
Alexismama 寫道:
皇后, 有時你當人係老豆, 人地未必會當你係女架嘛,所以我唔會勉強, d野咪叫佢個仔同佢搞掂囉, 佢地d野係知會我要我出席架jer, 唔會同我商量架, 咁人地兩仔爺, 我咪費事理囉, 除非d野同我個女有關, 我先會加把口, 其他我就抱平常心, 得就出席, 唔得咪唔去囉。整係今次佢返嚟, 佢個水人親戚又係樹搞搞震啦, 我都費事理佢咁多, 真係不知所謂, 到我老公要我搵人幫手果時我問佢點解要咁, 佢先話我知咋, 我咪同我老公講你自己搵我個fd搞,我費事理你咁多, 多q如, 咁佢話我同個fd熟, 佢又無個fd電話, 我咪話你唔識人咩, 咁你又"喉"住人間屋, 佢個電話係我手機入面, 你自己打比人同人講, 唔好要我做, (又唔見佢之前同我講, 有事先叫我補, 至鬼憎![]()
![]()
) 總之就麻鬼煩, 唔好叫我打哂d details出嚟, 我會水架, 下次見面有雞會先講啦。
Jerry in Studio
其實無咩要求, 得到o既反而越多.........wensi 寫道:
Jamesmama
Wong Kam Plaza?......................黃金廣場? ?-( ?-( 唔咪係深水po! ?-( ?-( [size=large]HEIP!

