心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16200


961#
發表於 06-9-19 17:35 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

去過shu shu 我都走la!


侯爵府

積分: 23416


962#
發表於 06-9-19 18:08 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ


大宅

積分: 2337


963#
發表於 06-9-19 19:56 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

唔知今晚你地有冇人上黎呢


大宅

積分: 2337


964#
發表於 06-9-19 19:57 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

我仲未食dinner, 好彩剛才"吉"左d燒賣牛肉食ja


大宅

積分: 2337


965#
發表於 06-9-19 19:58 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

呢輪個背骨無咁痛啦, 輪到條腰,腰酸背痛


大宅

積分: 2337


966#
發表於 06-9-19 19:59 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

我真係好想轉工
希望internal轉得點....


大宅

積分: 2337


967#
發表於 06-9-19 20:00 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

我開始覺得有d壓力, 因為我姑奶個女真係好好湊....
我怕第日奶奶成日唔覺意有比較..... :cry: :cry:


大宅

積分: 2337


968#
發表於 06-9-19 20:05 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

今日訓醒, 條腰梗左....
依家先叫鬆番d


大宅

積分: 2337


969#
發表於 06-9-19 20:08 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

你地入去探dino, 玩得開心d啦
我唔得閒呀, 個日我老爸70大壽
我要幫手招呼親戚 :mrgreen:


大宅

積分: 2337


970#
發表於 06-9-19 20:09 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

我依家仲心大心細, 去政府or私家生好


大宅

積分: 2337


971#
發表於 06-9-19 20:11 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

我要幫媽咪買條"咩"帶???
你地有冇好建議???
我見到有d成千蚊 or 7百幾蚊條....好貴呀.....

有冇d$200-400搞點呀


子爵府

積分: 11986


972#
發表於 06-9-19 20:11 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

天子....點解呀? 妳有咩疑慮,講黎聽下? 如果單單因為錢,咁就叠埋心水去政府生la~
天子 寫道:
我依家仲心大心細, 去政府or私家生好


大宅

積分: 2337


973#
發表於 06-9-19 20:13 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

米, 唔係$$$, 係我跟開個私家, 你知我個case啦, 佢最清楚, 由冇到有.....所以好想跟佢生....
但係就地點遠lor....我媽媽 & 奶奶都係住新界...而私家就係香港生......
老公叫我唔好諗$$個part
WongMing 寫道:
天子....點解呀? 妳有咩疑慮,講黎聽下? 如果單單因為錢,咁就叠埋心水去政府生la~ [quote]


子爵府

積分: 11986


974#
發表於 06-9-19 20:15 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

天子....揹帶哩樣野,真係要小心d買~因為揹起黎辛苦度差別好大~~! 仲要係俾老人家的話,妳真係諗諗去~!仲有,千其唔好買d一個人揹上放落時好"哩hair"果d,唔係就煩死人! 我以前用果條,家姐俾我架,一個人根本好難放個bb入去,一定要有個平台放底bb先揹得到,好煩!

天子 寫道:
我要幫媽咪買條"咩"帶???
你地有冇好建議???
我見到有d成千蚊 or 7百幾蚊條....好貴呀.....

有冇d$200-400搞點呀


大宅

積分: 2337


975#
發表於 06-9-19 20:19 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

米, 我諗條揹帶係我同我老公用架咋...我奶奶一定用唔到, 佢腰骨痛. 條揹帶係我媽媽話要買比我地, 叫我地自己揀. 而我老公都話佢會用..但就唔知買邊隻好. 有d好貴, 好似唔係好值...
米, 有冇好介紹??


子爵府

積分: 11986


976#
發表於 06-9-19 20:19 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

天子...唔諗$$$的話,緊係去私家la~~一來係跟開妳嘅醫生,我估妳對佢都有信心好多啦~! 雖然我果陣唔係順產,不過當日見到自己熟識嘅醫生,心情真係安心好多~! 同埋,無人可以保證100%順產到,touchwood臨時要開刀,開刀的話,我覺得私家穩陣d囉~!

um...hk side遠就遠d,不過,妳諗下,順產的話,都係3,4日就出院,佢地都係辛苦2,3日jer~ 一係豪埋的士錢俾佢地囉~都唔差左la~

以上只係我個人意見,妳諗下la~
天子 寫道:
米, 唔係$$$, 係我跟開個私家, 你知我個case啦, 佢最清楚, 由冇到有.....所以好想跟佢生....
但係就地點遠lor....我媽媽 & 奶奶都係住新界...而私家就係香港生......
老公叫我唔好諗$$個part
[quote]
WongMing 寫道:
天子....點解呀? 妳有咩疑慮,講黎聽下? 如果單單因為錢,咁就叠埋心水去政府生la~ [quote]
[/quote]


大宅

積分: 2337


977#
發表於 06-9-19 20:22 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

米, 就係我想跟番我個醫生, 所以仲心大心細. 如果唔係, 我已決定係政府生.
WongMing 寫道:
天子...唔諗$$$的話,緊係去私家la~~一來係跟開妳嘅醫生,我估妳對佢都有信心好多啦~! 雖然我果陣唔係順產,不過當日見到自己熟識嘅醫生,心情真係安心好多~! 同埋,無人可以保證100%順產到,touchwood臨時要開刀,開刀的話,我覺得私家穩陣d囉~!

um...hk side遠就遠d,不過,妳諗下,順產的話,都係3,4日就出院,佢地都係辛苦2,3日jer~ 一係豪埋的士錢俾佢地囉~都唔差左la~

以上只係我個人意見,妳諗下la~


子爵府

積分: 11986


978#
發表於 06-9-19 20:23 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

天子....我真係唔知~不過,我見到好貴果d,即係over 6,700蚊果d,睇落真係好似揹得舒服d,個bb又好似好舒服咁....我好相信一份錢一貨囉~! 同埋哩,我覺得買一隻support埋條腰果d會好d,即係有條belt扣喺條腰果d,我用過有同無,有果隻舒服d~
天子 寫道:
米, 我諗條揹帶係我同我老公用架咋...我奶奶一定用唔到, 佢腰骨痛. 條揹帶係我媽媽話要買比我地, 叫我地自己揀. 而我老公都話佢會用..但就唔知買邊隻好. 有d好貴, 好似唔係好值...
米, 有冇好介紹??


子爵府

積分: 11986


979#
發表於 06-9-19 20:24 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

天子....咁妳仲駛咩1516jer~我覺得哩個已經係一個main point!!!! [quote]
天子 寫道:
米, 就係我想跟番我個醫生, 所以仲心大心細. 如果唔係, 我已決定係政府生.


子爵府

積分: 11986


980#
發表於 06-9-19 20:25 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

天子...嘩~妳老爸70大壽呀?勁呀~~! 我62,99今年都係70大壽!
天子 寫道:
你地入去探dino, 玩得開心d啦
我唔得閒呀, 個日我老爸70大壽
我要幫手招呼親戚 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo