自由報料

跳至

首頁

尾頁
   472


大宅

積分: 3897


961#
發表於 15-2-27 23:06 |只看該作者

引用:Quote:jcole10 發表於 15-2-27 16:09 咁如

原帖由 瑩瑩老豆 於 15-02-27 發表
紫色歐州買係叫 animal pro, 香港就叫 MH,
都唔明dyson, 想買部吸塵機啫, 同一model搞咁多版本, 又咁多不 ...
agree, 睇到頭都暈


大宅

積分: 1844


962#
發表於 15-2-27 23:07 |只看該作者

引用:Quote:HelloDicDic 發表於 15-2-27 11:33

原帖由 瑩瑩老豆 於 15-02-27 發表
冇大頭?
今日問清來係有大頭同吸床頭再加相入面的頭。我見都ok,我也訂了


王國會長

積分: 28217

王國會長


963#
發表於 15-2-27 23:19 |只看該作者
HelloDicDic 發表於 15-2-27 23:07
今日問清來係有大頭同吸床頭再加相入面的頭。我見都ok,我也訂了
有大頭同吸床頭再加相入面的5個頭, 咪有7個頭, 都唔貴啦.


禁止訪問

積分: 117


964#
發表於 15-2-27 23:29 |只看該作者

引用:Quote:candyfong1231+發表於+15-2-27+22:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


965#
發表於 15-2-27 23:42 |只看該作者

回覆:瑩瑩老豆 的帖子

咁直頭抵啦!7個頭


複式洋房

積分: 191


966#
發表於 15-2-28 00:44 |只看該作者
回覆 taviatsui 的帖子

係囉,所以我打咁大段野,比自己清晰下,和比大家有少少概念,初頭以為差別好大


複式洋房

積分: 191


967#
發表於 15-2-28 01:06 |只看該作者
回覆 sammykwong 的帖子

www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14025725

呢度十七樓有張吸頭圖

但我覺得用2吸好d掛


複式洋房

積分: 124


968#
發表於 15-2-28 14:43 |只看該作者
mok991429 發表於 15-2-28 01:06
回覆 sammykwong 的帖子

www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14025725呢度十七樓有張吸頭 ...
THX :>

旦我都仲未諗掂買邊隻好....
其實係咪真係吸得好乾淨架?


禁止訪問

積分: 117


969#
發表於 15-2-28 16:26 |只看該作者

回覆:Amazon 買DYSON dc62 13.2.2015 UPDATE

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4437


970#
發表於 15-2-28 17:49 |只看該作者

引用:Quote:mok991429 發表於 15-2-28 01:06 回

原帖由 sammykwong 於 15-02-28 發表
THX :>

旦我都仲未諗掂買邊隻好....
如果你買,我可唔可以搭埋你一齊買呀?因為運費會平d


大宅

積分: 2484

叻叻勳章


971#
發表於 15-2-28 18:21 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kirstyau+於+15-2-22+22:07+編

原帖由 kirstyau 於 15-01-25 發表
本帖最後由 kirstyau 於 15-2-22 22:07 編輯

首次開A/C可以係AMAZON UK/ US 登記, 因為係英文較易明, 開 ...
Dyson DC59 Motorhead
吸力勁過animals
聖誕買左連運費HKD3500左右
4個頭,勁好用




大宅

積分: 2484

叻叻勳章


972#
發表於 15-2-28 18:29 |只看該作者

回覆:Amazon 買DYSON dc62 13.2.2015 UPDATE

https://m.youtube.com/watch?v=cwKQe_FrJnM




別墅

積分: 553


973#
發表於 15-2-28 18:45 |只看該作者

回覆:candyfong1231 的帖子

你突然快過我,我仲未喎




複式洋房

積分: 191


974#
發表於 15-2-28 21:09 |只看該作者
回覆 sammykwong 的帖子

我都係琴日先買咋...未運黎不過我睇都係粉紅色果隻會勁d,(好似係直驅版)
但係我唔想買粉紅色...買返animal版


複式洋房

積分: 191


975#
發表於 15-2-28 21:14 |只看該作者
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

我都係你介紹果間買,岩岩DHL顯示過緊黎香港,
你可以去德國DHL查下


男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


976#
發表於 15-2-28 21:38 |只看該作者

引用:回覆 sammykwong 的帖子我都係琴日先買咋..

原帖由 mok991429 於 15-02-28 發表
回覆 sammykwong 的帖子

我都係琴日先買咋...未運黎不過我睇都係粉紅色果隻會勁d,(好似係直驅版)
Motorhead我都買左,支掍係粉紫色,好靚,up top版先係粉紅色


男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


977#
發表於 15-2-28 21:40 |只看該作者

回覆:terryllk 的帖子


1425130777242.jpg


王國會長

積分: 28217

王國會長


978#
發表於 15-2-28 22:14 |只看該作者
candyfong1231 發表於 15-2-28 16:26
終於轉做in shipping la,但係我冇收到email有tracking no.咁即係ship左未?
in shipping 係準備寄, 通常一日左右會轉 shipped 就係寄出有tracking no.


王國會長

積分: 28217

王國會長


979#
發表於 15-2-28 22:17 |只看該作者
mok991429 發表於 15-2-28 21:14
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

我都係你介紹果間買,岩岩DHL顯示過緊黎香港,
查過了, 今日先到香港, 應該下周一派, 唔知係咪中間隔左個新年假期咁慢, 原來DHL 一樣有慢遊.



複式洋房

積分: 124


980#
發表於 15-2-28 22:20 |只看該作者
如果在 amazon de 買 DC62, 請問跟唔跟Motorhead嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo