立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75475
原文章由 goodday228 於 08-11-26 17:04 發表 呢套有D印象, 不過我都無睇! 最近期都係一公升眼淚咋 喊到CC下
原文章由 laamling 於 08-11-27 10:28 發表 早熟我都覺得係一套唔錯既戲~~~
原文章由 laamling 於 08-11-27 10:34 發表 諗都諗到有人會嘈啦, 14 歲就生 BB 喎, 响而家既所謂保護小朋友既家長心目中, 咁仲得了, 容乜易我啲仔女都好似佢咁架~~~ 點解 lee 啲人成日都將所有既責任都推晒响人地到, 而自己就唔會想下要點樣教導下啲仔女~~~
原文章由 laamling 於 08-11-27 10:44 發表 J2 係無線既高清台其中一個台, 話時話睇廣告 lee 個台又好似幾多嘢睇咁喎, 但我仲未有高清~~~
原文章由 laamling 於 08-11-27 10:57 發表 都唔係架, 但我成日都諗, 我講出黎佢地都幫我唔到架啦, 可能仲會另到人地唔開心, 咁就冇謂喇~~~
原文章由 goodday228 於 08-11-27 11:13 發表 乜阿楊桃玩失蹤呀? 我地洗唔洗逐版post尋人啟示呀
原文章由 laamling 於 08-11-27 11:18 發表 你咁做因住比人 block 你呀~~~ 係喎, 都好多日唔見左佢既蹤影喇喎, 係咪佢好似你咁, lee 排冇"空"呀~~~
原文章由 goodday228 於 08-11-27 12:23 發表 禾仲未執d衫出黎呀, 真係唔迫到埋身都唔做
原文章由 goodday228 於 08-11-27 15:56 發表 我有咩開心唔開心都鍾意講架, 講左個人c服好多架, 樣樣都擺係心度, 真係屈c喎 ~
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:36 發表 家下真係好方便, 就算無錄影機都可以download番黎睇, BT真係偉大既發明呀
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:48 發表 禾好感性的
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:57 發表 貢 ... 貢 樹實好多日唔見佢嘛 , 擔心C
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:58 發表 好緊張, 我終於5千分, 係咪升級呢
原文章由 goodday228 於 08-11-27 17:15 發表 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1886247&extra=page%3D2&page=1 你地有無睇呢單新聞? 真係好sad, d仔女都咁大咯, 係要捨得落手既
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:08 發表 其實佢真係咁鐘意做白人呀, 還是佢好似傳聞咁講真係有病呢~~~
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:15 發表 有邊個媽咪唔鐘意架, 只係有冇既問題~~~
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:21 發表 我諗佢最快都要出年年尾, 你諗下, 佢而家拍緊劇, 拍完都要休息下啦, 之後先諗 show 既內容, 咁諗得黎仲唔年尾, 最好就係出住隻"大鑊"比我地止住癮先~~~ ...
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:23 發表 細細聲講, 唔好話比人知呀, 我部腦係冇BT架, 係咪好 out 呢~~~
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:26 發表 咁你有冇睇果套電影, 好似係叫柴犬的故事呀, 阿囡睇到喊到一句句, 我話洗鬼喊咩, 隻狗又唔洗 C~~~
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:30 發表 喂~~~楊桃, 你好蒲頭喇, 唔係我地就出通緝令架喇~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy