基督家庭

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 46382


961#
發表於 08-9-8 14:09 |只看該作者
原文章由 KLN 於 08-9-8 10:23 發表
FYI

每日神糧
http://www.theology.org.hk/default1.htm

包含每日彌撒讀經和分享


我日日都有睇
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


別墅

積分: 554


962#
發表於 08-9-11 09:42 |只看該作者
唔 睇 唔 舒 服


原文章由 webjen 於 08-9-8 14:09 發表


我日日都有睇


大宅

積分: 1134


963#
發表於 08-9-11 16:40 |只看該作者
angelymama,

Please check PM, thanks.

HCPOON

原文章由 angelymama 於 08-6-12 13:51 發表


恭喜你呀, 我都係聖安德肋堂, 我係主日學導師, 唔知你有無興趣教主日學呢?

一女一仔萬事足笑看人生無求欲 :-P  :-P  :-P


大宅

積分: 2241


964#
發表於 08-9-11 17:17 |只看該作者
Hello all,
我依個 weekend 要去 macau, 我想問邊度可以知道主日彌撒的時間表? 我上去 macau 天主教會 個 website, 但無 time table information. 我有打過去其中一間 church 電話, 但 nobody answer.
我問過間 hotel, 佢話最近係 玫瑰堂, 又或者主教座堂.
thank you.
cherrynequ


別墅

積分: 554


965#
發表於 08-9-12 09:52 |只看該作者
Some Info

Macau Church Schedule
of Catholic Mass

http://www.olamacauguide.com/catholic-mass-schedule.html


原文章由 cherrynequ 於 08-9-11 17:17 發表
Hello all,
我依個 weekend 要去 macau, 我想問邊度可以知道主日彌撒的時間表? 我上去 macau 天主教會 個 website, 但無 time table information. 我有打過去其中一間 church 電話, 但 nobody answer.
我問過間 hot ...


複式洋房

積分: 418


966#
發表於 08-9-16 12:18 |只看該作者
原文章由 cherrynequ 於 08-9-11 17:17 發表
Hello all,
我依個 weekend 要去 macau, 我想問邊度可以知道主日彌撒的時間表? 我上去 macau 天主教會 個 website, 但無 time table information. 我有打過去其中一間 church 電話, 但 nobody answer.
我問過間 hot ...

建議你去望主日聖老楞佐堂的七點半或者九點的彌撒。很有氣氛。
開口常笑笑古今可笑之人 大肚能容容天下難容之人 開口常笑笑古今可笑之事 積極進取,遊戲人生!


大宅

積分: 2241


967#
發表於 08-9-16 13:49 |只看該作者
thank you all mom,
我去了 macau 之後, 因為 hotel 上 net 要收費, 所以睇唔到你地的 答覆, thank you for your information.
星期日朝早 7:45 am去了玫瑰堂, 點之無開門, 我諗應該果日無 mass. 到幾 disappointed.
希望下次有機會去
不過, macau 的 church 真係好 beautiful.

原文章由 vespamania 於 08-9-16 12:18 發表

建議你去望主日聖老楞佐堂的七點半或者九點的彌撒。很有氣氛。


大宅

積分: 2704


968#
發表於 08-9-17 00:19 |只看該作者
你們好...我係第一次响呢度留言哦~
我同我老公...都想試下返天主教的聚會...
但我吾係天主教徒...
亦吾識得天主教的朋友...所以見到有呢個TOPIC...就入來問下...
如果我想返教會...我可以點做?
要吾要做D乜?係咪要報名架?
會吾會要分D咩班架?
但如果自己係最初步的認識天主教..可以點做?


大宅

積分: 2241


969#
發表於 08-9-17 12:57 |只看該作者
Welcome you.
你住邊區呀? 好多地方都有聖堂, 要知道你想去邊個堂, 再打去問有關慕道班的資料, 上下堂就會多 d 了解.


原文章由 小蛇 於 08-9-17 00:19 發表
你們好...我係第一次响呢度留言哦~
我同我老公...都想試下返天主教的聚會...
但我吾係天主教徒...
亦吾識得天主教的朋友...所以見到有呢個TOPIC...就入來問下...
如果我想返教會...我可以點做?
要吾要做D乜?係咪要報 ...


大宅

積分: 2704


970#
發表於 08-9-17 23:13 |只看該作者
原文章由 cherrynequ 於 08-9-17 12:57 發表
Welcome you.
你住邊區呀? 好多地方都有聖堂, 要知道你想去邊個堂, 再打去問有關慕道班的資料, 上下堂就會多 d 了解.

我係住何文田...吾知尖沙咀或太子有冇呢?
慕道班係咩?要吾要報名?


大宅

積分: 2241


971#
發表於 08-9-18 13:07 |只看該作者
sorry, I do not have much idea about Kowloon side.
你去以下 link 睇下邊間近你, 你可以打電話去問下

http://www.catholic.org.hk/v2/b5/church/achurch_2.html


原文章由 小蛇 於 08-9-17 23:13 發表

我係住何文田...吾知尖沙咀或太子有冇呢?
慕道班係咩?要吾要報名?


男爵府

積分: 6444


972#
發表於 08-9-18 13:56 |只看該作者
聖 德 肋 撒 堂 (太子道/界限街)
http://stteresa.catholic.org.hk/
有慕道班(道理班)上課時間。
慕道班多數會九月開新班,快D去報名啦!

原文章由 小蛇 於 08-9-17 23:13 發表

我係住何文田...吾知尖沙咀或太子有冇呢?
慕道班係咩?要吾要報名?


子爵府

積分: 10867


973#
發表於 08-9-18 14:27 |只看該作者
原文章由 小蛇 於 08-9-17 23:13 發表
吾知尖沙咀或太子有冇呢?
慕道班係咩?要吾要報名?


如你想去尖沙咀區,可以去玫瑰堂,在漆咸道嘉諾撒聖瑪利書院側。
玫瑰堂網頁 (CLICK)
玫瑰堂「慕道班」資料 (CLICK)
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


大宅

積分: 2704


974#
發表於 08-9-18 20:12 |只看該作者
謝謝你們...
^_^


大宅

積分: 2326


975#
發表於 08-9-19 14:08 |只看該作者
大家好, 我是剛開始返慕道班.
以前一直唸基督教學校, 曾經想決志, 但後來被太"熱情"的教友們嚇怕, 廿年後的今日再追尋信仰, 分別返了天主教的彌撒和基督教的主日崇拜, 始終還是受不了太"熱情"的教友.... 反而第一次返彌撒, 心靈感到很安靜平和, 一面唱聖詩一面看住耶穌像時, 覺得自己像迷途了很久, 終於回到來.
返了慕道班更覺得班中的導師, 修女, 神父都非常友善和持著開放的心, 從來也不會給我們壓力, 我感到返得好開心.也很佩服他們願意無條件付出自己的時間去教導我們.
不過呢, 丈夫雖然肯同我一同返但他心存好多疑問, 基本上佢係好唔相信, 成日想挑戰導師講既野, 令我好苦惱. 不過好彩我班既導師好有耐性解答佢
希望可以同佢一齊好好學習啦.


大宅

積分: 2704


976#
發表於 08-9-19 20:58 |只看該作者
原文章由 四隻貓 於 08-9-19 14:08 發表
大家好, 我是剛開始返慕道班.
以前一直唸基督教學校, 曾經想決志, 但後來被太"熱情"的教友們嚇怕, 廿年後的今日再追尋信仰, 分別返了天主教的彌撒和基督教的主日崇拜, 始終還是受不了太"熱情"的教友.... 反 ...

你好...我想問問...
你返了幾耐的彌撒才開始返慕道班呀?
可以怎樣參加彌撒呢?


複式洋房

積分: 129


977#
發表於 08-9-19 21:40 |只看該作者

thanks for sharing

thanks for sharing


複式洋房

積分: 129


978#
發表於 08-9-19 21:41 |只看該作者

thanks for sharing

thanks for sharing


珍珠宮

積分: 46382


979#
發表於 08-9-20 10:22 |只看該作者
原文章由 四隻貓 於 08-9-19 14:08 發表
大家好, 我是剛開始返慕道班.
以前一直唸基督教學校, 曾經想決志, 但後來被太"熱情"的教友們嚇怕, 廿年後的今日再追尋信仰, 分別返了天主教的彌撒和基督教的主日崇拜, 始終還是受不了太"熱情"的教友.... 反 ...


e....咁啱 我同你一樣wor,番左幾個月慕道班,以前都係基督教學校讀書,亦都有去過基督新教教會,又係好怕果種熱情,最怕係有人叫你決志!!
返慕道班真係好開心,學識好多野,睇聖經未必明o既深意真係要導師講先明!! 除左慕道班,你有無去堂區其他活動呀,多 d 投入堂區活動,好似一家人咁都好開心架!!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46382


980#
發表於 08-9-20 10:24 |只看該作者
原文章由 小蛇 於 08-9-19 20:58 發表

你好...我想問問...
你返了幾耐的彌撒才開始返慕道班呀?
可以怎樣參加彌撒呢?


其實係應該去左慕道班先去彌撒o既,因為你未必明白 d 禮儀,但如果你真係有興趣望彌撒,check 番聖堂o既彌撒時間,到時去就ok!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo