跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


961#
發表於 09-5-10 10:18 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-5-10 00:02 發表
12今日既表現, 真係醜怪.. mouth:
仲攪到海晴,都周身吾自在....真係吾好意思

晏晝去街, 佢又勁唱喎, 我同佢一齊唱,佢就吾準我唱,要自己唱.......................

今日咁多個活動, ...


邊個係12? 我都仲未認得N1小朋友 (嬰園過嚟嘅除外~)



            


大宅

積分: 4455


962#
發表於 09-5-11 09:03 |只看該作者
有冇人要A+ 4號 coupon?

>>>>> 已送出

[ 本帖最後由 tokyogirl 於 09-5-11 12:22 編輯 ]


大宅

積分: 1455


963#
發表於 09-5-11 12:53 |只看該作者
愛美麗MA,
你地最近點呀?有冇去動植物公園玩?我地尋日都去完...
愛美麗好似肥左喎!~

原帖由 tokyogirl 於 09-5-11 09:03 發表
有冇人要A+ 4號 coupon?

>>>>> 已送出


大宅

積分: 1455


964#
發表於 09-5-13 13:00 |只看該作者
吾知攪乜, 12連續2日瀨尿(响學校) 晚晚洗被洗到暈~


原帖由 cl76215 於 09-5-7 23:39 發表
大家都未瞓喎, 啱啱先攪掂架的士, 我做勞作真係無咩天份!

坐前面嘅側面佢都見到你架, 係咪要"呢"入人群當中先最安全? 但唔係我哋10點同小朋友一齊去到學校咩, 佢一齊都會跟住我, 我點"賣甩"去喎!

...


大宅

積分: 1455


965#
發表於 09-5-14 12:38 |只看該作者
希ma,
你公司電腦壞左?
幾日吾見你嘅?


男爵府

積分: 5465


966#
發表於 09-5-18 13:48 |只看該作者
旅行玩得開心嘛? 唉! 我由上星期三開始病到依家都未好, 星期六同朋友講完二個鐘電話之後仲失聲, 依家好 WING 呀.

原帖由 klam 於 09-5-14 12:38 發表
希ma,
你公司電腦壞左?
幾日吾見你嘅?


大宅

積分: 1455


967#
發表於 09-5-18 17:06 |只看該作者
我都病左好耐啦, 上個禮拜睇埋中e, 都好似差吾多....
我呢幾日都好down....我發現我吾適應"xxxx"...

你wing?仲吾走....?返屋企休息下先啦....小心一陣攪到+埋發燒, 就大件事喇..(要隔離呀! ), 今日office先出左通告:如有疑似H1N1, 需要隔離者, 要得到XX署E生發出既E生紙, 先可以放取病假~

原帖由 cl76215 於 09-5-18 13:48 發表
旅行玩得開心嘛? 唉! 我由上星期三開始病到依家都未好, 星期六同朋友講完二個鐘電話之後仲失聲, 依家好 WING 呀.


男爵府

積分: 5465


968#
發表於 09-5-18 17:29 |只看該作者
D同事直頭當左我係豬流感, 同我講嘢都隔成尺遠. 諗住聽朝再係咁先請假喇. 收工!

原帖由 klam 於 09-5-18 17:06 發表
我都病左好耐啦, 上個禮拜睇埋中e, 都好似差吾多....
我呢幾日都好down....我發現我吾適應"xxxx"... 唔係好明喎?

你wing?仲吾走....?返屋企休息下先啦....小心一陣攪到+埋發燒, 就大件事喇..(要隔離呀! ), 今 ...


男爵府

積分: 5465


969#
發表於 09-5-21 14:04 |只看該作者

回覆 1# cl76215 的文章

會唔會去6月6日個講座, 我報左啦.


大宅

積分: 1455


970#
發表於 09-5-22 15:51 |只看該作者
今日超級busy~
個講座....我都有興趣, 但要睇12既星期6班, 夾夾時間先知去吾去得~


男爵府

積分: 5465


971#
發表於 09-5-22 17:07 |只看該作者
我都係咁啱得嗰個星期六唔洗返工, 個topic又有興趣先去咋.

原帖由 klam 於 09-5-22 15:51 發表
今日超級busy~
個講座....我都有興趣, 但要睇12既星期6班, 夾夾時間先知去吾去得~


大宅

積分: 1455


972#
發表於 09-5-22 17:19 |只看該作者
係喎, 你清左(還番D) short week俾人嗱?

都估吾到會連續有學校活動~

原帖由 cl76215 於 09-5-22 17:07 發表
我都係咁啱得嗰個星期六唔洗返工, 個topic又有興趣先去咋.


男爵府

積分: 5465


973#
發表於 09-5-22 22:45 |只看該作者
聽日先還第一次債, 跟住仲有二次, 都仲未計自己應該要返嗰D. 我寧願佢扣我人工, 我都勁唔想返星期六呀.

原帖由 klam 於 09-5-22 17:19 發表
係喎, 你清左(還番D) short week俾人嗱?

都估吾到會連續有學校活動~


男爵府

積分: 5465


974#
發表於 09-5-25 17:10 |只看該作者

回覆 2# klam 的文章

你會揀邊一日去觀課呀? (8-11/5)


男爵府

積分: 7703


975#
發表於 09-5-26 10:50 |只看該作者
你地報左未呀? 好爆架.. 舊年經驗, 收到通告第二日既放學時間, (熱門既日子~有外籍老師上堂)full晒mouth: 無外語o個日都得返一兩個位咋..

原帖由 cl76215 於 09-5-25 17:10 發表
你會揀邊一日去觀課呀? (8-11/5)
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


976#
發表於 09-5-26 14:46 |只看該作者
我報左8號呀! 我尋晚即刻填左今朝叫62幫我交, 希望有位喇, 比你提一提星期一&三有Mrs brown喎.

原帖由 tantaub 於 09-5-26 10:50 發表
你地報左未呀? 好爆架.. 舊年經驗, 收到通告第二日既放學時間, (熱門既日子~有外籍老師上堂)full晒mouth:mouth:" /> 無外語o個日都得返一兩個位咋..


大宅

積分: 1455


977#
發表於 09-5-26 17:25 |只看該作者
今朝交左回條喇, 我報wed, 吾知幾時會知有冇位呢?

原帖由 tantaub 於 09-5-26 10:50 發表
你地報左未呀? 好爆架.. 舊年經驗, 收到通告第二日既放學時間, (熱門既日子~有外籍老師上堂)full晒mouth:mouth:" /> 無外語o個日都得返一兩個位咋..


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


978#
發表於 09-5-27 20:30 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-5-26 17:25 發表
今朝交左回條喇, 我報wed, 吾知幾時會知有冇位呢?



我放學見到張list, 星期一 & 星期三已經full晒!
我掹車邊報咗星期四
(不過12媽你係有位嘅~)
            


大宅

積分: 1455


979#
發表於 09-6-2 16:11 |只看該作者
聽日....我吾知趕吾趕得切, 參加"親子圖工班"呢?
你地去吾去呀?


男爵府

積分: 5465


980#
發表於 09-6-2 17:22 |只看該作者
我尋日請左病假, 聽日都唔知去唔去好!
原帖由 klam 於 09-6-2 16:11 發表
聽日....我吾知趕吾趕得切, 參加"親子圖工班"呢?
你地去吾去呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo