啫喱媽 寫道:
[quote]
kitkitmum 寫道:
講開老人家,我太老爺迫埋我信教添呀,因為佢o地成個家族o既人都係基督教,唉......................呢個時代都有人迫人信教,好彩我老公"企"係我o個邊

wensi 寫道:
Jamesmama
你叫乜名乜姓吖!大姐!打去我話自己名佢唔知我係乜水喎!好(魚)吖!![]()
Alexismama 寫道:
親家, jamesma, thx 呀![]()
![]()
係呀, 我老公初初話我知老爺過嚟同我慶祝生日, 我話唔使咁客氣係嘛, (其實佢都唔知我幾時生日), 我老公就笑得好奸咁話, 係呀, 你生日果日佢飛過嚟呀嘛,我先鬆一口氣, 如果唔係, 生日都要無聲出呀![]()
![]()
![]()
![]()
我淨係講一件事jer, 佢個親戚shortshort地, 我老爺有白內障, 得一隻眼睇到野, 個仔係香港 (佢返嚟都係睇仔同孫jer), 個水人親戚short上腦, 賴"好心"咁話安排間屋係蘭桂芳比我老爺住(一個人咋), 佢自己住薄扶林道, 有工人, 有客房, 兩公婆無細路, 佢咁好心, 又唔接我老爺去佢到住![]()
![]()
![]()
, 我間屋需然細, 都住得落我老爺, 佢安排我老爺住蘭桂芳, 咁即係要佢日日搭mtr過嚟睇孫, 定要我送個孫過去比佢睇呀, 我要返工架bor, 仲有平日起居飲食邊個照顧我老爺呀, 我老公就一舊飯咁話係佢阿姨安排, 佢老豆又唔知諗乜, 應承左人, 佢唔知點喎, 總之就人老左係咁架呀, 叫我唔好嬲喎, (因我話反正佢老豆阿媽原來可以唔使係我地到住, 咁我裝修過阿女間房, 唔用雙人床, 地方見使好多), 你地係我你嬲唔嬲呀。
Alexismama 寫道:
皇后, 唔係喎, 虔誠基督教徒會prefer同基督教徒結婚架, 如果其一唔係教徒, 佢地唔可以行教堂, 我估kitkit太老爺希望佢個孫可以行教堂jer。
我有個朋友佢就係因為呢個問題同個女朋友散左, 7-8年感情就係因為佢覺得自己唔會成為教徒, 而佢女朋友又執著, 咁就無左, 好可惜
Jerry in Studio
其實無咩要求, 得到o既反而越多.........