在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7748

醒目開學勳章 畀面勳章


961#
發表於 11-7-15 06:57 |只看該作者
coffeemate 發表於 11-7-14 22:34
我去瞓旺咗你屋企即係好似阿pan去做旺屋,踩旺地。

早晨呀! 咁真係唔該晒喎! 好在你果晚大汗細汗都肯踩上黎, 如果唔係就走寶囉


子爵府

積分: 14746


962#
發表於 11-7-15 07:05 |只看該作者
coffeemate 發表於 11-7-14 22:35
佢就享受,我就忍受

早呀米, 都忍左幾廿年, 應該慣喇!


水晶宮

積分: 70860


963#
發表於 11-7-15 08:11 |只看該作者
panada88 發表於 11-7-15 07:05
早呀米, 都忍左幾廿年, 應該慣喇!

早呀,呢個星期佢24小時孖住我,好冇自由,今朝佢出左門覆診,我至可以早d做自己野。
我要瞓八個鐘


伯爵府

積分: 15064

畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


964#
發表於 11-7-15 08:36 |只看該作者
早晨, 落雨天


伯爵府

積分: 15064

畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


965#
發表於 11-7-15 08:37 |只看該作者
coffeemate 發表於 11-7-15 08:11
早呀,呢個星期佢24小時孖住我,好冇自由,今朝佢出左門覆診,我至可以早d做自己野。 ...

早呀, 米, 你家有兩對孖公仔


伯爵府

積分: 15064

畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


966#
發表於 11-7-15 08:49 |只看該作者
尋日行到腳斷咁滯, 由尖東行去海運, 行埋中港城, 過埋新港, 食野, 行左去柯士甸道, 終於行路回家. 好在微微雨, 不過大雨都係一家冇遮.

d男既狂買, 兩仔爺買左八件t, 一條皮帶, 阿女只買左一條牛仔褲, 我零.

其實阿仔之前已購4條牛仔褲, 8件t, 波鞋, 手機套, 真係好平, 廿蚊, 同加國一樣銀碼

仲有兩星期, 有排行


水晶宮

積分: 70860


967#
發表於 11-7-15 09:30 |只看該作者
Calgary 發表於 11-7-15 08:36
早晨, 落雨天

你返左來之後都唔算熱,真好彩。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


968#
發表於 11-7-15 09:36 |只看該作者
Calgary 發表於 11-7-15 08:37
早呀, 米, 你家有兩對孖公仔

果孖野明天去台北hea幾日,唔使服侍數天都好,
不過今早隻佬話放多兩日至返工,唉,原本諗住星期一,二,我又可以玩孤獨,
而家無行啦,又係做貼身女僕,星期三果孖野又係屋企磨爛牀。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


969#
發表於 11-7-15 09:37 |只看該作者
Calgary 發表於 11-7-15 08:49
尋日行到腳斷咁滯, 由尖東行去海運, 行埋中港城, 過埋新港, 食野, 行左去柯士甸道, 終於行路回家. 好在微微 ...

中意又岩咪買多d囉,溝淡張機票都好吖。
我要瞓八個鐘


子爵府

積分: 10891

畀面勳章


970#
發表於 11-7-15 11:38 |只看該作者
本帖最後由 CCWAH 於 11-7-15 11:49 編輯
redpocket 發表於 11-7-14 13:43
咁你有冇瞓到 ? 你個你乜野軟件? 我有興趣想知

我咪係瞓到發埋夢嗰個囉...
返到公司, 呀姐第一句就問我有無瞓覺...佢上次去都係咁樣..


軟件係: MasterSoft (MAS)-Account


子爵府

積分: 10891

畀面勳章


971#
發表於 11-7-15 11:51 |只看該作者
Calgary 發表於 11-7-15 08:49
尋日行到腳斷咁滯, 由尖東行去海運, 行埋中港城, 過埋新港, 食野, 行左去柯士甸道, 終於行路回家. 好在微微 ...

好大收穫呀....


男爵府

積分: 9223


972#
發表於 11-7-15 12:38 |只看該作者
今朝出去食早餐, H&M買衫, 萬0購物, 滿載而歸

小雨點+微風送爽, 坐响度嗰個好舒服


男爵府

積分: 9223


973#
發表於 11-7-15 12:42 |只看該作者
coffeemate 發表於 11-7-15 09:36
果孖野明天去台北hea幾日,唔使服侍數天都好,
不過今早隻佬話放多兩日至返工,唉,原本諗住星期一,二, ...
早知送多佢幾日酒店, 等佢地留多幾日, 你咪唔使做得咁辛苦. 你重有冇請鐘點幫忙?


男爵府

積分: 9223


974#
發表於 11-7-15 12:50 |只看該作者
Calgary 發表於 11-7-15 08:49
尋日行到腳斷咁滯, 由尖東行去海運, 行埋中港城, 過埋新港, 食野, 行左去柯士甸道, 終於行路回家. 好在微微 ...
有冇去配眼鏡?呢樣都平外地好多. 卡仔買左幾多對波鞋?卡女有冇買踼足球既鞋?


子爵府

積分: 10891

畀面勳章


975#
發表於 11-7-15 12:57 |只看該作者
redpocket 發表於 11-7-15 12:38
今朝出去食早餐, H&M買衫, 萬0購物, 滿載而歸

小雨點+微風送爽, 坐响度嗰個好舒服 ...

哦...工人姐姐推你出去.


男爵府

積分: 9223


976#
發表於 11-7-15 12:58 |只看該作者
coffeemate 發表於 11-7-14 16:11
留返哂蠢果批大胞係度做幸福女人唔好太精明
冇辦法,D精明硬朗形象太鮮明, 而家冇得扮番轉頭.

HONEY甚至坐到蹺起對二郎腿做大爺, 都漠視我正正企响佢前面既我, 直至我鬧鬼佢唔起身讓坐, 佢至醒起我做左手術, 拿拿林起身.



子爵府

積分: 10891

畀面勳章


977#
發表於 11-7-15 12:59 |只看該作者
redpocket 發表於 11-7-15 12:42
早知送多佢幾日酒店, 等佢地留多幾日, 你咪唔使做得咁辛苦. 你重有冇請鐘點幫忙?
...

我估米米都想咁做, 不過呀米小姐無假, 係喇係喇, 我估係咁喇.


男爵府

積分: 9223


978#
發表於 11-7-15 13:00 |只看該作者
CCWAH 發表於 11-7-15 12:57
哦...工人姐姐推你出去.
no la....係同小三出去.....oh....no no no 係小三帶我出去


子爵府

積分: 10891

畀面勳章


979#
發表於 11-7-15 17:21 |只看該作者
redpocket 發表於 11-7-15 13:00
no la....係同小三出去.....oh....no no no 係小三帶我出去


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


980#
發表於 11-7-15 21:43 |只看該作者
redpocket 發表於 11-7-14 19:26
我第一次被麻咋. 所以重有D小聰明

你個鼻乜事幹?
鼻隔發大, 即係兩鼻孔中間地方發大, 而家食藥同噴鼻, 希望唔劏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo