跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21021


961#
發表於 06-11-22 11:14 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
聽講C + 都矛位


yes ar, 私家要預早半年book位


侯爵府

積分: 23046


962#
發表於 06-11-22 11:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

係人都唔願意架啦, 有邊個想0者
霖格格 寫道:

訓走廊好多陌生人行來行去, 我一定做唔到咁open喇 :-|


公爵府

積分: 29432


963#
發表於 06-11-22 11:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:

訓走廊好多陌生人行來行去, 我一定做唔到咁open喇 :-|


I dont care BB 要食奶係天經地道既事 同埋e院都會比d 屏封你遮下既


公爵府

積分: 29432


964#
發表於 06-11-22 11:30 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
係人都唔願意架啦, 有邊個想0者


不過當冇辨法時, 我都會照餵 冇理由餓親自已個仔, 初乳對bb 好好架, 一定要餵, 除非bb 唔肯食


公爵府

積分: 29432


965#
發表於 06-11-22 11:31 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:
聽講C + 都矛位


yes ar, 私家要預早半年book位 [/quote]

生仔點book 呀, 邊個知幾時生喎


侯爵府

積分: 21251


966#
發表於 06-11-22 11:35 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我諗d人book 開刀la
rabbitpiggy 寫道:


yes ar, 私家要預早半年book位


生仔點book 呀, 邊個知幾時生喎 [/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


967#
發表於 06-11-22 11:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

希希唔識貨囉
rabbitpiggy 寫道:
不過當冇辨法時, 我都會照餵 冇理由餓親自已個仔, 初乳對bb 好好架, 一定要餵, 除非bb 唔肯食


公爵府

積分: 29432


968#
發表於 06-11-22 11:40 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
希希唔識貨囉


希文識咪得law


公爵府

積分: 29432


969#
發表於 06-11-22 11:41 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
我諗d人book 開刀la


ic 咁我冇理由為左咁由順產變開刀架, 除非係因問題須要開啫


侯爵府

積分: 21021


970#
發表於 06-11-22 11:44 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

想問下你地會點揀
出年五日工, 要分兩更返工時間, 每半年轉一次更

A: 8:30 - 5:30(mon) & 8:30 - 5:15(tue to fri)
B: 9:00 - 6:00(mon) & 9:15 - 6:00(tue to fri)

大家比o的意見我, 返邊更先好呀 :cry:


公爵府

積分: 29432


971#
發表於 06-11-22 11:50 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
想問下你地會點揀
出年五日工, 要分兩更返工時間, 每半年轉一次更

A: 8:30 - 5:30(mon) & 8:30 - 5:15(tue to fri)
B: 9:00 - 6:00(mon) & 9:15 - 6:00(tue to fri)

大家比o的意見我, 返邊更先好呀 :cry:


我會簡A.


侯爵府

積分: 23046


972#
發表於 06-11-22 11:53 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

B 啦, 同我地吹水時間0岩D
霖格格 寫道:
想問下你地會點揀
出年五日工, 要分兩更返工時間, 每半年轉一次更

A: 8:30 - 5:30(mon) & 8:30 - 5:15(tue to fri)
B: 9:00 - 6:00(mon) & 9:15 - 6:00(tue to fri)

大家比o的意見我, 返邊更先好呀 :cry:


侯爵府

積分: 21251


973#
發表於 06-11-22 11:54 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

me too bor
比起而家有咩唔同ar macyma ?
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
霖格格 寫道:
想問下你地會點揀
出年五日工, 要分兩更返工時間, 每半年轉一次更

A: 8:30 - 5:30(mon) & 8:30 - 5:15(tue to fri)
B: 9:00 - 6:00(mon) & 9:15 - 6:00(tue to fri)

大家比o的意見我, 返邊更先好呀 :cry:


我會簡A. [/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


974#
發表於 06-11-22 12:01 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
me too bor
比起而家有咩唔同ar macyma ?


e+放5點, alternate sat.
將會放5:15 or 5:30, 但5 days


侯爵府

積分: 21021


975#
發表於 06-11-22 12:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

記住每半年要轉更架


侯爵府

積分: 21251


976#
發表於 06-11-22 12:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咁咪是q但lor , 仲問
霖格格 寫道:
記住每半年要轉更架
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


977#
發表於 06-11-22 12:10 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
我會簡A.


我都係咁諗 因為霖霖係安讀全日時, 6點前湊走, 我放6點, 一定要搵婆婆幫手, 而安有交11個月學費, 即有一個月暑假, 咁婆婆係辛苦, 但少一個月辛苦, 一於plan a先
加上, 我成日想轉工, 話唔定我中途轉o左, 至少食o左頭啖湯先


侯爵府

積分: 21021


978#
發表於 06-11-22 12:11 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
B 啦, 同我地吹水時間0岩D


我會揀plan a先 出年下半年先同你傾耐o的呀


侯爵府

積分: 21021


979#
發表於 06-11-22 12:19 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
咁咪是q但lor , 仲問


要問架, 如果唔係我邊度記得中途轉工, 唔食頭啖湯先又點得呢


子爵府

積分: 11552


980#
發表於 06-11-22 12:37 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9


我食飯lu

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo