在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28092


961#
發表於 06-1-8 09:44 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

bby

早~

我係睡夢中差D 唔記得今日要開工
係阿囡喊...醒我 :-(

過去3日阿囡早上同講 "HELLO"音唔正,
昨晚在途中突然講 "HELLO" 好正音

睇左 INNOTEC 未


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


962#
發表於 06-1-8 09:55 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Luzern
急急急, 有冇識耳nose喉科醫生今日都開架


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


963#
發表於 06-1-8 09:56 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Luzern,
開咩工呀????
乜你尋晚同新抱仔訓咩?

未睇呀, 大老細仲病到cc下

咁下次叫新抱仔同我say hello先


子爵府

積分: 12826

好媽媽勳章


964#
發表於 06-1-8 12:58 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

出發去遊行啦~~


不要五十步笑一百步;不要看見人地眼中既刺而忘記了自己眼中的樑木;做人要對得住自己~


公爵府

積分: 28092


965#
發表於 06-1-8 13:17 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Lok

囡囡同老師 say 'Thank you' & 'bye bye', 已拎到唔少分啦~ 有新消息話我地知

今日遊行玩得開心D~著多件衫~帶 SCARF


公爵府

積分: 28092


966#
發表於 06-1-8 13:22 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

bby

我老公都現在帶左阿囝睇醫生, 唔知趕唔趕到
咳~有好多痰困住
您囝囝點

您新抱仔唔同人訓架~留番俾佢老公仔
今日開工, 現在我都未食早餐 :-(
係阿囡係自己間房喊醒我 :-(

您去左邊
我現在去預備bbs 沖涼用品先


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


967#
發表於 06-1-8 17:00 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Luzern,
依家呢d天氣好易病, 大家都要小心

我同左老公睇醫生, 佢病到cc下


子爵府

積分: 12826

好媽媽勳章


968#
發表於 06-1-8 21:30 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Luzern,bby:
要等2月6日先知結果 :-( :-(

今日遊行好正呀~好多狗狗 最出奇係見到阮小儀,佢重比佢隻狗狗囡囡玩

不要五十步笑一百步;不要看見人地眼中既刺而忘記了自己眼中的樑木;做人要對得住自己~


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


969#
發表於 06-1-8 22:44 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

有人嗎? 我沖涼同暗子軒訓先


子爵府

積分: 12826

好媽媽勳章


970#
發表於 06-1-8 22:53 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

bby:
我邊執嘢邊BK

不要五十步笑一百步;不要看見人地眼中既刺而忘記了自己眼中的樑木;做人要對得住自己~


公爵府

積分: 28092


971#
發表於 06-1-8 22:57 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

我餵藥先


子爵府

積分: 12826

好媽媽勳章


972#
發表於 06-1-8 23:01 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006


正唔正?

不要五十步笑一百步;不要看見人地眼中既刺而忘記了自己眼中的樑木;做人要對得住自己~


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


973#
發表於 06-1-8 23:16 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

另外個位咪wingwing


公爵府

積分: 28092


974#
發表於 06-1-8 23:23 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

好正

Lok1206 寫道:

正唔正?


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


975#
發表於 06-1-8 23:27 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

各位,
今日到我老公要用機, 明天再傾喇 :-( :-( :-( :-(


子爵府

積分: 12826

好媽媽勳章


976#
發表於 06-1-8 23:27 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

bby 寫道:
另外個位咪wingwing

係呀~今日佢兩個又為咗BB車個玩具開片

不要五十步笑一百步;不要看見人地眼中既刺而忘記了自己眼中的樑木;做人要對得住自己~


子爵府

積分: 12826

好媽媽勳章


977#
發表於 06-1-8 23:29 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Luzern,bby:
呢度重有架HERE

不要五十步笑一百步;不要看見人地眼中既刺而忘記了自己眼中的樑木;做人要對得住自己~


大宅

積分: 1959


978#
發表於 06-1-8 23:32 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Lok1206,
你個b係in N1定係K1呀 ,題目都幾深BOR
Lok1206 寫道:
All:
今日出事啦~囡囡一定唔夠人搶啦~因為今日有好多係差不多3歲的大B去in,人哋一定識多好多嘢啦~ :-( :-( 自己個女剛2歲,好多嘢都唔明,真係激死......好在囡囡都唔係完全咩都唔識,只係識玩囉,答嘢就真係...... :-(
人哋D B好利灰,自己媽咪,Daddy叫咩名都識,有D重叫個女念X數表比老師聽


公爵府

積分: 28092


979#
發表於 06-1-8 23:32 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

Lok

I like 佢 i 住人第1張


子爵府

積分: 12826

好媽媽勳章


980#
發表於 06-1-8 23:33 |只看該作者

Re: 全職媽咪會.............2006

ichome2002 寫道:
Lok1206,
你個b係in N1定係K1呀 ,題目都幾深BOR[quote]

好似係K1 :-(

不要五十步笑一百步;不要看見人地眼中既刺而忘記了自己眼中的樑木;做人要對得住自己~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo