pinkyhsy 寫道:
石梨貝---------->水塘呀?係邊黎架!?[quote]
cookie 寫道:
噢, 暗地裡錯打我既心聲添![]()
, 唉, 今朝又上唔到黎, 用開既方法又俾公司既IT BLOCKED, 好難先搵副路上黎, 又要好鬼祟地睇同打, 所以咪打錯字羅.
想食大既去我個頭--> 石梨貝-客乜好棧, 有翅, 有班, 有蝦又有雞, 包您食到肚滿腸肥, 捧住個肚走呀, 諗起都LAM LAM 脷呀 [quote]
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
唔好咁講.... 又要返工, 又要跟女 d 野.... 好多媽媽都係咁架咋... 你估有得瞓佢地唔會瞓咩?![]()
- - - - -
hehalady 寫道:
如果想屎快 d 就唔少 gar la![]()
![]()
- - - - -
cookie 寫道:
我自己就慣左 4 粒半. 會唔會少左 0的 呢??
