立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
王國長老
積分: 144537
原帖由 klam 於 09-5-10 00:02 發表 12今日既表現, 真係醜怪.. mouth: 仲攪到海晴,都周身吾自在....真係吾好意思 晏晝去街, 佢又勁唱喎, 我同佢一齊唱,佢就吾準我唱,要自己唱....................... 今日咁多個活動, ...
大宅
積分: 4455
積分: 1455
原帖由 tokyogirl 於 09-5-11 09:03 發表 有冇人要A+ 4號 coupon? >>>>> 已送出
原帖由 cl76215 於 09-5-7 23:39 發表 大家都未瞓喎, 啱啱先攪掂架的士, 我做勞作真係無咩天份! 坐前面嘅側面佢都見到你架, 係咪要"呢"入人群當中先最安全? 但唔係我哋10點同小朋友一齊去到學校咩, 佢一齊都會跟住我, 我點"賣甩"去喎! ...
男爵府
積分: 5465
原帖由 klam 於 09-5-14 12:38 發表 希ma, 你公司電腦壞左? 幾日吾見你嘅?
原帖由 cl76215 於 09-5-18 13:48 發表 旅行玩得開心嘛? 唉! 我由上星期三開始病到依家都未好, 星期六同朋友講完二個鐘電話之後仲失聲, 依家好 WING 呀.
原帖由 klam 於 09-5-18 17:06 發表 我都病左好耐啦, 上個禮拜睇埋中e, 都好似差吾多.... 我呢幾日都好down....我發現我吾適應"xxxx"... 唔係好明喎? 你wing?仲吾走....?返屋企休息下先啦....小心一陣攪到+埋發燒, 就大件事喇..(要隔離呀! ), 今 ...
原帖由 klam 於 09-5-22 15:51 發表 今日超級busy~ 個講座....我都有興趣, 但要睇12既星期6班, 夾夾時間先知去吾去得~
原帖由 cl76215 於 09-5-22 17:07 發表 我都係咁啱得嗰個星期六唔洗返工, 個topic又有興趣先去咋.
原帖由 klam 於 09-5-22 17:19 發表 係喎, 你清左(還番D) short week俾人嗱? 都估吾到會連續有學校活動~
積分: 7703
原帖由 cl76215 於 09-5-25 17:10 發表 你會揀邊一日去觀課呀? (8-11/5)
原帖由 tantaub 於 09-5-26 10:50 發表 你地報左未呀? 好爆架.. 舊年經驗, 收到通告第二日既放學時間, (熱門既日子~有外籍老師上堂)full晒mouth:mouth:" /> 無外語o個日都得返一兩個位咋..
原帖由 klam 於 09-5-26 17:25 發表 今朝交左回條喇, 我報wed, 吾知幾時會知有冇位呢?
原帖由 klam 於 09-6-2 16:11 發表 聽日....我吾知趕吾趕得切, 參加"親子圖工班"呢? 你地去吾去呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy