影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   35


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


961#
發表於 18-5-15 10:38 |只看該作者
olkan 發表於 18-5-15 10:31
應該未知,俊都自把自為話帶真兒去
點解佢兩個都咁架


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


962#
發表於 18-5-15 11:11 |只看該作者
olkan 發表於 18-5-15 10:31
應該未知,俊都自把自為話帶真兒去

我印象中都係未知,我以為搞錯咗


公爵府

積分: 25508


963#
發表於 18-5-15 11:24 |只看該作者

回覆樓主

兩個都係自把自為,冇話比對方知就做決定

呢兩集悶到呢我要分好多次先睇晒

終於捱到今星期大結局喇,我覺得自己好犯賤


公爵府

積分: 25508


964#
發表於 18-5-15 11:39 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-15 09:53
你跟播4套都好勁喎我尋晚發現原來myTV super有武法律師,呢套諗緊開唔開,計埋果套suits同期都有2套 ...

我剛預備睇,my TV super有真係正

有繁體字又唔駛駁落電視睇


禁止訪問

積分: 211


965#
發表於 18-5-15 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


966#
發表於 18-5-15 12:31 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-15 11:39
我剛預備睇,my TV super有真係正

有繁體字又唔駛駁落電視睇

而家myTV super都好快架,又有得download,搭正7點就有最新一集,download完就可以返工坐車睇


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


967#
發表於 18-5-15 12:32 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-15 11:24
兩個都係自把自為,冇話比對方知就做決定

呢兩集悶到呢我要分好多次先睇晒

我覺得13集最悶,14集好返小小


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


968#
發表於 18-5-15 12:35 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-5-15 10:38
點解佢兩個都咁架

如果我係真兒,我唔介意俊熙揸主意去美國,因為呢個男人跟得過


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


969#
發表於 18-5-15 23:14 |只看該作者

回覆樓主:

瞓咗2集跳咗船了。


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


970#
發表於 18-5-16 08:35 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-15 11:24
兩個都係自把自為,冇話比對方知就做決定

呢兩集悶到呢我要分好多次先睇晒

雖然邊睇邊鬧劇都唔少,但今次我極認同係犯賤


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


971#
發表於 18-5-16 09:24 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-15 11:24
兩個都係自把自為,冇話比對方知就做決定

呢兩集悶到呢我要分好多次先睇晒

見到講犯賤我覺得好攪笑,重乜要難為自己
我實在頂唔住一早跳左!


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


972#
發表於 18-5-16 09:25 |只看該作者
竹兒 發表於 18-5-16 08:35
雖然邊睇邊鬧劇都唔少,但今次我極認同係犯賤

師主難為你喇


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


973#
發表於 18-5-16 09:26 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-15 12:35
如果我係真兒,我唔介意俊熙揸主意去美國,因為呢個男人跟得過
...

你中男主毒實在太深喇


公爵府

積分: 25508


974#
發表於 18-5-16 10:22 |只看該作者
stella816 發表於 18-5-16 09:24
見到講犯賤我覺得好攪笑,重乜要難為自己
我實在頂唔住一早跳左!
...

都睇到E14,點都頂埋佢

我又好長氣講,經歷傲慢嘅洗禮,已經百毒不侵


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


975#
發表於 18-5-16 10:57 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-16 10:22
都睇到E14,點都頂埋佢

我又好長氣講,經歷傲慢嘅洗禮,已經百毒不侵



水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


976#
發表於 18-5-16 12:14 |只看該作者
stella816 發表於 18-5-16 09:25
師主難為你喇

要跳就一早跳咗,冇理由去到尾先走嚟跳,我今次好有體育精神


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


977#
發表於 18-5-16 12:18 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-16 10:22
都睇到E14,點都頂埋佢

我又好長氣講,經歷傲慢嘅洗禮,已經百毒不侵

我覺得傲慢好d喎


公爵府

積分: 25508


978#
發表於 18-5-16 12:33 |只看該作者
竹兒 發表於 18-5-16 12:18
我覺得傲慢好d喎

呢套係衰沉悶拖拉、畫面暗黃,但起碼主旨明確。傲慢十集以後,編劇完全亂晒籠、蕩失路,佢自己都唔知點埋尾

响我心目中,傲慢係爛劇指標


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


979#
發表於 18-5-16 12:37 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-16 12:33
呢套係衰沉悶拖拉、畫面暗黃,但起碼主旨明確。傲慢十集以後,編劇完全亂晒籠、蕩失路,佢自己都唔知點埋 ...

自從睇過missing 9, 我覺得傲慢算係咁,起碼頭10集好睇先

吃飯姐姐真係太慢節奏,其實而家嬲真兒相睇同講分手囉,仲有俊熙又冇問姐姐就諗住帶佢去美國,好似都唔溝通咁嘅


公爵府

積分: 25508


980#
發表於 18-5-16 12:43 |只看該作者
竹兒 發表於 18-5-16 12:37
自從睇過missing 9, 我覺得傲慢算係咁,起碼頭10集好睇先

吃飯姐姐真係太慢節奏,其實而家嬲真兒相睇同講 ...

我知你地勁閙missing 9,所以醒水冇開

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo