自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14365


961#
發表於 07-2-13 21:36 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

JENNYSKY 寫道:
出面已經有topic找你呀 ,再唔攪掂佢bk就少好多樂趣gar la [quote]
小草 寫道:
我一入黎見娜媽問我係咪比人趕絕先知道,都嚇左一跳 頭先放工仲未轉架~
[quote]JENNYSKY 寫道:
你咁會引起bk友恐慌gar
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 14365


962#
發表於 07-2-13 21:41 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

今晚要早d瞓,所以唔上黎架啦...不過閃之前有d野講..

聽日2月14係瑤瑤契爺結婚之喜 我地一家都祝佢地百年好合,永結同心,白頭到老,連生貴子,開開心心,恩恩愛愛!

聽朝我地一早就會出去觀禮,跟住就行街直落去飲......聽日見啦!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


963#
發表於 07-2-13 21:55 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

小草 寫道:
[size=medium]我搬緊屋呀!
我手痕未搬晒 d「傢俬」就試下轉個門牌,跟住搬搬下又夠鐘收工喎,咪唔搬住囉,估唔到咁快轉左去新地步,d「傢俬」又未搬晒入去,所以開唔到 聽日繼續
[size=medium]嘩!妳辦事效率都好快 wor ....

咁快就搵到主好人家
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


964#
發表於 07-2-13 21:57 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

仲有,
預祝kit媽,大餅女生日快樂!身體健康!

祝呢度上上下下,左左右右嘅瘋人蕃薯聽日,以後日日都甜甜蜜蜜,恩恩愛愛,幸福美滿!

各位
[size=xx-large]情人節快樂!



水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


965#
發表於 07-2-13 22:00 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

JENNYSKY 寫道:
我就 load 咗15個 file 之後, 就 error, 試過幾次都係咁 想典呀
路遙知馬力,日久見人心!


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


966#
發表於 07-2-13 22:02 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

過年好多假期呀,為免夜長夢多,都係過年前攪掂好d~
hehalady 寫道:
[size=medium]嘩!妳辦事效率都好快 wor ....

咁快就搵到主好人家


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


967#
發表於 07-2-13 22:04 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[quote]
小草 寫道:
唔通要趕絕我地﹖ :-( :-( :-(
- - - - -
JENNYSKY 寫道:
我就 load
路遙知馬力,日久見人心!


王國長老

積分: 12240

王國長老


968#
發表於 07-2-14 00:05 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

梗係唔係啦, 係係打磚坪街, 寶星個頭, 如果同我0甘上下年紀既應該知道讀中學個個年代有間賓仕打bowling個
pinkyhsy 寫道:
石梨貝---------->水塘呀?係邊黎架!? [quote]
cookie 寫道:
噢, 暗地裡錯打我既心聲添 , 唉, 今朝又上唔到黎, 用開既方法又俾公司既IT BLOCKED, 好難先搵副路上黎, 又要好鬼祟地睇同打, 所以咪打錯字羅.
想食大既去我個頭--> 石梨貝-客乜好棧, 有翅, 有班, 有蝦又有雞, 包您食到肚滿腸肥, 捧住個肚走呀, 諗起都LAM LAM 脷呀 [quote]
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


969#
發表於 07-2-14 00:17 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=large]恭祝妳福壽與天齊,
慶賀妳生晨快樂,
年年都有今日,
歲歲都有今朝,
恭喜妳~恭喜妳!


[size=x-large]阿kitwong 伯有)))祝妳身體健康!


王國長老

積分: 12240

王國長老


970#
發表於 07-2-14 00:17 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

呵呵呵, 真係好鬼正架, 我食過兩次兩次都食唔哂要打兩包走.
hehalady 寫道:
[quote]
cookie 寫道:
想食大既去我個頭--> 石梨貝-客乜好棧, 有翅, 有班, 有蝦又有雞, 包您食到肚滿腸肥, 捧住個肚走呀, 諗起都LAM LAM 脷呀
[size=large]客乜好棧 .... 收錢果個就棧

想食嚇瓜野就梗係去麻麻地喇

BTW,曲奇 .... 瞓喇,好夜喇 ..... 聽日唔使做呀 [/quote]
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


971#
發表於 07-2-14 00:23 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large]祝瑤瑤契爺:

新婚快樂,白頭到老,永結同♡




[quote]
pinkyhsy 寫道:
今晚要早d


王國長老

積分: 12240

王國長老


972#
發表於 07-2-14 00:39 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

唉, 鬼唔知阿媽係女人咩, 但係唔深宵溫書我就會無哂人生樂趣架喇. 仲有我要襯兩個八婆眠左先可以好好享受我既私人空間加家務. 摺衫啦, 掃地啦, 吹頭啦, 追番0的電視啦, 好多野做架.
唯有求主賜我強壯既身體, 每次瞓著都醒得番, 追車唔會斷氣, 只要信靠就得架啦, 阿們
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
唔好咁講.... 又要返工, 又要跟女 d 野.... 好多媽媽都係咁架咋... 你估有得瞓佢地唔會瞓咩?
- - - - -
hehalady 寫道:
如果想屎快 d 就唔少 gar la
- - - - -
cookie 寫道:
我自己就慣左 4 粒半. 會唔會少左 0的 呢??
[size=large]曲奇

[size=medium]娜媽都好體諒雙職媽咪嘅難處 .... 但係為左自己條命仔著想 .... 深夜時份係應該瞓覺,而唔係上網 gar ....

妳唔好 lock 我 ip 呀 :-( :-( :-( :mrgreen: [/quote]
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


973#
發表於 07-2-14 00:46 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

小草 寫道:
去南區富豪家借宿
小心攪出人命
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


974#
發表於 07-2-14 00:47 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

小草 寫道:
我一入黎見娜媽問我係咪比人趕絕先知道,都嚇左一跳 頭先放工仲未轉架~
[size=x-large]娜媽報料,必屬堅料
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


975#
發表於 07-2-14 00:50 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

cookie 寫道:
呵呵呵, 真係好鬼正架, 我食過兩次兩次都食唔哂要打兩包走.
妳個胃點可以同我地瘋人一族比較呢
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


976#
發表於 07-2-14 00:52 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

怪唔知啦...

[quote]
小草 寫道:
[size=large]我搬緊屋呀!
我手痕未搬晒d「傢俬」就試下轉個門牌,跟住搬搬下又夠鐘收工喎,咪唔搬住囉,估唔到咁快轉左去新地步,d「傢俬」又未搬晒入去,所以開唔到 聽日繼續
[quote]pinkyhsy 寫道:
:-( :-( :-( :-( 咪係law.....冇人性黎架~~~~~ [quote]hehalady 寫道:
[size=small]親愛的小草 )))
[size=small]係咪人地趕絕妳呀?點解咁快無家可歸


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


977#
發表於 07-2-14 00:52 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
恭祝妳福壽與天齊,
慶賀妳生晨快樂,
年年都有今日,
歲歲都有今朝,
恭喜妳~恭喜妳!


[size=x-large]阿kitwong 伯有)))祝妳身體健康!
[size=xx-large]
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


978#
發表於 07-2-14 00:53 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

小草 寫道:
入明星個網有教download番個程式,然後取代個舊程式就入得番,但係click入下載果度又「無法顯示網頁」 想點呀!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


979#
發表於 07-2-14 00:58 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



[quote]
JENNYSKY 寫道:
我就load


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


980#
發表於 07-2-14 01:00 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=large]娜媽依家 bird bird la ....

88 every Mo Yung Bird Foot
路遙知馬力,日久見人心!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo