在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7413


9901#
發表於 04-11-22 09:56 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

你老爺住o向邊樹呀, 咁如果要陪佢咪要成家移民 ?-(


侯爵府

積分: 23722


9902#
發表於 04-11-22 10:03 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

皇后, 有時你當人係老豆, 人地未必會當你係女架嘛,所以我唔會勉強, d野咪叫佢個仔同佢搞掂囉, 佢地d野係知會我要我出席架jer, 唔會同我商量架, 咁人地兩仔爺, 我咪費事理囉, 除非d野同我個女有關, 我先會加把口, 其他我就抱平常心, 得就出席, 唔得咪唔去囉。整係今次佢返嚟, 佢個水人親戚又係樹搞搞震啦, 我都費事理佢咁多, 真係不知所謂, 到我老公要我搵人幫手果時我問佢點解要咁, 佢先話我知咋, 我咪同我老公講你自己搵我個fd搞,我費事理你咁多, 多q如, 咁佢話我同個fd熟, 佢又無個fd電話, 我咪話你唔識人咩, 咁你又"喉"住人間屋, 佢個電話係我手機入面, 你自己打比人同人講, 唔好要我做, (又唔見佢之前同我講, 有事先叫我補, 至鬼憎 ) 總之就麻鬼煩, 唔好叫我打哂d details出嚟, 我會水架, 下次見面有雞會先講啦。


侯爵府

積分: 23722


9903#
發表於 04-11-22 10:05 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

poohpooh, 你係問我老爺仲有冇女係咪呀????? 有一個大女, 但仲未有bb, 所以鐵頭妹係唯一一粒


侯爵府

積分: 23722


9904#
發表於 04-11-22 10:05 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

honey, 係呀, 佢係艱難大架


侯爵府

積分: 23722


9905#
發表於 04-11-22 10:06 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

thx cathy
mycathy 寫道:
Alexismama,



Cathy


大宅

積分: 4672


9906#
發表於 04-11-22 10:10 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

早晨

親家,祝生日快樂,arm arm 過完牛一唔好為o左其他o野唔開心啦,男家d o野由得自己老公攪,我同你o既做法係一致,唔會插手,費事煩。


子爵府

積分: 10877


9907#
發表於 04-11-22 10:10 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexisma

學皇后咁講,典型


公爵府

積分: 27541

好媽媽勳章


9908#
發表於 04-11-22 10:11 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama,

Be lated Happy Birthday!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 7050


9909#
發表於 04-11-22 10:13 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama 寫道:
皇后, 有時你當人係老豆, 人地未必會當你係女架嘛,所以我唔會勉強, d野咪叫佢個仔同佢搞掂囉, 佢地d野係知會我要我出席架jer, 唔會同我商量架, 咁人地兩仔爺, 我咪費事理囉, 除非d野同我個女有關, 我先會加把口, 其他我就抱平常心, 得就出席, 唔得咪唔去囉。整係今次佢返嚟, 佢個水人親戚又係樹搞搞震啦, 我都費事理佢咁多, 真係不知所謂, 到我老公要我搵人幫手果時我問佢點解要咁, 佢先話我知咋, 我咪同我老公講你自己搵我個fd搞,我費事理你咁多, 多q如, 咁佢話我同個fd熟, 佢又無個fd電話, 我咪話你唔識人咩, 咁你又"喉"住人間屋, 佢個電話係我手機入面, 你自己打比人同人講, 唔好要我做, (又唔見佢之前同我講, 有事先叫我補, 至鬼憎 ) 總之就麻鬼煩, 唔好叫我打哂d details出嚟, 我會水架, 下次見面有雞會先講啦。

好.....好.....下次見面至講,唔好咁嬲呀!呵番
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7050


9910#
發表於 04-11-22 10:15 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

[quote]
Tungmimi 寫道:
Alexisma

學皇后咁講,典型
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


水晶宮

積分: 54392


9911#
發表於 04-11-22 10:20 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

各位早晨!

alexisma 一早吾好甘勞氣la!笑番la! :-P


伯爵府

積分: 17559


9912#
發表於 04-11-22 10:21 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Jamesmama

Wong Kam Plaza?......................黃金廣場? ?-( ?-( 唔咪係深水po! ?-( ?-( [size=large]HEIP!


公爵府

積分: 27541

好媽媽勳章


9913#
發表於 04-11-22 10:23 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi,

No ar. This is building before "3 yu" ar. Can you call me. I pm my phone to you.
wensi 寫道:
Jamesmama

Wong Kam Plaza?......................黃金廣場? ?-( ?-( 唔咪係深水po! ?-( ?-( [size=large]HEIP!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 4672


9914#
發表於 04-11-22 10:24 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

講開老人家,我太老爺迫埋我信教添呀,因為佢o地成個家族o既人都係基督教,唉......................呢個時代都有人迫人信教,好彩我老公"企"係我o個邊。[quote]
Tungmimi 寫道:
Alexisma

學皇后咁講,典型


男爵府

積分: 7050


9915#
發表於 04-11-22 10:27 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

kitkitmum 寫道:
講開老人家,我太老爺迫埋我信教添呀,因為佢o地成個家族o既人都係基督教,唉......................呢個時代都有人迫人信教,好彩我老公"企"係我o個邊

基督教唔會迫o架喎,你太老爺係咪入o左o的唔正統o既所謂基督教呀?
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23722


9916#
發表於 04-11-22 10:28 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

親家, jamesma, thx 呀

係呀, 我老公初初話我知老爺過嚟同我慶祝生日, 我話唔使咁客氣係嘛, (其實佢都唔知我幾時生日), 我老公就笑得好奸咁話, 係呀, 你生日果日佢飛過嚟呀嘛,我先鬆一口氣, 如果唔係, 生日都要無聲出呀

我淨係講一件事jer, 佢個親戚shortshort地, 我老爺有白內障, 得一隻眼睇到野, 個仔係香港 (佢返嚟都係睇仔同孫jer), 個水人親戚short上腦, 賴"好心"咁話安排間屋係蘭桂芳比我老爺住(一個人咋), 佢自己住薄扶林道, 有工人, 有客房, 兩公婆無細路, 佢咁好心, 又唔接我老爺去佢到住 , 我間屋需然細, 都住得落我老爺, 佢安排我老爺住蘭桂芳, 咁即係要佢日日搭mtr過嚟睇孫, 定要我送個孫過去比佢睇呀, 我要返工架bor, 仲有平日起居飲食邊個照顧我老爺呀, 我老公就一舊飯咁話係佢阿姨安排, 佢老豆又唔知諗乜, 應承左人, 佢唔知點喎, 總之就人老左係咁架呀, 叫我唔好嬲喎, (因我話反正佢老豆阿媽原來可以唔使係我地到住, 咁我裝修過阿女間房, 唔用雙人床, 地方見使好多), 你地係我你嬲唔嬲呀。


伯爵府

積分: 17559


9917#
發表於 04-11-22 10:30 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Jamesmama

你叫乜名乜姓吖!大姐!打去我話自己名佢唔知我係乜水喎!好(魚)吖!


侯爵府

積分: 23722


9918#
發表於 04-11-22 10:30 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi, 黃金, 好似係三越隔離定sogo對面咁架
wensi 寫道:
Jamesmama

Wong Kam Plaza?......................黃金廣場? ?-( ?-( 唔咪係深水po! ?-( ?-( [size=large]HEIP!


侯爵府

積分: 23722


9919#
發表於 04-11-22 10:33 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

親家, 我諗我真係要同你對親家啦, 走唔甩, 我又係呀 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: 我就慘過你, 迫我果個係我老爺, 我差d搞到唔結婚呀, 佢個水人親戚又係搞屎棍, 我同我老爺有介締, 搞結婚果時開始架, 但我同我奶奶就無, 因為我奶奶自己都係受害者, 佢都話唔好入教 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [quote]
kitkitmum 寫道:
講開老人家,我太老爺迫埋我信教添呀,因為佢o地成個家族o既人都係基督教,唉......................呢個時代都有人迫人信教,好彩我老公"企"係我o個邊。[quote]


伯爵府

積分: 17559


9920#
發表於 04-11-22 10:37 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama 於 2004-11-22 10:30:09

Wong Kam Plaza?......................
wensi, 黃金, 好似係三越隔離定sogo對面咁架.............救命!個度叫金堡吖!Island Centre! ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo