在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


961#
發表於 05-11-16 11:33 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Morning~Morning





公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


962#
發表於 05-11-16 11:34 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

liwoodma 寫道:
Sharon



我仔仔下星期日就要去創價interview啦...






e...你都是星期日ar..係咪細b都係星期日in 呢


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


963#
發表於 05-11-16 11:41 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

夠鐘出去啦886


大宅

積分: 4251


964#
發表於 05-11-16 11:54 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

liwoodma 寫道:
Sharon



我仔仔下星期日就要去創價interview啦...




Happy every days ;-)


伯爵府

積分: 17456


965#
發表於 05-11-16 12:16 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

我記得你話細b 27號in喎,你唔係嘛,老人痴呆 咁緊要既事你無理由會忘記的,係咪耍我地呀.
lamlambaby 寫道:

e...你都是星期日ar..係咪細b都係星期日in 呢


伯爵府

積分: 17456


966#
發表於 05-11-16 12:16 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Morning~Morning


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


967#
發表於 05-11-16 13:18 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
我記得你話細b 27號in喎,你唔係嘛,老人痴呆 咁緊要既事你無理由會忘記的,係咪耍我地呀. [quote]
lamlambaby 寫道:

e...你都是星期日ar..係咪細b都係星期日in 呢
[/quote]


係27號呀~
應該係下個再下個星期日至岩~俾liwoodma攪亂


伯爵府

積分: 17456


968#
發表於 05-11-16 13:25 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

27號係星期日,所以你亂左
lamlambaby 寫道:




係27號呀~
應該係下個再下個星期日至岩~俾liwoodma攪亂


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


969#
發表於 05-11-16 13:37 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
27號係星期日,所以你亂左 [quote]
lamlambaby 寫道:




係27號呀~
應該係下個再下個星期日至岩~俾liwoodma攪亂
[/quote]


因為創價in 兩日,26&27號,所以咪無留心睇


伯爵府

積分: 17456


970#
發表於 05-11-16 13:40 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

in 2日,為何要分2日in
lamlambaby寫道:

因為創價in 兩日,26&27號,所以咪無留心睇


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


971#
發表於 05-11-16 13:45 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
in 2日,為何要分2日in [quote]
lamlambaby寫道:

因為創價in 兩日,26&27號,所以咪無留心睇
[/quote]




唔係要in 2日,係學校分2日in小朋友姐~


伯爵府

積分: 17456


972#
發表於 05-11-16 13:53 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

哦......咁你要謹慎d 啦.
你會唔會將有事做既野寫係日曆架,我個日曆花呢花碌架,所以我有2個日曆,一個好乾淨乜都無寫,一個就寫滿哂,咁就唔使驚唔記得la


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


973#
發表於 05-11-16 13:55 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
哦......咁你要謹慎d 啦.
你會唔會將有事做既野寫係日曆架,我個日曆花呢花碌架,所以我有2個日曆,一個好乾淨乜都無寫,一個就寫滿哂,咁就唔使驚唔記得la




我會寫架~但有時都攪亂架


伯爵府

積分: 17456


974#
發表於 05-11-16 13:58 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

我個日曆仲係唔顏六色架,家姐一個顏色,細佬一個顏色,我又一個色,爸b 又一個色
lamlambaby 寫道:



我會寫架~但有時都攪亂架


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


975#
發表於 05-11-16 14:04 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
我個日曆仲係唔顏六色架,家姐一個顏色,細佬一個顏色,我又一個色,爸b 又一個色 [quote]
lamlambaby 寫道:



我會寫架~但有時都攪亂架
[/quote]



咁咪5顏6色 我老公會入落佢自己部pocket pc,亞囡d通告就貼係書櫃,都唔會唔記得~我係成日唔記得幾點補習 因姐姐講完我又唔記得去寫低


伯爵府

積分: 17456


976#
發表於 05-11-16 14:07 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

我就係唔鍾意儲埋咁多通告,所以我就會寫低,然後掉哂d 通告 如果我唔寫低,我都會唔記得架,仲要係立即寫,一遲左就會連寫都唔記得. :cry:
lamlambaby 寫道:


咁咪5顏6色 我老公會入落佢自己部pocket pc,亞囡d通告就貼係書櫃,都唔會唔記得~我係成日唔記得幾點補習 因姐姐講完我又唔記得去寫低


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


977#
發表於 05-11-16 14:17 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
我就係唔鍾意儲埋咁多通告,所以我就會寫低,然後掉哂d 通告 如果我唔寫低,我都會唔記得架,仲要係立即寫,一遲左就會連寫都唔記得. :cry: [quote]
lamlambaby 寫道:


咁咪5顏6色 我老公會入落佢自己部pocket pc,亞囡d通告就貼係書櫃,都唔會唔記得~我係成日唔記得幾點補習 因姐姐講完我又唔記得去寫低
[/quote]



我會做哂通告既野至掉架


大宅

積分: 4251


978#
發表於 05-11-16 14:22 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

Back la...

Lunch: Bread + water+ crispy seaweet
Happy every days ;-)


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


979#
發表於 05-11-16 14:23 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Back la...

Lunch: Bread + water+ crispy seaweet





大宅

積分: 4251


980#
發表於 05-11-16 14:29 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

In HK when start school holiday ? mean long holiday
Happy every days ;-)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo