想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7967


961#
發表於 11-8-11 13:57 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 12:52
個日出院,姑娘而經俾張紙我,話要約聽日返黎醫院CHECK黃,
係醫院CHECK就會抽血,跟住等兩個鐘就有結果,
如果 ...

係呀, 果時我出院第2日晨早8:45就帶佢去健康院CHECK, 果日SAT.
前一晚已經無得瞓,
MON又要再去,
真係累累累累累...


男爵府

積分: 7967


962#
發表於 11-8-11 13:59 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 13:01
咁係咪續次計錢?

C+一定係啦!!!


男爵府

積分: 7967


963#
發表於 11-8-11 14:00 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 13:12
嘩!仲要係醫院等驗血報告,坐月都坐得幾辛苦架wow!希望我bb唔會太黃啦!否則我去一次都幾倦! ...

係呀, 我開頭坐月坐得勁差,
如果BB無事就緊係好啦~~
有少少事, 真係喊喊喊...
驚到C !!!


男爵府

積分: 7967


964#
發表於 11-8-11 14:04 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 13:21
因為每次都有幾多人,
所以每次都要搞半日,
因為報告出左,仲要見醫生,

NO CHOICE !!!!!!!!!

我之後仲去醫院,
因為之前 BB FEVER ,,,
去急証室都2次...


我10幾年無黑眼圈, 頭個10幾日, 黑眼圈眼袋咩都出晒...


男爵府

積分: 7967


965#
發表於 11-8-11 14:08 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 13:45
如果係咁....
我寧願去C+到
開完刀仲要咁頻撲

如果到時真係要咁, 都無計....
唔通唔去咩,
仲有, 去C+一樣要等架, 不過快D囉!!
我都無諗過我會咁頻撲 ...




侯爵府

積分: 21177


966#
發表於 11-8-11 14:13 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 13:45
如果係咁....
我寧願去C+到
開完刀仲要咁頻撲

係bb黃先要搞咁多野,如果唔黃應該bb同媽媽都可以安心坐月。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


967#
發表於 11-8-11 14:17 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 13:38
唔好太擔心, 我BB都有類似,
之前佢都照左一日燈,
食奶食得好差, 食得少, 重得慢, 輕左,

唔好因為怕退黃退得慢而唔餵人奶,sasa餵到奶當然要餵啦!人奶好多抗體,bb健康好多,少d病咩都抵番曬。只係頭一個月餵得辛苦d,退得慢d。但長遠健康好有幫助!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


968#
發表於 11-8-11 14:17 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 13:41
係你先會信

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


969#
發表於 11-8-11 14:19 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 14:08
如果到時真係要咁, 都無計....
唔通唔去咩,
仲有, 去C+一樣要等架, 不過快D囉!!

好彩我屋企對面就有個兒科E生
唔洗咁頻撲


侯爵府

積分: 21177


970#
發表於 11-8-11 14:25 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 13:51
10同13價分別 ---- 13價全面D

咁打完4合1, 係咪唔洗打6合1 ---- 6合1都係全面
hunghung,

無話10價 or 4合1唔得,只係好似gangting講,13價 and 6合1全面d,但聽講年尾開始健康院有13價,你去問下健康院。
無得話去健康院打4合1,到私家補2合1架,因為唔係計數咁,無得話加4+2=6合1。4合1係一針,6合1係一針。無得拆散成2合1黎打架。

你上網睇下有咩plan可以join啦!或者只去健康院打針啦!其實大部份人都係係健康院打針,都一樣健健康康。只不過依加有全面d的針,大家都想cover多d,免得bb唔好彩中左d菌,到時麻煩。


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


971#
發表於 11-8-11 14:26 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 14:19
好彩我屋企對面就有個兒科E生
唔洗咁頻撲

如果你放心,可以交比家人帶bb去 check,但老實邊有媽媽放得心落,唔跟埋去,自己係屋企坐月呀!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7967


972#
發表於 11-8-11 14:33 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 14:17
唔好因為怕退黃退得慢而唔餵人奶,sasa餵到奶當然要餵啦!人奶好多抗體,bb健康好多,少d病咩都抵番曬。只 ...

到時未必有咁冷靜 ...




男爵府

積分: 7967


973#
發表於 11-8-11 14:34 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 14:19
好彩我屋企對面就有個兒科E生
唔洗咁頻撲

兒科E生會叫你返E院架...
佢地無儀器 CHECK


侯爵府

積分: 21177


974#
發表於 11-8-11 14:38 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 14:19
好彩我屋企對面就有個兒科E生
唔洗咁頻撲

屋企對面,真係方便好多,我去搵兒科e生,就好遠啦!好似依加咁去睇一次醫生,都好似去郊遊咁遠。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7967


975#
發表於 11-8-11 14:38 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 14:25
hunghung,

無話10價 or 4合1唔得,只係好似gangting講,13價 and 6合1全面d,但聽講年尾開始健康院有13價 ...

經過C6一大輪EXPLAIN之後, 我都明明地啦,
即係而家要先決定打4合1定6合1先, 再去打.

我一路諗住JOIN仁安PLAN, 不過問極都唔明, 而家要再諗諗打邊隻好...


伯爵府

積分: 17022


976#
發表於 11-8-11 14:41 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 14:26
如果你放心,可以交比家人帶bb去 check,但老實邊有媽媽放得心落,唔跟埋去,自己係屋企坐月呀! ...

可以叫C6同陪月ee去


伯爵府

積分: 17022


977#
發表於 11-8-11 14:43 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 14:34
兒科E生會叫你返E院架...
佢地無儀器 CHECK

除咗check黄...
咁有乜頭暈身興/打針都唔洗周圍去


伯爵府

積分: 17022


978#
發表於 11-8-11 14:45 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 14:38
屋企對面,真係方便好多,我去搵兒科e生,就好遠啦!好似依加咁去睇一次醫生,都好似去郊遊咁遠。:bashful ...

係呀~~勁方便


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


979#
發表於 11-8-11 15:08 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 14:41
可以叫C6同陪月ee去

你到時唔會放心嫁,我去咁多次醫院,
個個媽媽都一定會跟埋去


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


980#
發表於 11-8-11 15:09 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 14:33
到時未必有咁冷靜 ...

B豬個陣都升到好高嫁,
因為佢出院頭兩日都冇便便,
要俾醫生通菊花仔,先開始暢通,
醫生話升到頂個陣,我都驚嫁,
不過我都KEEP住餵人奶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo