在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


9861#
發表於 04-11-20 12:33 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

都吾係ka,到jelly 仔大d佢都會有呢支歌仔唱 , 因為我有個朋友kei仔都係好識講野,lum 到媽咪好開心吾需要多,簡單一句"媽咪,你要著番件衫ar!" "媽咪,小心d ar!"
甘就覺得甜晒!

jellyma 式目以待la!

啫喱媽 寫道:
[quote]
tszyau2000 寫道:
所以小朋友把口真係lum 到人地好開心,好水warm,tszyau 都會係甘樣,所以有時真~~~又愛又恨!
辛苦都係值得kei!!

我覺得仔係無呢支歌仔唱 :-( [/quote]


子爵府

積分: 10877


9862#
發表於 04-11-20 12:33 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

僅係唔係啦,我係電腦白痴lai ka
係我隻佬用電話 remote 教我 ka

栗子媽媽 寫道:
你好叻呀
識整腦[quote]
Tungmimi 寫道:
:cry: :cry:

我今忙住 repair 我公司部電腦
因為唔知幾時中毒,攪到個 outlook 有問題
but already fix la

[/quote]


水晶宮

積分: 54392


9863#
發表於 04-11-20 12:37 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

睇見腰果&jelly 仔個樣,令人好開心ka jet!


伯爵府

積分: 17559


9864#
發表於 04-11-20 12:37 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

啫喱媽
我覺得仔係無呢支歌仔唱 ....................放心天兒好多時都好sweet吖!特做衰野之後!有時訓覺之時係禁kiss你同你講好鐘意媽媽你吖!全因我時時同佢講我好鐘意你吖!


子爵府

積分: 10877


9865#
發表於 04-11-20 12:39 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

玩具?
我覺得我個女鍾意破壞多過玩 :evil:

話說有個combi 坐地架形玩,咁放佢係床俾佢玩
佢瘋打/拍 ....... 傻ka,麥唔痛 ka 咩 ?-(

佢衣家最鍾意拿起咩就咬,仲要好水肉緊,不過見到好好笑 :mrgreen:

[quote]


男爵府

積分: 7050


9866#
發表於 04-11-20 12:39 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

tszyau2000 寫道:
都吾係ka,到jelly 仔大d佢都會有呢支歌仔唱 , 因為我有個朋友kei仔都係好識講野,lum 到媽咪好開心吾需要多,簡單一句"媽咪,你要著番件衫ar!" "媽咪,小心d ar!"
甘就覺得甜晒!

jellyma 式目以待la!

希望係咁啦
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


9867#
發表於 04-11-20 12:41 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

又係洗腦大法 :mrgreen: :mrgreen:

[quote]
wensi 寫道:


男爵府

積分: 7050


9868#
發表於 04-11-20 12:43 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi 寫道:
啫喱媽
我覺得仔係無呢支歌仔唱 ....................放心天兒好多時都好sweet吖!特做衰野之後!有時訓覺之時係禁kiss你同你講好鐘意媽媽你吖!全因我時時同佢講我好鐘意你吖!

wensi,我睇你頭啦
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


水晶宮

積分: 54392


9869#
發表於 04-11-20 12:44 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

係work ka, 因為老師都主張同小朋友講多d,小朋友都會有影響ka!

[quote]
Tungmimi 寫道:
又係洗腦大法 :mrgreen: :mrgreen:

[quote]
wensi 寫道:


侯爵府

積分: 23932


9870#
發表於 04-11-20 12:46 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

我都係咁洗腦架
啫喱媽 寫道:
wensi,我睇你頭啦


子爵府

積分: 10877


9871#
發表於 04-11-20 12:47 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

咁我教佢"媽咪靚靚"先 :mrgreen:

[quote]
tszyau2000 寫道:
係work ka, 因為老師都主張同小朋友講多d,小朋友都會有影響ka!


男爵府

積分: 7050


9872#
發表於 04-11-20 12:48 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Tungmimi 寫道:
玩具?
我覺得我個女鍾意破壞多過玩 :evil:

話說有個combi 坐地架形玩,咁放佢係床俾佢玩
佢瘋打/拍 ....... 傻ka,麥唔痛 ka 咩 ?-(

佢衣家最鍾意拿起咩就咬,仲要好水肉緊,不過見到好好笑 :mrgreen:

係呀~~~正正經經買玩具比佢o地玩兩玩就無興趣,反而o的玩具盒呀、膠袋呀佢o地就玩好耐,激屎人
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


9873#
發表於 04-11-20 12:57 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

不過可能我地細個時候都係咁
激屎媽咪,所以衣家要我地受番 :mrgreen:

[quote]


男爵府

積分: 7050


9874#
發表於 04-11-20 13:02 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Tungmimi 寫道:
不過可能我地細個時候都係咁
激屎媽咪,所以衣家要我地受番 :mrgreen:

我o地細個又點似而家o的bb咁幸福咁多玩具玩呀?

不過我唔係o者,你咁後生可能又唔同 :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


9875#
發表於 04-11-20 13:05 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)


男爵府

積分: 7050


9876#
發表於 04-11-20 13:07 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

[quote]
Tungmimi 寫道:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


9877#
發表於 04-11-20 13:09 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

我都估皇后大過你喎
我出聲皇后一定唔會嬲我GE :mrgreen: [quote]
Tungmimi 寫道:


男爵府

積分: 7050


9878#
發表於 04-11-20 13:12 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

栗子媽媽 寫道:
我都估皇后大過你喎
我出聲皇后一定唔會嬲我GE :mrgreen:

sure啦,走啦
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7413


9879#
發表於 04-11-20 15:57 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

honey,


子爵府

積分: 10722


9880#
發表於 04-11-21 01:16 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

[quote]
啫喱媽 寫道:
[quote]
Tungmimi 寫道:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo