在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7050


9921#
發表於 04-11-22 10:38 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama 寫道:
wensi, 黃金, 好似係三越隔離定sogo對面咁架

正確叫"黃金廣場商場",係sogo斜對面,mtr f 出口。
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10264


9922#
發表於 04-11-22 10:39 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

eee......差d漏左tim~~
[size=x-large]alexisma, 補祝妳生日快樂, 青春常駐!!


侯爵府

積分: 23722


9923#
發表於 04-11-22 10:39 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

皇后, 唔係喎, 虔誠基督教徒會prefer同基督教徒結婚架, 如果其一唔係教徒, 佢地唔可以行教堂, 我估kitkit太老爺希望佢個孫可以行教堂jer。

我有個朋友佢就係因為呢個問題同個女朋友散左, 7-8年感情就係因為佢覺得自己唔會成為教徒, 而佢女朋友又執著, 咁就無左, 好可惜。
啫喱媽 寫道:
[quote]
kitkitmum 寫道:
講開老人家,我太老爺迫埋我信教添呀,因為佢o地成個家族o既人都係基督教,唉......................呢個時代都有人迫人信教,好彩我老公"企"係我o個邊

基督教唔會迫o架喎,你太老爺係咪入o左o的唔正統o既所謂基督教呀?[/quote]


公爵府

積分: 27541

好媽媽勳章


9924#
發表於 04-11-22 10:40 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi,

Call me Jamesmama la. This is my direct line. :wink:
wensi 寫道:
Jamesmama

你叫乜名乜姓吖!大姐!打去我話自己名佢唔知我係乜水喎!好(魚)吖!

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


侯爵府

積分: 23722


9925#
發表於 04-11-22 10:42 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

thank you ar yym (靚豬豬 , 咁我咪巨龍 )
YanyanMom 寫道:
eee......差d漏左tim~~
[size=x-large]alexisma, 補祝妳生日快樂, 青春常駐!!


子爵府

積分: 10264


9926#
發表於 04-11-22 10:42 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

做mud一早晨就叫人靚豬wor~~ 好衰鬼ke jet.....hehe

啫喱媽 寫道:
[quote]
YanyanMom 寫道:
MORNING~~

靚豬豬 :mrgreen: [/quote]


大宅

積分: 4672


9927#
發表於 04-11-22 10:43 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

不過我反而驚安全問題,佢有白內障,係屋企整親點算,冇人知,雖然佢唔係屋企訓你仲free,但係老人家係自己老公o既老豆,有咩事就唔好啦,我會為o左呢點同老公傾傾,但係如果佢同奶奶一齊返o黎,佢o地兩個有照應,咁我就唔駛為o左呢d擔心。
Alexismama 寫道:
親家, jamesma, thx 呀

係呀, 我老公初初話我知老爺過嚟同我慶祝生日, 我話唔使咁客氣係嘛, (其實佢都唔知我幾時生日), 我老公就笑得好奸咁話, 係呀, 你生日果日佢飛過嚟呀嘛,我先鬆一口氣, 如果唔係, 生日都要無聲出呀

我淨係講一件事jer, 佢個親戚shortshort地, 我老爺有白內障, 得一隻眼睇到野, 個仔係香港 (佢返嚟都係睇仔同孫jer), 個水人親戚short上腦, 賴"好心"咁話安排間屋係蘭桂芳比我老爺住(一個人咋), 佢自己住薄扶林道, 有工人, 有客房, 兩公婆無細路, 佢咁好心, 又唔接我老爺去佢到住 , 我間屋需然細, 都住得落我老爺, 佢安排我老爺住蘭桂芳, 咁即係要佢日日搭mtr過嚟睇孫, 定要我送個孫過去比佢睇呀, 我要返工架bor, 仲有平日起居飲食邊個照顧我老爺呀, 我老公就一舊飯咁話係佢阿姨安排, 佢老豆又唔知諗乜, 應承左人, 佢唔知點喎, 總之就人老左係咁架呀, 叫我唔好嬲喎, (因我話反正佢老豆阿媽原來可以唔使係我地到住, 咁我裝修過阿女間房, 唔用雙人床, 地方見使好多), 你地係我你嬲唔嬲呀。


子爵府

積分: 10264


9928#
發表於 04-11-22 10:44 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

sorli, 妳邊日係正日r?? 我8......

[quote]
Alexismama 寫道:
thank you ar yym (靚豬豬 , 咁我咪巨龍 )


男爵府

積分: 7050


9929#
發表於 04-11-22 10:44 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama 寫道:
皇后, 唔係喎, 虔誠基督教徒會prefer同基督教徒結婚架, 如果其一唔係教徒, 佢地唔可以行教堂, 我估kitkit太老爺希望佢個孫可以行教堂jer。

我有個朋友佢就係因為呢個問題同個女朋友散左, 7-8年感情就係因為佢覺得自己唔會成為教徒, 而佢女朋友又執著, 咁就無左, 好可惜

呢o的就係本末倒置囉!唉....

我返主日學o個時,傳道人都話上帝唔會要我o地信o左主就要放棄自己男/女朋友o架嘛!況且我唔覺得兩個都係教徒婚姻一定如意o者。老實講,我覺得我老公好過好多教徒啦
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7050


9930#
發表於 04-11-22 10:45 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YanyanMom 寫道:
做mud一早晨就叫人靚豬wor~~ 好衰鬼ke jet.....hehe

睇你個款都好受呀,幾happy
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


大宅

積分: 4672


9931#
發表於 04-11-22 10:49 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

其實首先係我太奶奶叫我信,跟住我太老爺要我老公買埋聖經比我,我老公知我唔鍾意所以冇so佢,我老爺本身就冇出聲,而我記得我奶奶話而家太老爺都出埋聲唔信都唔得,我好嬲,但係我點會so佢o地,唯有笑住口咁對住佢o地,但係又唔理佢o地,主要唔想老公難做。

[quote]
Alexismama 寫道:
親家, 我諗我真係要同你對親家啦, 走唔甩, 我又係呀 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: 我就慘過你, 迫我果個係我老爺, 我差d搞到唔結婚呀, 佢個水人親戚又係搞屎棍, 我同我老爺有介締, 搞結婚果時開始架, 但我同我奶奶就無, 因為我奶奶自己都係受害者, 佢都話唔好入教 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [quote]


男爵府

積分: 7050


9932#
發表於 04-11-22 10:51 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

kitkitmum 寫道:
其實首先係我太奶奶叫我信,跟住我太老爺要我老公買埋聖經比我,我老公知我唔鍾意所以冇so佢,我老爺本身就冇出聲,而我記得我奶奶話而家太老爺都出埋聲唔信都唔得,我好嬲,但係我點會so佢o地,唯有笑住口咁對住佢o地,但係又唔理佢o地,主要唔想老公難做。

如果你o地咁抗拒係因為唔鍾意叫你o地信o既人,咁其實係好可惜。
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


9933#
發表於 04-11-22 10:51 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YanyanMom

sorli, 妳邊日係正日r?? 我8.................Alexismama正日有半天俾左小女子啦!


大宅

積分: 4672


9934#
發表於 04-11-22 11:09 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

咁佢又唔係入o左o的唔正統o既所謂基督教,不過我奶奶嫁o左比我老爺都信o左教,應該話佢o地成個家族o既人兩夫婦連仔女都信,我呀嫂都問我點解唔帶d仔女返團契,我聽到覺得佢o地都好煩,但係又唔可以嬲。
啫喱媽 寫道:
基督教唔會迫o架喎,你太老爺係咪入o左o的唔正統o既所謂基督教呀?


子爵府

積分: 10264


9935#
發表於 04-11-22 11:13 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

即係邊日jet

[quote]
wensi 寫道:
YanyanMom

sorli, 妳邊日係正日r?? 我8.................Alexismama正日有半天俾左小女子啦!


大宅

積分: 4672


9936#
發表於 04-11-22 11:16 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

我屋企係信佛嫁,而我唔係因為.........抗拒係因為唔鍾意叫你o地信o既人.............。而我覺得每個人有自己o既信仰,雖然係可以"傳道",但係如果迫o既話就有點"那個"。不過anyway我都冇理佢o地,我都係講返舊屎
啫喱媽 寫道:
如果你o地咁抗拒係因為唔鍾意叫你o地信o既人,咁其實係好可惜。


男爵府

積分: 7413


9937#
發表於 04-11-22 11:17 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

honey 唔好嬲等我都幫手 d 水親屬, 我都同kitkitmum 咁諗法, 叫你老爺自己一個住會唔會危險呀, 雖然佢有一隻眼係睇到但係都上左年紀一唔小心撞到真係可大可小呀 我都諗住跟d friend 去團契聽下但係我覺得呢d 係發自內心唔可以迫人喎, 就算我第時信左我都唔會迫我屋企人信。


侯爵府

積分: 23722


9938#
發表於 04-11-22 11:19 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

kitkit, 我咪又係咁諗, 始終係我老公ge老豆, 有d咩事點交代呀, 阿仔始終應該照顧佢ge, 所以我先話佢個水8婆搞屎棍親戚short上腦, 佢咁"好心", 就接我老爺返佢屋企住, 我無意見, 而家咁掉低佢一個係出面, 即係點喎, 正一水8婆, 扮好心, 搞屎棍 [quote]
kitkitmum 寫道:
不過我反而驚安全問題,佢有白內障,係屋企整親點算,冇人知,雖然佢唔係屋企訓你仲free,但係老人家係自己老公o既老豆,有咩事就唔好啦,我會為o左呢點同老公傾傾,但係如果佢同奶奶一齊返o黎,佢o地兩個有照應,咁我就唔駛為o左呢d擔心。[quote]


大宅

積分: 4672


9939#
發表於 04-11-22 11:21 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

好一句 .......正一水8婆,好啦我都幫你 佢啦。[quote]
Alexismama 寫道:
kitkit, 我咪又係咁諗, 始終係我老公ge老豆, 有d咩事點交代呀, 阿仔始終應該照顧佢ge, 所以我先話佢個水8婆搞屎棍親戚short上腦, 佢咁"好心", 就接我老爺返佢屋企住, 我無意見, 而家咁掉低佢一個係出面, 即係點喎, 正一水8婆, 扮好心, 搞屎棍 [quote]


侯爵府

積分: 23722


9940#
發表於 04-11-22 11:24 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

皇后, 我老爺唔係基督教, 所以唔使可惜 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
啫喱媽 寫道:
如果你o地咁抗拒係因為唔鍾意叫你o地信o既人,咁其實係好可惜。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo