csk 寫道:
Zoey
我想問Maggie的老師教考試歌的時候,會不會介紹一下作曲家的風格和背景,這支曲屬於甚麼調,應該用甚麼方法去演譯才合乎作曲家的原意。如果老師有提到,相信小朋友練琴時會比較有趣。我是不是要求太高?Aaron上小提琴就有錄低,鋼琴都是跟譜彈,沒有特別解釋甚麼叫好。
, 叫佢番黎陪我睇, 佢話 "得喇媽咪, 聽到嫁喇 :-x !!" 所以我諗佢既天份都係好有限 :-( .

Sindy 寫道:
Angus老師沒有提出考琴, 我有黠失望. 因之前老師曾提出過應該可考3 級>>>>>>>>>>>>>>>
其實都唔駛失望既,每個老師都有一套計劃,可能佢想有左該級程度先考呢,咁既好處係唔需要花太多時間係考試歌上面,要知道想升級快,並不是考級,而是彈多d不同technic既歌,唔係有需要cert的話,我覺得遲早考都不是問題,同埋有無該級程度,並不是單靠考級來評定的,所以你仔仔未必係唔夠班,所以老師唔提議考試架
另外,我老師返而成日叫我個女考級,但我唔想佢咁辛苦,我多次佢絕佢,佢同我既諗法有d唔同(佢唔係想我個女升級而收多d錢,因為佢收得我好平架啦)![]()
![]()


Ms.ChanChan 寫道:
csk,
我常常覺得我女兒的教琴老師要求不高,所以我對今次考試期望不大,反之,我會用這次考試作為一個評估,看看下一步該怎樣走。
今年小女都會考芭蕾舞一級,不過她對跳舞的興趣極濃,而且學琴加深她對節拍的領悟,再加上跳舞(暫時來說)不用花太多時間練習,所以都應付得來。
現時一直在考慮是否讓她多學一種樂器,她多次央求我讓她學古箏或長笛,但我擔心這樣更分薄了練琴和溫習的時間。

