跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23142


961#
發表於 06-9-4 12:47 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

我老公晚晚都係home 練swing, short game, 遲早個地比佢打爛


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


962#
發表於 06-9-4 12:58 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny

我唸極都5明點夏令時間影嚮法wor..我再抄返份萬年歷來睇, e.g.1987年11月24日係十月初五, 但今年既11月24日係初四來架wor ?-( ?-(


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


963#
發表於 06-9-4 12:59 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom

你老公真係好有耐性教細路仔打 golf 架..

但係屋企都可以打 係花園定天台呀??


男爵府

積分: 5538


964#
發表於 06-9-4 13:01 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

乜野係 short game?

我都不知幾 like 有人執正我姿勢,我老公唔識 & 唔 like 教人,最好教埋 edmund。


伯爵府

積分: 15709


965#
發表於 06-9-4 13:02 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是,


其實古代人的曆法係根據太陽 & 月亮的運行而定的!
所以西曆每隔四年二月都會多一日 (29號), 而中國的曆法每月只有30日, 會同太陽運行有偏差, 所以就會有閏月來均勻番law!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


966#
發表於 06-9-4 13:03 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny hotpot 怪

如果你5嫌遠, 琴晚我地食個間hotpot真係可以一試..好多特別野食.. 比條link你過下目先

鬍鬚安火鍋菜館 - pls click


伯爵府

積分: 15709


967#
發表於 06-9-4 13:08 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

根據儒略曆的規定:

-每4年有1個閏年

-閏年為366日

-其餘3年(稱為平年)各有365日

-公元年數能被4除得盡的是閏年

-儒略曆1年平均長365.25日

-比實際公轉週期的365.2422日長11分14秒,即每400年約長3日。

沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 5538


968#
發表於 06-9-4 13:21 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是 寫道:
jenny hotpot 怪

如果你5嫌遠, 琴晚我地食個間hotpot真係可以一試..好多特別野食.. 比條link你過下目先

鬍鬚安火鍋菜館 - pls click


不如一齊去。


侯爵府

積分: 23142


969#
發表於 06-9-4 13:45 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是,

係係個living room 個 carpet 上面
多利是 寫道:
mommom

你老公真係好有耐性教細路仔打 golf 架..

但係屋企都可以打 係花園定天台呀??


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


970#
發表於 06-9-4 13:48 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

下!!5係瓜

[quote]
MomMom 寫道:
多利是,

係係個living room 個 carpet 上面


侯爵府

積分: 23142


971#
發表於 06-9-4 13:49 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

edmundmama,

shortgame 既係chipping, 係短距離chip 上green 度, 佢成日係home chip d 波上sofa.

其實golf 真係要practise, 佢d 波真係好左好多 :lol: :lol:

但我lazy, 5like 練波, 係home打2-3下就byebye So 無進步 :-( :-(


侯爵府

積分: 23142


972#
發表於 06-9-4 13:53 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

係呀,我成日話塊雲石一定內傷

我其實好驚佢打親亞cream,但可能亞cream 訓練有素,佢一打波,cream 就乖乖地坐埋一邊

佢full swing 個陣就5用波,chipping 就chip 個波上sofa


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


973#
發表於 06-9-4 13:53 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

我今日5知點解敏感,個nose & 右邊面有少少紅..仲有d身痕 :-( :-(

我都唸5到個過敏源係邊  琴日lunch最有可能敏感既係蠔仔, 夜晚我地hotpot又無食海鮮,最有可能既只係鴨舌 & 鵝片..但呢d野我食開無事架wor  ?-( ?-( ?-(

又有可能係夜晚fu用eo開既mask重手得濟.. 或者係換左隻新粉底

咁而家點算呀??煲d咩飲下去下毒好呢?? 


大宅

積分: 2856


974#
發表於 06-9-4 13:54 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

Hi hi,
剛剛先溫晒全部書4x版

我忙到番轉再番轉, 妹妹每2hr食一次奶,
12:00pm忙到12:30pm, 2:00pm又黎,
不分日夜
食完奶再加poopoo
佢依家又向廳 :-( :-( 好pity咁架

去開工啦


侯爵府

積分: 23142


975#
發表於 06-9-4 13:56 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

我就嫌坐得5舒服&嘈.我都係like 正經food

我尋日問個姐姐有無正經魚蛋,佢竟然答我佢地無正經野食


大宅

積分: 2856


976#
發表於 06-9-4 13:56 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,
補祝你生日快樂, fedex同kristy都聽教聽話


侯爵府

積分: 23142


977#
發表於 06-9-4 13:58 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

YatYatmommy,

喂人奶係咁架啦,5可以假手於人 換片就留番比工人做啦


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


978#
發表於 06-9-4 14:17 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

係呀..so呢d地方, 係5m香蕉女神架..我驚佢未吃己發脾氣走人

正經food我都like, so我話呢樹可以try下囉, 但就不會經常吃了..

5正經既野,都係試過就算囉 but 我又幾like wor..so edmundmama 約腳, 我都可以再去架..

MomMom 寫道:
多記,

我就嫌坐得5舒服&嘈.我都係like 正經food

我尋日問個姐姐有無正經魚蛋,佢竟然答我佢地無正經野食


子爵府

積分: 13839

大廚勳章


979#
發表於 06-9-4 14:24 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

好簡單, 如果你係夜晚12am出世, 但果年有夏令時間, 即要減番一個鐘, 即11pm, 咁咪相差一日囉

仲有呀, 每四年會潤一日2月29日架, 咁果年係366日唔係365日, 明未

多利是 寫道:
jenny

我唸極都5明點夏令時間影嚮法wor..我再抄返份萬年歷來睇, e.g.1987年11月24日係十月初五, 但今年既11月24日係初四來架wor ?-( ?-(


子爵府

積分: 13839

大廚勳章


980#
發表於 06-9-4 14:28 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

yee, TKW 都近wor, 我想去食呀, 幾時

多利是 寫道:
jenny hotpot 怪

如果你5嫌遠, 琴晚我地食個間hotpot真係可以一試..好多特別野食.. 比條link你過下目先

鬍鬚安火鍋菜館 - pls click

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo