在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10722


9881#
發表於 04-11-21 01:20 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

今日去南丫島前,係IFC 老麥食左韓式牛肉燒烤餅,個味就幾好味,不過凍左D

alexisma,
lunch gathering可以照舊又可改地點,你地話啦


子爵府

積分: 10722


9882#
發表於 04-11-21 15:32 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

anybody here??


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


9883#
發表於 04-11-21 15:36 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

hi poohpoooh1668


公爵府

積分: 27541

好媽媽勳章


9884#
發表於 04-11-21 18:40 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi,

Do you know where is "Wong Kam Plaza"? I am not sure the Thai restaurant is still here. Can you help to check if your office is near. Thank you very much.

wensi 寫道:
Jamesmama
Do you know the Thai buffet restaurant location?.............NO.

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


侯爵府

積分: 23932


9885#
發表於 04-11-21 20:06 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

http://www.sesameworkshop.org/sesamestreet/coloringpages/#shapes

自由報料內介紹
download比小朋友土填色都幾好


子爵府

積分: 10264


9886#
發表於 04-11-21 23:48 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

thanks, 栗子媽 :exclaim:

栗子媽媽 寫道:
http://www.sesameworkshop.org/sesamestreet/coloringpages/#shapes

自由報料內介紹
download比小朋友土填色都幾好


男爵府

積分: 7413


9887#
發表於 04-11-22 09:14 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

早晨呀咁多位


男爵府

積分: 7050


9888#
發表於 04-11-22 09:15 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Kruson 寫道:
早晨呀咁多位

kruson今朝最早喎!

morning everybody
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9889#
發表於 04-11-22 09:17 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

good morning :-P


子爵府

積分: 12599


9890#
發表於 04-11-22 09:25 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)



[size=large]Good morning ah~!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


公爵府

積分: 27541

好媽媽勳章


9891#
發表於 04-11-22 09:28 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Good Morning!!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 10877


9892#
發表於 04-11-22 09:30 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)


侯爵府

積分: 23722


9893#
發表於 04-11-22 09:43 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

good morning.

Thank you Tungmimi, 皇后 and honey's greetings ar. I am another year older laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

My father-in-law is arriving today arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................ HELP!!!!!!!!


男爵府

積分: 7050


9894#
發表於 04-11-22 09:44 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama 寫道:
good morning.

Thank you Tungmimi, 皇后 and honey's greetings ar. I am another year older laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

My father-in-law is arriving today arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................ HELP!!!!!!!!

做咩你咁o既反應?你老爺好難服侍o架咩? ?-(
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10264


9895#
發表於 04-11-22 09:44 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

MORNING~~


男爵府

積分: 7050


9896#
發表於 04-11-22 09:45 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YanyanMom 寫道:
MORNING~~

靚豬豬 :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23722


9897#
發表於 04-11-22 09:48 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

皇后, 你想像下, 一個七十幾歲, 好懷緬後生光輝日子GE阿伯, 得一粒仔, 好想個仔返去陪佢, 但個仔個老婆又協持個仔係香港, 仲有粒孫呀, 我唔會同佢嘈,但有時聽佢D說話有D唔知點, 同佢都幾stubbron咁啦, 最慘係我會"無自由, 失自由"呀嘛 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


子爵府

積分: 10722


9898#
發表於 04-11-22 09:53 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Good morning!

alexisma,
仲有冇女嫁??


男爵府

積分: 7050


9899#
發表於 04-11-22 09:53 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama 寫道:
皇后, 你想像下, 一個七十幾歲, 好懷緬後生光輝日子GE阿伯, 得一粒仔, 好想個仔返去陪佢, 但個仔個老婆又協持個仔係香港, 仲有粒孫呀, 我唔會同佢嘈,但有時聽佢D說話有D唔知點, 同佢都幾stubbron咁啦, 最慘係我會"無自由, 失自由"呀嘛 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

唔好咁啦,呢o的係典型老人家o既性格,我老豆都係咁,所以都好明白,你試o下當佢係你老豆咁對待,可能你會覺得好過o的o架!

佢會留大約幾長時間呀?
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 12599


9900#
發表於 04-11-22 09:54 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama,



Cathy
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo