好多陌生人行來行去, 我一定做唔到咁open喇 :-|

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo