在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10264


9961#
發表於 04-11-22 11:50 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

thanks, 海魚媽

海魚媽 寫道:
[size=medium]各位姊妹 有好野介紹
代安芬 特賣! 星期四 (25號) 5.30 - 7.30PM
觀塘海濱道 廣場工業大廈
底底10蚊 其他 20蚊(brabra, 泳衣,....)
我細妹星期三會去looklook 有無好野
到時再通知大家.


子爵府

積分: 10877


9962#
發表於 04-11-22 11:50 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

呢日係栗子呀

[quote]
YanyanMom 寫道:
nov 19


侯爵府

積分: 23722


9963#
發表於 04-11-22 11:50 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

係呀佢唔食豬架, 我以前都唔知原來咁多中國人信架, 佢地有d姓好特別tim架

你知唔知幾搞笑, 我仲係公司識到幾個唔同國藉ge回教徒, 介紹比我老公識, 但我老公係最唔似回教徒果個, 連個白人都守齋呀 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kitkitmum 寫道:
咁得意o既,好小中國人信喎,咁你老公唔可以食豬肉。[quote]
Alexismama 寫道:
皇后, 親家, 法輪大法唔係教嚟架, 係嘛...............回教呀, 得人驚嘛, 你入啦, 唔好搞我 :-( :-( :-( :-( [quote]


男爵府

積分: 7050


9964#
發表於 04-11-22 11:52 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama 寫道:
查實我到話要同我老公結婚, 我都只知佢唔食豬肉, 係咁多。跟住有人要 我入教, 我話下, 我係知咁多, 就要入教, 無野呀, 入左都係唔尊重啦。

其實回教信奉海蘭經, 真神係阿拉, 一日祈幾次禱, 祈禱前要咩小淨大淨咁, 食肉要食halah meat (即係諗過經果d), 岩岩咪守完齋, 一個月太陽出時唔可以食水食野果d囉, 其實我都唔知仲有咩, 總之就好麻煩, 好在我老公乜都唔做架jer, 如果唔係都幾得人驚

乜都唔知就要人信,兒戲o的掛!

Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


9965#
發表於 04-11-22 11:52 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

tks 海魚媽
but 特買星期四, ?-( 妳細妹星期三可以去睇kei

海魚媽 寫道:
[size=medium]各位姊妹 有好野介紹
代安芬 特賣! 星期四 (25號) 5.30 - 7.30PM
觀塘海濱道 廣場工業大廈
底底10蚊 其他 20蚊(brabra, 泳衣,....)
我細妹星期三會去looklook 有無好野
到時再通知大家.


子爵府

積分: 10264


9966#
發表於 04-11-22 11:53 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Nov 18

Tungmimi 寫道:
呢日係栗子呀

[quote]
YanyanMom 寫道:
nov 19


伯爵府

積分: 17559


9967#
發表於 04-11-22 11:54 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Tungmimi
唔係fa ?-(
時係 kfc 個叮噹錄音毛公仔都唔只啦
咁妳有無 interest 要呢個呀 ,我送俾妳 (未拆膠袋ka).......................我想but好似唔你幾好ge! :lol: 我諗主俾天兒玩之麻。成80蚊嫁!


男爵府

積分: 7050


9968#
發表於 04-11-22 11:54 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YanyanMom 寫道:
Nov 18

救命~~~~~~ :lol:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


大宅

積分: 4672


9969#
發表於 04-11-22 11:55 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

一陣傾過,公司個腦要整。


子爵府

積分: 10264


9970#
發表於 04-11-22 11:57 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

救咩野命ar

啫喱媽 寫道:
[quote]
YanyanMom 寫道:
Nov 18

救命~~~~~~ :lol:


子爵府

積分: 10877


9971#
發表於 04-11-22 11:58 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

:mrgreen: :mrgreen: 死得

[quote]


伯爵府

積分: 17559


9972#
發表於 04-11-22 11:58 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YanyanMom
Nov 18.....................靚咮媽!乜叫細1日吖! ?-(


侯爵府

積分: 23722


9973#
發表於 04-11-22 11:59 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

係呀, 我都咁諗, 所以我唔入囉, 我覺得信仰係好原則性ge問題, 唔係將佢儀式化就可以, 咁我都唔知個宗教係點, 無理由入教架嘛
啫喱媽 寫道:
乜都唔知就要人信,兒戲o的掛!


子爵府

積分: 10264


9974#
發表於 04-11-22 11:59 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

e........係wor~~衰左tim
未訓醒......

[quote]
wensi 寫道:
YanyanMom
Nov 18.....................靚咮媽!乜叫細1日吖! ?-(


男爵府

積分: 5063


9975#
發表於 04-11-22 12:00 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

我妹係寫字樓做. 其實佢地年年都有特賣.
員工買先. (不過都有特別留返d好野公開賣)
下晝就open to public 我都有一年去掃貨.
都幾好玩架.
Tungmimi 寫道:
tks 海魚媽
but 特買星期四, ?-( 妳細妹星期三可以去睇kei

[quote]
海魚媽 寫道:
[size=medium]各位姊妹 有好野介紹
代安芬 特賣! 星期四 (25號) 5.30 - 7.30PM
觀塘海濱道 廣場工業大廈
底底10蚊 其他 20蚊(brabra, 泳衣,....)
我細妹星期三會去looklook 有無好野
到時再通知大家.
[/url]


侯爵府

積分: 23722


9976#
發表於 04-11-22 12:00 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi, 我明, nov 19 減 1 日咪 nov. 18 囉, 19-1=18呀嘛
wensi 寫道:
YanyanMom
Nov 18.....................靚咮媽!乜叫細1日吖! ?-(


子爵府

積分: 10877


9977#
發表於 04-11-22 12:01 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

唔緊要啦!鍾意咪


男爵府

積分: 7050


9978#
發表於 04-11-22 12:01 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Tungmimi 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: 死得

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10264


9979#
發表於 04-11-22 12:02 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

eeeeeeee......咪笑我la, 我呢行d數係差d架..... :mrgreen:

[quote]
Alexismama 寫道:
wensi, 我明, nov 19 減 1 日咪 nov. 18 囉, 19-1=18呀嘛


侯爵府

積分: 23722


9980#
發表於 04-11-22 12:03 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

yym, 你果行係咪靚豬豬呀 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
YanyanMom 寫道:
eeeeeeee......咪笑我la, 我呢行d數係差d架..... :mrgreen:

[quote]
Alexismama 寫道:
wensi, 我明, nov 19 減 1 日咪 nov. 18 囉, 19-1=18呀嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo