想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3315


961#
發表於 11-9-9 00:42 |只看該作者
仲有4日... 開始緊張tim...
睇番之前記錄, 7月紅d都有m前淺控...
8月就無...

都係唔諗喇... 愈諗愈緊張... 去瞓先...


珍珠宮

積分: 30303


962#
發表於 11-9-9 00:48 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-8 23:04
回覆 siuangel1 的帖子

我驗到喇....bingo左....xd"


男爵府

積分: 6375


963#
發表於 11-9-9 00:51 |只看該作者

引用:仲有4日...+開始緊張tim...+睇番之前記錄,+

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
仲有4日... 開始緊張tim...
睇番之前記錄, 7月紅d都有m前淺控...
8月就無...
感同身受!我買咗digital, 但唔咁check....




大宅

積分: 3575


964#
發表於 11-9-9 00:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-09-08+發表我

原帖由 qqj 於 11-09-08 發表
咁下個月大阪呢?可能2個去3個返
我下個月係同我舅母去咋,不過我會係去之前dodo左先, 去邊玩邊等bingo





男爵府

積分: 6375


965#
發表於 11-9-9 00:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-08+發表咁下個

原帖由 izumiwai 於 11-09-09 發表
我下個月係同我舅母去咋,不過我會係去之前dodo左先, 去邊玩邊等bingo



...
好方法!




大宅

積分: 3575


966#
發表於 11-9-9 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-09-08+發表我

原帖由 qqj 於 11-09-08 發表
me2:唔知點keep
我明天會問佢係咩原因高溫期得11日, 同埋check子宮內膜夠唔夠厚.




珍珠宮

積分: 30303


967#
發表於 11-9-9 00:57 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-9 00:53
我下個月係同我舅母去咋,不過我會係去之前dodo左先, 去邊玩邊等bingo



...


珍珠宮

積分: 30303


968#
發表於 11-9-9 02:52 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-9 00:55
我明天會問佢係咩原因高溫期得11日, 同埋check子宮內膜夠唔夠厚.


珍珠宮

積分: 30303


969#
發表於 11-9-9 03:03 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-4 23:44
我呢2個月都係keep住31日, 都係大慨day 16-17日排卵, 同之前一樣, 無變到。
但我唔sure 其他JM點解會cycle ...

我只係買左CM, 因佢話可與中藥同食, 另外我有食女性維他命, 佢又話無問題...但其實我食3樣野, 會唔會多得滯
另外我day 3買, 佢話可隨時開始食, 我day 4開始左食, 但剛見有位bingo的jm話佢係排卵後開始食...你係幾時開始食呀知唔知有無分


男爵府

積分: 7798


970#
發表於 11-9-9 07:10 |只看該作者

回覆:Cruby 的帖子

我有d m come feel




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


971#
發表於 11-9-9 07:12 |只看該作者

引用:回覆+siuangel1+的帖子 我驗到喇....bingo

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-08 發表
回覆 siuangel1 的帖子

我驗到喇....bingo左....xd"
恭喜




大宅

積分: 3315


972#
發表於 11-9-9 07:14 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 00:51
感同身受!我買咗digital, 但唔咁check....
我買左都2個月喇...........


大宅

積分: 3315


973#
發表於 11-9-9 07:14 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-9 03:03
我只係買左CM, 因佢話可與中藥同食, 另外我有食女性維他命, 佢又話無問題...但其實我食3樣野, 會唔會多得 ...
可能因為我加埋食卵子維生素, 所以唔可以同中藥一齊食,
而且之前食開既supplement 都停晒, 因為我怕食得太多,
況且我見卵子維生素入面已經有好多其他所以維生素。

我由DAY 1開始食, 希望等卵子開始長大既時候就食,
而且佢唔係藥, 我估效果唔會咁快,
排卵至食, 我估可能對果個CYCLE就太遲, 作用唔大...


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


974#
發表於 11-9-9 07:15 |只看該作者

引用:頭先K完,+發洩晒,+爽~

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
頭先K完, 發洩晒, 爽~
我唔止想發洩,我想發顛




大宅

積分: 3315


975#
發表於 11-9-9 07:15 |只看該作者
唉...
今日紅d連個控都無埋,
白過白紙, 加埋個胸開始痛,
我估今個cycle都係衰架喇...


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


976#
發表於 11-9-9 07:15 |只看該作者

引用:仲有4日...+開始緊張tim...+睇番之前記錄,+

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
仲有4日... 開始緊張tim...
睇番之前記錄, 7月紅d都有m前淺控...
8月就無...

唔好稔咁多




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


977#
發表於 11-9-9 07:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-09-09+發表仲有4

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
感同身受!我買咗digital, 但唔咁check....
我收埋左枝棒!費事見到心思思




男爵府

積分: 5287


978#
發表於 11-9-9 07:35 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我8月15日 黎m, 昨日用clearblue check 有1-2 week ,但今朝用萬寧牌check 就白雪雪!!!!




大宅

積分: 3575


979#
發表於 11-9-9 07:49 |只看該作者

引用:回覆+siuangel1+的帖子 我開頭都係咁諗,睇

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-08 發表
回覆 siuangel1 的帖子

我開頭都係咁諗,睇多幾日先喇........自己buy既就唔中6一buy比我就中.....-_-
恭喜哂呀!




大宅

積分: 3575


980#
發表於 11-9-9 07:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+snowyeung+於+11-09-08+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
我唔知自己幾時排,但day17有深淺....
我都無check 紅d, 確實排卵日子唔知係邊日, 不過我就只係係剛升温果日dodo 左一次! 機會都好微! 但係今個月又keep倒有13日高温, 唔知係咪中藥影響倒! 搞到我心思思, 但紅d得個控.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo