立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:49 發表 咁ok喎, 最主要係佢可以上門睇症麻
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:53 PM 發表 我99佢識煮野食.. 不過...坐月時要注意o的乜.. 唔食得乜..又或者應該補o的乜.. 佢就應該唔係好識... 我一胎..佢竟然煲o左一大煲蔘湯比我飲.. 個份量係=5-6個人的.. 如果佢識,就唔會咁煲啦...係咪?! ...
子爵府
積分: 10674
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:52 發表 東方紅咋....我都唔知仲有邊d好~
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:54 PM 發表 佢聽到你咁叫老公麻, 你下次咪叫老公做honey添呀, 佢跟住你叫呀
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:56 PM 發表 我唔買湯包煲架, 因為我覺得唔抵囉, 買新鮮or自己執嘅料平d又靚d 你d湯包係有咩料架, 試下自己去執丫, 價錢﹠質地同湯包差好遠架
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:55 PM 發表 我唔傾住o剌~ 要搞呀仔瞓覺...一陣再傾..
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:53 發表 我99佢識煮野食.. 不過...坐月時要注意o的乜.. 唔食得乜..又或者應該補o的乜.. 佢就應該唔係好識... 我一胎..佢竟然煲o左一大煲蔘湯比我飲.. 個份量係=5-6個人的.. 如果佢識,就唔會咁煲啦...係咪?! ...
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:55 發表 我唔傾住o剌~ 要搞呀仔瞓覺...一陣再傾..
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:56 發表 係呀, 真係好攪笑, 佢仲要係無啦啦彈句老公出黎~ 之後我成日叫wallace錫爸爸嘛, 我話你錫老公丫, 佢又真係走去錫...真係好好笑~
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:59 PM 發表 參湯飲得, 但係唔係一開始就飲, 要清左惡露先飲得~~~~~ 唔緊要喇, 呢次佢知道架啦~~~~~
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:00 PM 發表 你下次同佢講 ‘你去錫honey丫‘ 睇下佢識唔識
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:57 發表 又係喎, 如果自己去執, 可能可以分幾次煲....等我去試下先~
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:01 發表 我都無叫我老公做honey....哈哈~ 我諗要叫左一排先, 佢就知honey就係爸爸~
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:00 發表 我覺得好多野都要清左惡露先飲得都幾煩....未清好似咩都唔補得咁!
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:02 發表 搞惦~
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:01 PM 發表 係架, 差好遠架 我記得你提過你老公鍾意飲雞湯, 你會落d咩去㷛架?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:02 PM 發表 搞惦~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy