媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10010


9741#
發表於 04-7-22 15:58 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

不如下次call 埋我, 好無??
[quote]
loumaomao 寫道:
Me too.... 一個人行街... must die hard
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


9742#
發表於 04-7-22 16:00 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

係啦, 呢度都從來無人讚過我靚o既? :-( :cry:
[quote]
0112MAMA 寫道:
miss呃人呀, 我夠有食魚皮落 , 點解我唔靚o既 ?
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 5424


9743#
發表於 04-7-22 16:03 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

You need to pay $1 less... in order to be 靚靚...understand?[quote]
0112MAMA 寫道:
miss呃人呀, 我夠有食魚皮落 , 點解我唔靚o既 ?

盧貓貓


男爵府

積分: 5424


9744#
發表於 04-7-22 16:04 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

KITTY
Of course ok lar... but I'm afraid my taste will scare you wor... What do you usually shop? What is your favorite places/shopping mall in Central?

[quote]
kittybuzz 寫道:
不如下次call 埋我, 好無??

盧貓貓


男爵府

積分: 6725


9745#
發表於 04-7-22 16:09 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

do...do..do特別新聞報告
藍田啟田村痕生銀行唔知發生乜野事,現場有好多驚察,新聞記者,現場已經封鎖

食緊膠袋麵o既特約記者wing媽兼爸爸既報道


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9746#
發表於 04-7-22 16:11 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

金魚爸爸你係咪去左現場呀, 報告完又唔見左既. ?-( ?-(

wing媽 寫道:
do...do..do特別新聞報告
藍田啟田村痕生銀行唔知發生乜野事,現場有好多驚察,新聞記者,現場已經封鎖

食緊膠袋麵o既特約記者wing媽兼爸爸既報道


大宅

積分: 2971


9747#
發表於 04-7-22 16:11 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

食緊膠袋麵o既特約記者wing媽兼爸爸,
會唔會比人打結 ?

wing媽 寫道:
do...do..do特別新聞報告
藍田啟田村痕生銀行唔知發生乜野事,現場有好多驚察,新聞記者,現場已經封鎖

食緊膠袋麵o既特約記者wing媽兼爸爸既報道
--------------------------------------------------------- (一) 賭博座談會 - $400 組別 : 1) 8月16日 2) 8月20日 時間 : 6:45pm 性別 : 男性 年齡 : 18-45歲 必須為在職人仕 需時 : 2hrs 要求: 於04年1月至今, 有試過投注賽馬或足球 (次數不限, 試過一次亦可參加) 有興趣請填回以下資料給我報名: 1) 選擇組別: 2) 中文全名: 3) 聯絡電話: 4) 年齡: 5) 平均幾耐投注足球賽事 : 6) 每場太約投注幾多錢 : 7) 通常每日會投注幾多場賽事 : 8) 會透過咩途徑下注 (請選a-f, 可多於一種): a) 香港賽馬會 b) 澳門彩票公司 c) 外圍 d) 艇仔 e) 網上投注 f) 其他 (請注明) 9) 有冇投注歐洲國家盃賽事 : 10) 如有投注歐洲國家盃賽事, 投注次數會係 a.多過以前 b.少過以前 c.不變 : 11) 有無投注賽馬, 如有, 幾耐一次 : 12) 行業 & 職位: SYNOVATE ********** (一) 家居用品訪問 $150 年齡 : 21-65歲 性別 : 男女均可 地點 : 銅鑼灣 時間 : 10:00 - 21:00 (任選60分鐘) 有興趣請留 : 1. 中文全名 : 2. 性別 : 3. 年齡 : 4. 聯絡電話 : (二) 嬰兒用品訪問 $300 日期 : AUG 時間 : 6:30 - 8:30PM 年齡 : 18歲以上已婚女性 地點 : 銅鑼灣 時間 : 10:00 - 21:00 (任選45分鐘 - 上公司接受45分鐘訪問, 第二次可在家中填寫) 要求 : 現有0-6個月之BB 有興趣請留 : 1. 中文全名 : 2. 性別 : 3. 年齡 : 4. 聯絡電話 :


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


9748#
發表於 04-7-22 16:15 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

我係度諗緊wing 媽一路食緊膠袋面, 一路係現場作現場報導個樣呀! ?-( ?-( ?-( ?-(
好搞笑呀.


男爵府

積分: 6725


9749#
發表於 04-7-22 16:17 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

我唔敢逗留咁耐,所以仲冇知係咪打結 ?


大宅

積分: 2971


9750#
發表於 04-7-22 16:19 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

我唸應該好正

波子媽 寫道:
我係度諗緊wing 媽一路食緊膠袋面, 一路係現場作現場報導個樣呀! ?-( ?-( ?-( ?-(
好搞笑呀.
--------------------------------------------------------- (一) 賭博座談會 - $400 組別 : 1) 8月16日 2) 8月20日 時間 : 6:45pm 性別 : 男性 年齡 : 18-45歲 必須為在職人仕 需時 : 2hrs 要求: 於04年1月至今, 有試過投注賽馬或足球 (次數不限, 試過一次亦可參加) 有興趣請填回以下資料給我報名: 1) 選擇組別: 2) 中文全名: 3) 聯絡電話: 4) 年齡: 5) 平均幾耐投注足球賽事 : 6) 每場太約投注幾多錢 : 7) 通常每日會投注幾多場賽事 : 8) 會透過咩途徑下注 (請選a-f, 可多於一種): a) 香港賽馬會 b) 澳門彩票公司 c) 外圍 d) 艇仔 e) 網上投注 f) 其他 (請注明) 9) 有冇投注歐洲國家盃賽事 : 10) 如有投注歐洲國家盃賽事, 投注次數會係 a.多過以前 b.少過以前 c.不變 : 11) 有無投注賽馬, 如有, 幾耐一次 : 12) 行業 & 職位: SYNOVATE ********** (一) 家居用品訪問 $150 年齡 : 21-65歲 性別 : 男女均可 地點 : 銅鑼灣 時間 : 10:00 - 21:00 (任選60分鐘) 有興趣請留 : 1. 中文全名 : 2. 性別 : 3. 年齡 : 4. 聯絡電話 : (二) 嬰兒用品訪問 $300 日期 : AUG 時間 : 6:30 - 8:30PM 年齡 : 18歲以上已婚女性 地點 : 銅鑼灣 時間 : 10:00 - 21:00 (任選45分鐘 - 上公司接受45分鐘訪問, 第二次可在家中填寫) 要求 : 現有0-6個月之BB 有興趣請留 : 1. 中文全名 : 2. 性別 : 3. 年齡 : 4. 聯絡電話 :


男爵府

積分: 6725


9751#
發表於 04-7-22 16:20 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

yee......男管家,人地係係ok一路食住膠袋面,一路同你地報告架
波子媽 寫道:
我係度諗緊wing 媽一路食緊膠袋面, 一路係現場作現場報導個樣呀! ?-( ?-( ?-( ?-(
好搞笑呀.


子爵府

積分: 10010


9752#
發表於 04-7-22 16:21 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

咪係, 見到你地講d 痕生銀行呀, 打下結呀, 用特路呀........真係唔笑出面都唔得啦
波子媽 寫道:
我係度諗緊wing 媽一路食緊膠袋面, 一路係現場作現場報導個樣呀! ?-( ?-( ?-( ?-(
好搞笑呀.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


9753#
發表於 04-7-22 16:26 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

老師收pm呀


男爵府

積分: 6725


9754#
發表於 04-7-22 16:30 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

原來今日大鼠呀,宜煲冬瓜湯消鼠 :lol:


男爵府

積分: 5424


9755#
發表於 04-7-22 16:34 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

通常只有"鹽"濕醫生 ga ja...
除非你是一個"超"護士 la

[quote]
kittybuzz 寫道:
係啦, 呢度都從來無人讚過我靚o既? :-( :cry:
盧貓貓


子爵府

積分: 10010


9756#
發表於 04-7-22 16:37 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

yee......central 仲有邊到好去行喎......其實多數會depends on 我想買咩野囉, 如果係無聊又或者係唔開心, 一個人就9 成行入landmark! 而近排lunch就愛上行ifc 呀!

不過如果係諗住要特登shopping, 就會 一晚走幾個地方囉!

p.s.1. 你都好厲害呀, 一個lunch 可以行到咁遠仲買到咁多野! 勁!
p.s.2. 你d taste 有幾嚇人暏, 又唔係鍾意著"低鬆吊帶魚尾珠片裙"!

[quote]
loumaomao 寫道:
KITTY
Of course ok lar... but I'm afraid my taste will scare you wor... What do you usually shop? What is your favorite places/shopping mall in Central?
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 5424


9757#
發表於 04-7-22 16:39 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

我給我的鄰居看這message, 笑水她
wing媽 寫道:
原來今日大鼠呀,宜煲冬瓜湯消鼠 :lol:
盧貓貓


男爵府

積分: 5424


9758#
發表於 04-7-22 16:47 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

爸爸
Thank you so much... :-P
盧貓貓


子爵府

積分: 10010


9759#
發表於 04-7-22 16:48 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

嘩...............我唔覺意琴晚煲左6豆爽糖水, 諗住雪定今晚食tim...唔知算唔算燒到鼠呢? ?-( :mrgreen:
wing媽 寫道:
原來今日大鼠呀,宜煲冬瓜湯消鼠 :lol:
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


9760#
發表於 04-7-22 16:48 |只看該作者

Re: 藍田既媽咪入黎傾下啦part2

岩岩又去左學校攪埋d野,跟手去三聯買埋贏,兩個夾埋要成三千幾蚊書費 :-(

岩岩又收到消息,原來痕生銀行真係發生結案,一個中年男子帶住口罩,頭帶鴨嘴帽,聲稱打結,同有炸彈,嚇到d職員羅出一舊五百元既紙x,察人羅左$後即時逃走。

睇完有線新聞台既特約記者wing媽報道

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo