kitkitmum 寫道:
咁得意o既,好小中國人信喎,咁你老公唔可以食豬肉。[quote]
Alexismama 寫道:
皇后, 親家, 法輪大法唔係教嚟架, 係嘛...............回教呀, 得人驚嘛, 你入啦, 唔好搞我 :-( :-( :-( :-( [quote]

Alexismama 寫道:
查實我到話要同我老公結婚, 我都只知佢唔食豬肉, 係咁多。跟住有人要 我入教, 我話下, 我係知咁多, 就要入教, 無野呀, 入左都係唔尊重啦。
其實回教信奉海蘭經, 真神係阿拉, 一日祈幾次禱, 祈禱前要咩小淨大淨咁, 食肉要食halah meat (即係諗過經果d), 岩岩咪守完齋, 一個月太陽出時唔可以食水食野果d囉, 其實我都唔知仲有咩, 總之就好麻煩, 好在我老公乜都唔做架jer, 如果唔係都幾得人驚![]()
![]()
![]()
Tungmimi 寫道:
tks 海魚媽
but 特買星期四, ?-( 妳細妹星期三可以去睇kei
[quote]
海魚媽 寫道:
[size=medium]各位姊妹 有好野介紹
代安芬 特賣! 星期四 (25號) 5.30 - 7.30PM
觀塘海濱道 廣場工業大廈
底底10蚊 其他 20蚊(brabra, 泳衣,....)
我細妹星期三會去looklook 有無好野
到時再通知大家.