跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


941#
發表於 04-3-22 15:15 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MsChanChan

Aaron考試也是選這三隻歌!我仲未聽CD,聽下Model Answer一定會有幫助,如果有VCD示範埋就更理想了。你有沒有上RTHK聽考琴那個節目?我聽過但就不大掌握到。Christy彈Scales學了多少?大家繼續努力!


伯爵府

積分: 17856


942#
發表於 04-3-22 15:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

<如果有VCD示範埋就更理想了>---可否用video cam錄低琴老師既demo呢?我諗下咋,自己未試過!

chanchan,

遲d仲有郎朗piano concert喎! :idea:


男爵府

積分: 5482


943#
發表於 04-3-22 15:46 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

scales教得8899喇!
我無上電台網頁聽過,同唔同隻cd呢?我試過上去找唔到!

jp,

嘩,好多concert聽呀! 要儲定多d $先得!


男爵府

積分: 6686


944#
發表於 04-3-22 16:36 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

係呀, 我都覺得可以錄低老師上堂一些重要既野, 番屋企慢慢去吸收! 老師都 recommend 我地帶 tape 比佢, 因為有時上堂老師講過既, 番到屋企又會忘記咁 d!

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


945#
發表於 04-3-23 00:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

我想問Maggie的老師教考試歌的時候,會不會介紹一下作曲家的風格和背景,這支曲屬於甚麼調,應該用甚麼方法去演譯才合乎作曲家的原意。如果老師有提到,相信小朋友練琴時會比較有趣。我是不是要求太高?Aaron上小提琴就有錄低,鋼琴都是跟譜彈,沒有特別解釋甚麼叫好。

MsChanChan

我是上RTHK第四台的節目重溫聽介紹考試歌的。Christy的Scales練得咁快,大把時間執靚考試歌,一定有好成績。她是不是有學芭蕾舞,今年會考試嗎?

JP

華人青年音樂系列,除了李雲廸睇唔到,我和Aaron集集都有追。上一集王健令我們很感動。郎朗會不會也被介紹?


男爵府

積分: 6686


946#
發表於 04-3-23 01:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk 寫道:
Zoey

我想問Maggie的老師教考試歌的時候,會不會介紹一下作曲家的風格和背景,這支曲屬於甚麼調,應該用甚麼方法去演譯才合乎作曲家的原意。如果老師有提到,相信小朋友練琴時會比較有趣。我是不是要求太高?Aaron上小提琴就有錄低,鋼琴都是跟譜彈,沒有特別解釋甚麼叫好。


csk,

我隱約記得有提過, 但就沒太大印象, 我相信 Maggie 都唔會記在心上, 都是跟老師既教法去彈! 老師都有講過阿女對空間線條既領會很好, 但就較粗枝大葉, 我都知佢既弱點, 唯有每日叫佢練完手指先比佢彈其他曲!~

黎緊一集既 <華人青年音樂系列> 就係介紹 "郎朗"! Aaron 真好, 咁有心機陪妳睇, Maggie 睇睇下, 走左去畫畫 , 叫佢番黎陪我睇, 佢話 "得喇媽咪, 聽到嫁喇 :-x !!" 所以我諗佢既天份都係好有限 :-( .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


947#
發表於 04-3-23 08:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

Aaron鍾意睇電視,每逢星期六7:00p.m.,佢一定提醒我開電視,好過叫佢溫書、練琴,大家一齊輕鬆一下。他天份都是好有限,不過他幾喜歡聽古典音樂,尤其是Mozart和Vivaldi比較輕快的樂章。


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


948#
發表於 04-3-23 09:23 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Sindy 寫道:
Angus老師沒有提出考琴, 我有黠失望. 因之前老師曾提出過應該可考3 級>>>>>>>>>>>>>>>

其實都唔駛失望既,每個老師都有一套計劃,可能佢想有左該級程度先考呢,咁既好處係唔需要花太多時間係考試歌上面,要知道想升級快,並不是考級,而是彈多d不同technic既歌,唔係有需要cert的話,我覺得遲早考都不是問題,同埋有無該級程度,並不是單靠考級來評定的,所以你仔仔未必係唔夠班,所以老師唔提議考試架

另外,我老師返而成日叫我個女考級,但我唔想佢咁辛苦,我多次佢絕佢,佢同我既諗法有d唔同(佢唔係想我個女升級而收多d錢,因為佢收得我好平架啦)


其實考唔考當然唔係太重要, 早同遲亦唔緊要, 問題係之前已經開始彈, 之不過轉老師之後老師話唔駛咁早開始, 所以先暫停. Angus彈三級考試歌果陣,佢好努力, 佢仲話緊係啦, 考試歌黎喎. 所以唔考大人同細路都.........., 既然未截止,佢聽日上堂, 要問下老師先.

Zoey,

如果BBQ係下晝我或者都得
Latte, 又名臭TE或臭喵


伯爵府

積分: 17856


949#
發表於 04-3-23 10:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk 寫道:
Zoey

Aaron鍾意睇電視,每逢星期六7:00p.m.,佢一定提醒我開電視,好過叫佢溫書、練琴,大家一齊輕鬆一下。他天份都是好有限,不過他幾喜歡聽古典音樂,尤其是Mozart和Vivaldi比較輕快的樂章。


csk,

李雲迪


男爵府

積分: 5482


950#
發表於 04-3-23 10:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

我常常覺得我女兒的教琴老師要求不高,所以我對今次考試期望不大,反之,我會用這次考試作為一個評估,看看下一步該怎樣走。
今年小女都會考芭蕾舞一級,不過她對跳舞的興趣極濃,而且學琴加深她對節拍的領悟,再加上跳舞(暫時來說)不用花太多時間練習,所以都應付得來。
現時一直在考慮是否讓她多學一種樂器,她多次央求我讓她學古箏或長笛,但我擔心這樣更分薄了練琴和溫習的時間。


男爵府

積分: 5482


951#
發表於 04-3-23 10:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP 寫道:
郎朗個concert係4月30 & 5日1日,文化中心!


開始發售門票未?


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


952#
發表於 04-3-23 11:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan 寫道:
csk,

我常常覺得我女兒的教琴老師要求不高,所以我對今次考試期望不大,反之,我會用這次考試作為一個評估,看看下一步該怎樣走。
今年小女都會考芭蕾舞一級,不過她對跳舞的興趣極濃,而且學琴加深她對節拍的領悟,再加上跳舞(暫時來說)不用花太多時間練習,所以都應付得來。
現時一直在考慮是否讓她多學一種樂器,她多次央求我讓她學古箏或長笛,但我擔心這樣更分薄了練琴和溫習的時間。


Angus 早前都話想學二胡, 不過我未答應, 學校果到, 開始左好難停.
Latte, 又名臭TE或臭喵


男爵府

積分: 6686


953#
發表於 04-3-23 11:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Maggie 都在學校學緊橫笛 (中樂), 佢話想學小提琴, 我叫佢停笛子, 佢都唔肯 ! 不過學校那位阿 sir 都教得好好, 我自己亦唔係好捨得 quit 左佢 , 所以學小提琴都係等佢大 d 先算!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 17856


954#
發表於 04-3-23 12:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan,


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


955#
發表於 04-3-23 13:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

veronna,

我見到你有點失望,所以諗住安慰


男爵府

積分: 5482


956#
發表於 04-3-23 14:54 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,

可唔可以比我website我look look?


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


957#
發表於 04-3-23 15:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Sindy,

我冇野架, 只不過呻下之麻, 好多謝你呀. 其實得閒上黎傾幾句, 有你地傾下講下真係好喇. 又多意見聽喎, 真係好好.
Latte, 又名臭TE或臭喵


洋房

積分: 66


958#
發表於 04-3-23 15:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MsChanChan,

Here is the website:
http://www.hkpo.com.


別墅

積分: 834


959#
發表於 04-3-24 01:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,
見到你張簽名照,又忍唔住講


男爵府

積分: 6686


960#
發表於 04-3-24 09:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

Thank you :-P !

美少女我諗真係冇佢份喇 , 人是長高了, 但思想都仲係好 BB!~~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo