我就load咗15個file之後,就error,試過幾次都係咁

小草 寫道:
入明星個網有教download番個程式,然後取代個舊程式就入得番,但係click入下載果度又「無法顯示網頁」想點呀!
![]()
![]()

pinkyhsy 寫道:
![]()
![]()
求學不是求分數,咁今次有進步已經好叻仔架啦....大j加油...繼續努力啦!
[quote]
2jmama 寫道:
今日好開心呀.其實大少學校一早排晒卷,所以分數早就知.
但係大家都無唸過名次排前咗好多(連佢自己都咁講).
上學期測驗時排差不多全班尾10,但係今次佢排17.
全級就排63,有好大進步呀.
連班主任都讚佢有進步,希望佢努力.
我真係好希望佢keep住努力向上有間好學校收佢
多謝包媽借個位我講
[quote]
[quote]
[quote]
出走廊
[quote]
[quote]hehalady 寫道:小草 寫道:
我一入黎見娜媽問我係咪比人趕絕先知道,都嚇左一跳![]()
頭先放工仲未轉架~
![]()
![]()
[quote]JENNYSKY 寫道:
你咁會引起bk友恐慌gar![]()
![]()
![]()

JENNYSKY 寫道:
![]()
![]()
咁高分又真係令人高興gar wor
![]()
[quote]
pinkyhsy 寫道:
![]()
![]()
求學不是求分數,咁今次有進步已經好叻仔架啦....大j加油...繼續努力啦!
[quote]
2jmama 寫道:
今日好開心呀.其實大少學校一早排晒卷,所以分數早就知.
但係大家都無唸過名次排前咗好多(連佢自己都咁講).
上學期測驗時排差不多全班尾10,但係今次佢排17.
全級就排63,有好大進步呀.
連班主任都讚佢有進步,希望佢努力.
我真係好希望佢keep住努力向上有間好學校收佢
多謝包媽借個位我講
[quote]
[quote]
[quote]hehalady 寫道: