立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 55493
原帖由 webjen 於 10-2-16 10:42 發表 是日赤口,小心開片
子爵府
積分: 14365
原帖由 hehalady 於 10-2-14 23:31 發表 真心同妳講句: 講多無謂 ...... 速搒唔好兩頭望
原帖由 hehalady 於 10-2-16 16:32 發表 (.) (.) 契女要向妳致敬 正所謂,好天打埋落雨斧頭 .... 20 零蚊隻雞用嚟一雞兩吃係明智之舉 ..... 契女今日比人斬到血肉橫飛 ..... 買幾個節瓜用嚟煲湯 gi ma ...... 你哋估吓要幾多 ...
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-16 18:31 發表 $30 我今日見有人買一斤白菜心要$28....但個檔野都生意興隆mouth:mouth:" />
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-16 18:30 發表 我屋企真係有呢個習慣, 年紀大嘅(當然係結咗婚個D)就一定要派利是比年紀細過佢個D--->不論結咗婚未, 總之做大嘅就一定要派比D細嘅....跟返我地條列, 邊個大嘅就通派囉~~~ ...
珍珠宮
積分: 42615
原帖由 hehalady 於 10-2-16 16:22 發表 唔該晒亞有心人幫我收餸 and 煮埋野 波屎有奶油相信係亨利所為
原帖由 JENNYSKY 於 10-2-8 17:18 發表 佢今年會唔會派利是比你地呢~
原帖由 kitwong 於 10-2-8 17:13 發表 我初二同華仔團拜
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-16 22:13 發表 咁就梗係我啦,妳仲好講,整瓜咗妳契媽台電腦
積分: 48513
原帖由 hehalady 於 10-2-16 01:59 發表 妳屋企附近有無鹵味檔呀?如果無嘅 ..... 等娜媽挑選 d 肥膩 d 嘅比妳吔吖
原帖由 hehalady 於 10-2-13 09:17 發表 (.) (.) 快 d 開 YM or MSN .... 有野 send 比妳 ..... 快!
原帖由 2jmama 於 10-2-13 12:54 發表 牛年將過虎年到 回顧整年唔多好 希望隨著09年 惡運一齊同離去 祈求新一年來臨 祝各大小瘋人們 身體健康好重要 早睡早起身體好 作息定時心情靚 工作順利無煩惱 老板同事互合作 公司賺到加人工 花紅雙糧有仲好 準時放 ...
原帖由 hehalady 於 10-2-13 21:53 發表 就係無得經 ..... 所以先係酸嘅 :tongue: :tongue: :tongue:
原帖由 小草 於 10-2-14 00:13 發表 呻啦呻啦,呻完開開心心過年:) ,最緊要一哥企喺你果邊,有咩就叫佢同 lo mo 傾掂佢~
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-14 00:17 發表 呻完舒服哂!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy