想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10404


961#
發表於 11-8-10 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-10+發表一日

原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表
其實胸漲痛應該對中唔中冇關係,對嗎?
唔係嫁,有d jm講過,bingo嘅話們胸都會脹痛嫁!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


962#
發表於 11-8-10 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-10+發表

原帖由 K.K.NG 於 11-08-10 發表
唔係嫁,有d jm講過,bingo嘅話們胸都會脹痛嫁!
但我平時m前4,5日就漲痛,今次就紅d深線後7日(高溫第4日)脹痛到而家,有時好似俾針吉咁。




大宅

積分: 3315


963#
發表於 11-8-11 07:39 |只看該作者
今日d-13, 仍然高溫, 不過紅d都係白雪雪, 呢幾晚好早4點幾5點就醒左, 聽日cycle 31會完, 就快派彩~~~


男爵府

積分: 6375


964#
發表於 11-8-11 07:55 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我今早36.6....... 我等多幾日都會知結果





子爵府

積分: 10404


965#
發表於 11-8-11 07:58 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

Cruby , Siuangel1,唔好緊張,平常心去等派彩,好快就知!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


966#
發表於 11-8-11 08:54 |只看該作者

引用:Cruby+,+Siuangel1,唔好緊張,平常心去等派

原帖由 K.K.NG 於 11-08-11 發表
Cruby , Siuangel1,唔好緊張,平常心去等派彩,好快就知!
多謝你KK,我今個月已經唔緊張喇,有期望不過唔會失望喇!




男爵府

積分: 6375


967#
發表於 11-8-11 09:20 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-11 07:58
Cruby , Siuangel1,唔好緊張,平常心去等派彩,好快就知!

多谢, 呢个cycle已经少了好多感觉


子爵府

積分: 10404


968#
發表於 11-8-11 10:04 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

希望大家可以一齊過版!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


969#
發表於 11-8-11 10:22 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我諗而家冇嘢可以做到




子爵府

積分: 10404


970#
發表於 11-8-11 10:36 |只看該作者

引用:我諗而家冇嘢可以做到 +

原帖由 siuangel1 於 11-08-11 發表
我諗而家冇嘢可以做到
無嫁啦,等派彩呢段時間可以做嘅,就係早d瞓同放鬆心情囉!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


971#
發表於 11-8-11 10:42 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-11 10:22
我諗而家冇嘢可以做到
係! 無野可以做... 繼續食同瞓, 唔洗返工就好... 哈哈


大宅

積分: 3315


972#
發表於 11-8-11 11:05 |只看該作者
今朝無端端肚痾, 之後下腹同後下背就開始痛... 唉...個頭又痛, 條頸又痛...


男爵府

積分: 6375


973#
發表於 11-8-11 11:13 |只看該作者

引用:今朝無端端肚痾,+之後下腹同後下背就開始痛

原帖由 Cruby 於 11-08-11 發表
今朝無端端肚痾, 之後下腹同後下背就開始痛... 唉...個頭又痛, 條頸又痛...
哇,咁多地方痛!




男爵府

積分: 6375


974#
發表於 11-8-11 11:20 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我前日想病想病咁,你都知我平時冇1點都唔捨得瞓。呢幾日就11點已經想瞓




大宅

積分: 3315


975#
發表於 11-8-11 11:43 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-11 11:20
我前日想病想病咁,你都知我平時冇1點都唔捨得瞓。呢幾日就11點已經想瞓



...
早d瞓好... 早d瞓好...

肝臟每日夜晚11-1點要休息排毒, 你唔瞓覺等佢可以係休息狀態下, 排毒效果就唔好, 人就會比較攰, 皮膚都無咁好架!!!


大宅

積分: 3315


976#
發表於 11-8-11 11:50 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-11 11:13
哇,咁多地方痛!
係啦... 仲有喉嚨好似有d野銀住咁... 今日成個人好唔掂...


男爵府

積分: 6375


977#
發表於 11-8-11 11:58 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-11+11:13+哇

原帖由 Cruby 於 11-08-11 發表
係啦... 仲有喉嚨好似有d野銀住咁... 今日成個人好唔掂...
喉嚨痛好易發燒,小心身子呀




複式洋房

積分: 410


978#
發表於 11-8-11 12:57 |只看該作者
我今日 DAY 25 , 今朝溫度突然DROP低了很多, 跟住都試用一隻驗孕捧係經前五天都可以CHECK到, check了出來 ..很淡很淡的線...用心看才看到!!
我一向都要看中醫的...原先已經bk了今日看, 跟住話比中醫師聽, 佢話都未能作準的!! 但佢話照開安胎藥給我食 !!

希望能成功


複式洋房

積分: 447


979#
發表於 11-8-11 12:59 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今日m黎咗啦




大宅

積分: 3315


980#
發表於 11-8-11 13:47 |只看該作者
vsing 發表於 11-8-11 12:59
今日m黎咗啦
唔緊要啦, 再黎過!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo