跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


961#
發表於 09-4-27 13:54 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:49 發表
咁ok喎, 最主要係佢可以上門睇症麻

係呀~最重要係如果99真係唔識..
佢都可以跟住張餐單去整..
又唔洗我開聲講,教佢點做喎~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


962#
發表於 09-4-27 13:55 |只看該作者
我唔傾住o剌~
要搞呀仔瞓覺...一陣再傾..


伯爵府

積分: 18922


963#
發表於 09-4-27 13:55 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:53 PM 發表

我99佢識煮野食..
不過...坐月時要注意o的乜..
唔食得乜..又或者應該補o的乜..
佢就應該唔係好識...

我一胎..佢竟然煲o左一大煲蔘湯比我飲..
個份量係=5-6個人的..
如果佢識,就唔會咁煲啦...係咪?! ...


不過都係架, 老一輩以為好野就一定補, 我一生完第二日, 我99煲左d豬潤水比我飲, 之後我話我餵人奶, 唔食得豬潤, 會收奶....之後佢都嚇一嚇, 即刻叫我唔好飲....


子爵府

積分: 10674


964#
發表於 09-4-27 13:56 |只看該作者
我唔買湯包煲架, 因為我覺得唔抵囉, 買新鮮or自己執嘅料平d又靚d

你d湯包係有咩料架, 試下自己去執丫, 價錢﹠質地同湯包差好遠架
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:52 發表


東方紅咋....我都唔知仲有邊d好~


伯爵府

積分: 18922


965#
發表於 09-4-27 13:56 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:54 PM 發表
佢聽到你咁叫老公麻, 你下次咪叫老公做honey添呀, 佢跟住你叫呀



係呀, 真係好攪笑, 佢仲要係無啦啦彈句老公出黎~ 之後我成日叫wallace錫爸爸嘛, 我話你錫老公丫, 佢又真係走去錫...真係好好笑~


伯爵府

積分: 18922


966#
發表於 09-4-27 13:57 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:56 PM 發表
我唔買湯包煲架, 因為我覺得唔抵囉, 買新鮮or自己執嘅料平d又靚d

你d湯包係有咩料架, 試下自己去執丫, 價錢﹠質地同湯包差好遠架



又係喎, 如果自己去執, 可能可以分幾次煲....等我去試下先~


伯爵府

積分: 18922


967#
發表於 09-4-27 13:58 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:55 PM 發表
我唔傾住o剌~
要搞呀仔瞓覺...一陣再傾..




子爵府

積分: 10674


968#
發表於 09-4-27 13:59 |只看該作者
參湯飲得, 但係唔係一開始就飲, 要清左惡露先飲得~~~~~

唔緊要喇, 呢次佢知道架啦~~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:53 發表

我99佢識煮野食..
不過...坐月時要注意o的乜..
唔食得乜..又或者應該補o的乜..
佢就應該唔係好識...

我一胎..佢竟然煲o左一大煲蔘湯比我飲..
個份量係=5-6個人的..
如果佢識,就唔會咁煲啦...係咪?! ...


子爵府

積分: 10674


969#
發表於 09-4-27 13:59 |只看該作者
ok, 88
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:55 發表
我唔傾住o剌~
要搞呀仔瞓覺...一陣再傾..


子爵府

積分: 10674


970#
發表於 09-4-27 14:00 |只看該作者
你下次同佢講 ‘你去錫honey丫‘ 睇下佢識唔識
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:56 發表



係呀, 真係好攪笑, 佢仲要係無啦啦彈句老公出黎~ 之後我成日叫wallace錫爸爸嘛, 我話你錫老公丫, 佢又真係走去錫...真係好好笑~


伯爵府

積分: 18922


971#
發表於 09-4-27 14:00 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:59 PM 發表
參湯飲得, 但係唔係一開始就飲, 要清左惡露先飲得~~~~~

唔緊要喇, 呢次佢知道架啦~~~~~



我覺得好多野都要清左惡露先飲得都幾煩....未清好似咩都唔補得咁!


伯爵府

積分: 18922


972#
發表於 09-4-27 14:01 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:00 PM 發表
你下次同佢講 ‘你去錫honey丫‘ 睇下佢識唔識


我都無叫我老公做honey....哈哈~ 我諗要叫左一排先, 佢就知honey就係爸爸~


子爵府

積分: 10674


973#
發表於 09-4-27 14:01 |只看該作者
係架, 差好遠架

我記得你提過你老公鍾意飲雞湯, 你會落d咩去㷛架?
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:57 發表



又係喎, 如果自己去執, 可能可以分幾次煲....等我去試下先~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


974#
發表於 09-4-27 14:02 |只看該作者
搞惦~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


975#
發表於 09-4-27 14:04 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:01 發表
我都無叫我老公做honey....哈哈~ 我諗要叫左一排先, 佢就知honey就係爸爸~

我個仔間唔中都會彈一句,
叫爸爸做老公,
跟住我地就會同佢講清楚..
老公係媽咪叫o既...皓皓唔可以叫爸爸做老公的..
之後佢明白...
就冇再咁叫..
不過..有時佢聽到我嗌老公..佢又笑住跟住講..


子爵府

積分: 10674


976#
發表於 09-4-27 14:04 |只看該作者
係架, 有d野係惡露前都可以食架, 但係未清前食緊果d都補架, 例如:雞, 都好補架, 我見我阿嫂果時一日食兩隻添, 幾勁呀
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:00 發表



我覺得好多野都要清左惡露先飲得都幾煩....未清好似咩都唔補得咁!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


977#
發表於 09-4-27 14:05 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:00 發表
我覺得好多野都要清左惡露先飲得都幾煩....未清好似咩都唔補得咁!

我呀嫂教我...生完食多o的木耳喎~
可以快o的清晒o的惡露..


子爵府

積分: 10674


978#
發表於 09-4-27 14:05 |只看該作者
咁快?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:02 發表
搞惦~


伯爵府

積分: 18922


979#
發表於 09-4-27 14:06 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:01 PM 發表
係架, 差好遠架

我記得你提過你老公鍾意飲雞湯, 你會落d咩去㷛架?



我用湯包架咋...我都好少煲雞湯, 耐唔耐一次...因為都唔知煲咩料


伯爵府

積分: 18922


980#
發表於 09-4-27 14:07 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:02 PM 發表
搞惦~


咁快既~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo