立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 54392
啫喱媽 寫道: [quote] tszyau2000 寫道: 所以小朋友把口真係lum 到人地好開心,好水warm,tszyau 都會係甘樣,所以有時真~~~又愛又恨! 辛苦都係值得kei!!
子爵府
積分: 10877
栗子媽媽 寫道: 你好叻呀 識整腦[quote] Tungmimi 寫道: :cry: :cry: 我今忙住 repair 我公司部電腦 因為唔知幾時中毒,攪到個 outlook 有問題 but already fix la
伯爵府
積分: 17559
男爵府
積分: 7050
tszyau2000 寫道: 都吾係ka,到jelly 仔大d佢都會有呢支歌仔唱 , 因為我有個朋友kei仔都係好識講野,lum 到媽咪好開心吾需要多,簡單一句"媽咪,你要著番件衫ar!" "媽咪,小心d ar!" 甘就覺得甜晒! jellyma 式目以待la!
wensi 寫道: 啫喱媽 我覺得仔係無呢支歌仔唱 ....................放心天兒好多時都好sweet吖!特做衰野之後!有時訓覺之時係禁kiss你同你講好鐘意媽媽你吖!全因我時時同佢講我好鐘意你吖!
侯爵府
積分: 23932
啫喱媽 寫道: wensi,我睇你頭啦
Tungmimi 寫道: 玩具? 我覺得我個女鍾意破壞多過玩 :evil: 話說有個combi 坐地架形玩,咁放佢係床俾佢玩 佢瘋打/拍 ....... 傻ka,麥唔痛 ka 咩 ?-( 佢衣家最鍾意拿起咩就咬,仲要好水肉緊,不過見到好好笑 :mrgreen:
Tungmimi 寫道: 不過可能我地細個時候都係咁 激屎媽咪,所以衣家要我地受番 :mrgreen:
栗子媽媽 寫道: 我都估皇后大過你喎 我出聲皇后一定唔會嬲我GE :mrgreen:
積分: 7413
積分: 10722
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy