想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


961#
發表於 11-7-28 14:41 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 14:37
點解咁快5wk, 你點計

排卵o個個星期係wk 2, 一路數到今個星期就係 wk 5, 唔知係咪咁計


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


962#
發表於 11-7-28 14:44 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 13:54
你返到公司啦??

等我下次去檢查時問下醫生先!!~~~

唔會, 到時去到就見到閃閃, 唔駛擔心咁耐,
最緊要你自己忍到咁耐呀!
而家去照係咩都無野睇, 得個long胎呀,
跟住又要係到擔心幾時先照到心跳呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


963#
發表於 11-7-28 14:46 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 14:41
排卵o個個星期係wk 2, 一路數到今個星期就係 wk 5, 唔知係咪咁計

如果你check 到個日係排卵後14日, 咁你加返2個星期, 即係4w羅!

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


964#
發表於 11-7-28 14:49 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 14:44
唔會, 到時去到就見到閃閃, 唔駛擔心咁耐,
最緊要你自己忍到咁耐呀!
而家去照係咩都無野睇, 得個long胎呀, ...

如果只係照到胎long, 我情願留返d錢遲d照多次~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


965#
發表於 11-7-28 14:50 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 14:46
如果你check 到個日係排卵後14日, 咁你加返2個星期, 即係4w羅!

我今日係排卵後19日啦, 即係就黎5wk囉???


大宅

積分: 1739


966#
發表於 11-7-28 14:51 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 14:32
嗯, 同你差唔多, 其實我自知心理未ready好, 但又怕就黎高齡, 所以唯有早幾個月開始試下..., 我相信當神跡 ...
其實都好難講話準備好未. 希望到時船到橋頭自然直啦!反而擔心係教既問題. 我不能 afford 到做 full time mom, 要屋企人幫手湊. 都幾驚會竉懷個小朋友.
不過依家試極都未有, 好似太早諗個問題...


大宅

積分: 1739


967#
發表於 11-7-28 14:52 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 14:39
我上個星期已經漲左啦!~~~但係冇特別痛, 鍊佢先有少少痛...
咁仲有冇特別感覺/ 唔舒服??


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


968#
發表於 11-7-28 14:56 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 14:52
咁仲有冇特別感覺/ 唔舒服??

臨check到之前, 成日腸胃唔舒服, 有一兩晚小腹痛, 痛醒左, 又成日胃痛, 食少少野都胃痛.....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


969#
發表於 11-7-28 15:00 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 14:50
我今日係排卵後19日啦, 即係就黎5wk囉???

差2日呀, 而家33 days
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


970#
發表於 11-7-28 15:01 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 14:49
如果只係照到胎long, 我情願留返d錢遲d照多次~~~

都係呀, 不過係睇你忍唔忍得啦,
我就忍得啦, 因為唔想太早擔心太多野呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


971#
發表於 11-7-28 15:01 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 15:00
差2日呀, 而家33 days

星期六就5 wk啦!!~~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


972#
發表於 11-7-28 15:02 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 15:01
都係呀, 不過係睇你忍唔忍得啦,
我就忍得啦, 因為唔想太早擔心太多野呀! ...

都忍得既, 都已經book左19/8囉~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


973#
發表於 11-7-28 15:02 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 14:51
其實都好難講話準備好未. 希望到時船到橋頭自然直啦!反而擔心係教既問題. 我不能 afford 到做 full time mo ...

我都叫係ready 好, 只係未ready 到有人睇亞b呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


974#
發表於 11-7-28 15:10 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 15:01
星期六就5 wk啦!!~~~~

我亞邊個星期六18w啦! 岩岩4半月
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


975#
發表於 11-7-28 15:11 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 15:02
都忍得既, 都已經book左19/8囉~

keep 住好心情,, 好快到呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


976#
發表於 11-7-28 15:12 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 15:10
我亞邊個星期六18w啦! 岩岩4半月

時間過得真係快啦!~~~~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


977#
發表於 11-7-28 15:34 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 15:12
時間過得真係快啦!~~~~

頭先食晒食碗河粉, 頂到而家, 我仲有2隻蛋白要食呀!
wayne 呀, 你可以一日食隻蛋白, 比多d蛋白質亞邊個呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 1739


978#
發表於 11-7-28 15:46 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 15:02
我都叫係ready 好, 只係未ready 到有人睇亞b呀!
屋企人會唔會幫手湊啊? 我見有同事冇屋企人幫人就放阿b去托兒所... 咁細個都幾慘啊....


大宅

積分: 1739


979#
發表於 11-7-28 15:47 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 14:56
臨check到之前, 成日腸胃唔舒服, 有一兩晚小腹痛, 痛醒左, 又成日胃痛, 食少少野都胃痛..... ...
真係人人唔同喎. 有人又話冇感覺, 有人又話分泌多左. 攪到我個個月都疑似有左...


大宅

積分: 1739


980#
發表於 11-7-28 15:49 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 15:01
星期六就5 wk啦!!~~~~
你地真係好用 W 黎計... 我仲計緊D... 今日 day7, 有排等...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo