影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 40438


961#
發表於 13-6-4 11:21 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-6-4 10:51
我開頭都唔明, 尋日chris教我的

韓國和中國計算年齡的方法不一樣,韓國人所用的年齡相當於中國人常說的虛歲!

韓國人剛出生的時候就算做是1歲,所以韓國人要在我們所說的歲數後面加上1才是他們所說的歲數.

我邊識吖 , 係我最尊重最尊敬既 MAGMAG 教架!






子爵府

積分: 14701


962#
發表於 13-6-4 11:26 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

終於向line見到有天,JJ 同俊秀同佢慶祝



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


963#
發表於 13-6-4 11:36 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

修正圖
myphoto.jpg



點評

aho2001    發表於 13-6-4 13:36
Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


964#
發表於 13-6-4 11:43 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-4 11:45 編輯
YeungSiuB 發表於 13-6-4 11:36
修正圖





点解LINE LINE無聲既, 生日歌啊





F, 暖日呀呀

【6/4:JYJ LINE更新#朴有天#】[朴有天的生日] 和成員們的Surprise-!! 愉快驚喜派對的各式各樣照片,請在Membership Week中確認喔!! → 6002本人拿著插著6002蠟燭的蛋糕~莫名有種歡樂感昂! #朴有天生日快乐#






翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


965#
發表於 13-6-4 11:48 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-6-4 11:36
修正圖

開心呀~~~!!

要越來越幸福快樂呀~!


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


966#
發表於 13-6-4 11:54 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-6-4 10:51
我開頭都唔明, 尋日chris教我的

韓國和中國計算年齡的方法不一樣,韓國人所用的年齡相當於中國人常 ...
唔該sIub,chrIs,其實同我諗的一樣,計虛數,咁……………身份證都係?


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


967#
發表於 13-6-4 11:56 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-6-4 11:36
修正圖
一齊慶祝


珍珠宮

積分: 40438


968#
發表於 13-6-4 12:11 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-6-4 11:36
修正圖

呢張相有天唔圓喎, 好精神, 好俊朗, 好man呀!


點評

constanceng  邊度肥jie, 不知幾靚仔!  發表於 13-6-4 13:52
fatdenden    發表於 13-6-4 12:47


子爵府

積分: 14701


969#
發表於 13-6-4 12:21 |只看該作者

引用:Quote:YeungSiuB+發表於+13-6-4+11:36+修正

原帖由 ChrisWong 於 13-06-04 發表
呢張相有天唔圓喎, 好精神, 好俊朗, 好man呀!
屁屁很好肉



Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


970#
發表於 13-6-4 12:29 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-6-4 12:21
屁屁很好肉


但應該俊秀pat pat仲好肉啲

又諗起有天專用名句 : Why Why Tell Me Y ...


珍珠宮

積分: 40438


971#
發表於 13-6-4 12:39 |只看該作者





嘩, 勁呀, 登埋報章..


F, 暖日呀呀
【6/4:METRO新聞報上的#朴有天#生日祝賀】祝朴有天(28)的第27個生日快樂。今天特別的想你,我們愛人朴有天。6月4日是珍貴的有天出生之日!謝謝你以我們的有天走來。不論在何時何地,我們都為你應援。Always keep the faith. We will always be on your side. –和你一起總是走在夢之路的全國蝦米全體-



點評

constanceng    發表於 13-6-4 13:49
aho2001    發表於 13-6-4 13:39
miu~miu  嘩, 好厲害呀  發表於 13-6-4 13:09


珍珠宮

積分: 40438


972#
發表於 13-6-4 12:50 |只看該作者





C-JES高高掛有天座右銘信念~ ALWAYS KEEP THE FAITH ~









子爵府

積分: 14701


973#
發表於 13-6-4 12:53 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥



笑死人咩
myphoto.jpg



點評

elsawong  兩爺孫
  發表於 13-6-4 14:36
Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


974#
發表於 13-6-4 13:04 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-4 13:06 編輯
YeungSiuB 發表於 13-6-4 12:53
笑死人咩






與愛因斯坦合照一張~

呢份禮幾好,幾好! 兩位神情, 髮型很像啊!



米爺升呢!







珍珠宮

積分: 40438


975#
發表於 13-6-4 13:11 |只看該作者

有天, 你真係要快D出專輯, 甚至mini con.. 我哋啲米飯真係乜都諗得到架.




珍珠宮

積分: 40438


976#
發表於 13-6-4 13:16 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-4 13:17 編輯

怎能不愛他!








子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


977#
發表於 13-6-4 13:49 |只看該作者
YengSiuB 發表於 13-6-4 12:53
笑死人咩
有天斯坦

點評

ChrisWong    發表於 13-6-4 14:28


子爵府

積分: 11452


978#
發表於 13-6-4 14:21 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

Happy birthday to wuli Yuchun
:




珍珠宮

積分: 40438


979#
發表於 13-6-4 15:07 |只看該作者
圖片執一執, 靚晒~


F: D6002


大宅

積分: 3512


980#
發表於 13-6-4 16:09 |只看該作者
回覆 ChrisWong 的帖子

其實, 呢張相係咪今日影架? 即係今日俊秀同在中幫有天慶生?

點評

ChrisWong  吾知呢,但張相有天個樣俊過2號嗰日,未知是否髮型西裝,甚至眼鏡影响呢  發表於 13-6-4 16:14

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo